User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 02:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > buffalo drive station 1.0tb
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Buffalo Drive Station 1.0TB
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
miica76
Junior Member
_
8. kesäkuuta 2009 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro otsikon mukainen ulkoinen kovalevy tuli hankittua! Levyssä on tuo ECO toiminto joka toimi aivan loistavasti XP:llä mutta nyt kun koneessa on Vista Ultimate 64Bit niin ei toimi vaikka mitä koittaisi! Olis ihan mukava että se sammuttais itsensä aina välillä ettei huuda yöt ja päivät päällä! Olen asentanut ohjelmat useaan kertaan mutta ei vaan suostu toimimaan! Aina kun asetan sammumis ajaksi esim:5min niin toteaa vaan että mun täytyy päävalikosta hyväksyä virransäästö tila(sen olen tehnyt todella monta kertaa)! Uuusimmat asennus softat olen hakenut Buffalon sivuilta mut ei niistäkään mitään apua? Kyseisessä levyssä on myös tuo Turbo usb toiminto ja muita juttuja niin ne kyllä toimii mut tuo virransäästö tökkii jostain syystä! Onko mitään ideaa mikä vois olla vikana?!
Senior Member

23 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2009 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulta löytyy sama kovalevy. Ja ei tarvinnut tehdä mitään niin se sammuu ainako koneen sammuttaa. Hyvä näin, laita takuuseen. Minä ainakin tein buffalolle kansion ja pistin ohjelmat jotka heti näkyy siinä kun menee kovalevylle niin siirsin ne kansioon.

Minulla ei ole mitään vikaa ollut ja hyvin on pelannut.

E: XP:llä toimii ja myös Vista Ultimate 64-Bit toimi loistavasti tuo toiminto.

Absolutismi on alkoholiongelma.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. kesäkuuta 2009 @ 13:03

miica76
Junior Member
_
9. kesäkuuta 2009 @ 00:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve taas nyt koitan asentaa levyä koneelle jossa xp niin ei onnistu! Tai siis kyllä Xp sen löytää mut ohjelmia en saa mistään! Olen buffalon sivuilta koittanut ladata alkuperäisen ohjelmisto paketin kun kovalevyllä olleet meni kun formatoin sen! Se vaatii buffalon sivuilla levyn sarjanumeron sen kun laitan niin sano että väärä sarjanumero?????
miica76
Junior Member
_
2. syyskuuta 2009 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samalla asialla taas kerran vaivaan jos nyt jollain on kyseinen kovalevy ja käyttää 64bit vistaa niin onko saanut toimimaan tuon Eco manager tominnon? Olen taas kerran koittanut sitä liian monta kertaa asentaa ja ei vaan suostu toimimaan! Jos jollain linkkiä mistä saa toimivat ajurit/ohjelmat siihen niin suuri kiitos jos viitsii laittaa linkkiä tänne päin! Ei muuten väliä mutta sais edes joskus levyn sammumaan kun kone aina päällä!
Mainos
_
__

_
miica76
Junior Member
_
2. syyskuuta 2009 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin tässä olis buffalon vastaus eli ei ihme että ei toimi!

EMEAsupport@buffalo-technology.com

Dear Miika,

Thank you for your e-mail however i'm afraid the software with the Drivestation is designed to work only in a 32bit enviroment. There is no 64bit version of the software available as we do not support 64bit Operating Systems.

Regards,

David
Buffalo Technical Support
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > buffalo drive station 1.0tb

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy