User Käyttäjä Salasana  

perjantai 26.12.2025 / 18:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > miten sais pelit toimimaa??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
miten sais pelit toimimaa??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pena1111
Newbie
_
14. kesäkuuta 2009 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitähän pitäs tehdä kun pelit meinaa nyhtää, saa asetukset pistää aika alas et pyörii normaalisti. kokeilin vähä vanhempiaki pelejä ni sama homma. Kertokaa joku joka tietää näistä jutuista, oon aika alottelija näissä hommissa.

amd phenom 9950 quad-core 2,20 GHz
8 gigan keskusmuisti
ati radeon hd 3850 1Gt
windows vista home premium 64bit
Senior Member

7 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2009 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ihmettelkkään jos joudut pistämään asetukset alas, vanha pheneom, monikaan peli ei tue neljää ydintä joten tuon teho jää aivan minimiin, vanha, huono näytönohjain. muutama lisägiga tota keskusmuistia ei paljoa peliä auttele.

Wippies
Suspended due to non-functional email address
_
15. kesäkuuta 2009 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmana voi myös olla käyttöjärjestelmä . Kaikki pelit ei kovin 64 bittistä tue .

Admin

17 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2009 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä pelejä olet koittanut pelata?
pena1111
Newbie
_
15. kesäkuuta 2009 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
call of duty 1,cod united offensivee, cod 2, cod 4, company of heroes tales of valor, silent hunter 4. tais olla call of duty1 ja united offensive mitkä toimi normisti... ja warcraft frozen throne :)
Senior Member

7 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2009 @ 02:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tosiaan kaikki vanhemmat pelit eivät taida kuusnelossa täysin toimia. Itsellä oli ennen ongelmaa myös. Kokeiles ajaa järjestelmänvalvojana ja XP yhteensopivuus tiloissa etc..

kyy_
Newbie
_
17. kesäkuuta 2009 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ittellä sama ongelma kunnes osti pc:n xp käyttiksellä, vistalla ei pyöri melkein mikään peli

meitä on moneen junaan ja jokkut oottaa sitä rannallaki
Admin

17 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2009 @ 22:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kyy_:
ittellä sama ongelma kunnes osti pc:n xp käyttiksellä, vistalla ei pyöri melkein mikään peli
Ei se nyt ihan noin ole. Itse olen tässä nyt testannut yli 20 eri peliä vista 64bit viimeisen kuukauden aikana ja ainoat ongelmat ovat esiintyneet demoissa. Ja kun tarkemmin asiaa on kaivellut niin täys versiossa tuo ongelma on korjaanut. Ja nyt nythän on kyseessä ihan teholliset ongelmat, 64bit ongelmat yleensä ilmenevät pelien täydellisenä toimimattomuutena tai kaatuiluna. Suosittaisin kanssa testaamaan noita pelejä järjestelmän valvojana / xp yhteensopivuus tilassa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. kesäkuuta 2009 @ 22:41

kyy_
Newbie
_
20. kesäkuuta 2009 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pihlis12:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kyy_:
nyt Itse olen tässä nyt testannut yli 20 eri peliä vista 64bit viimeisen kuukauden aikana ja ainoat ongelmat ovat esiintyneet demoissa. Ja kun tarkemmin asiaa on kaivellut niin täys versiossa tuo ongelma on korjaanut. Ja nyt nythän on kyseessä ihan teholliset ongelmat, 64bit ongelmat yleensä ilmenevät pelien täydellisenä toimimattomuutena tai kaatuiluna. Suosittaisin kanssa testaamaan noita pelejä järjestelmän valvojana / xp yhteensopivuus tilassa.
Mulla ei toimi edes demot (valittaa DirektX:ästä versio on tällä hetkellä 10.0) tulee myös valitusta ohjelmista että konekkin voi olla ns. out of date

meitä on moneen junaan ja jokkut oottaa sitä rannallaki
Senior Member

23 tuotearviota
_
20. kesäkuuta 2009 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin omassa koneessa ei ole mitään vikaa ollut ja Vista Ultimate 64-Bit ollut käytössä. Jokainen peli on toiminut mitä olen pelannut ja asentanut.

Jos alkaa ahistaan niin uutta prossua/näyttistä kahtomaan.

Absolutismi on alkoholiongelma.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
20. kesäkuuta 2009 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pena1111:
Mitähän pitäs tehdä kun pelit meinaa nyhtää, saa asetukset pistää aika alas et pyörii normaalisti. kokeilin vähä vanhempiaki pelejä ni sama homma. Kertokaa joku joka tietää näistä jutuista, oon aika alottelija näissä hommissa.

amd phenom 9950 quad-core 2,20 GHz
8 gigan keskusmuisti
ati radeon hd 3850 1Gt
windows vista home premium 64bit

Onko ajurit ajan tasalla?

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
pena1111
Newbie
_
28. kesäkuuta 2009 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelma olikin siinä että kone käytti integroitua näytönohjainta eikä sitä parempaa. ostin hdmi-piuhan ja laitoin siitä näytönohjaimen paikasta johdon näyttöön,nyt toimii uudetkin pelit grafiikka asetukset tapissaa. hyvä homma
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
28. kesäkuuta 2009 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis oliko sulla integroidussa näytönpiuha kiinni? FAIL!! Erilliseen näyttikseen kiinni kun sellainen löytyy.. Kyllä 3850 selläkin pelit pyörii. Ainakin Cod modern werfarea sillä pelaa. Tai ainakin minä aikoinaan pelasin ylikellotetulla versiolla ja ihan hyvin silläkin pelitti.

Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > miten sais pelit toimimaa??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy