User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 10:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pelinäppis hakusessa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelinäppis hakusessa!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

12 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2009 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs olisin hankkimassa tässä kesänloppuun (Assyjen alkuun) uuden näppiksen, pelinäppiksen ollaakseni enemmän tarkka. G15 on kuulemma "paras" mutta ehkä hieman kallis mulle. Oon kattonu seuraavia näppiksiä: 1. Microsoft Sidewinder x6 2.Razer Tarantula ja Razer Lycosa. G11 on kans hintaansa nähden sopiva mutta ehkä hieman iso mun mieleen...Elikkä kysymys kuuluu minkä te valitsisitte? miksi? tai onko teillä parempi vaihtoehto? Kiitos!
Senior Member

5 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2009 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä on ollut vanhan mallin G15 nyt jo vissiin pari vuotta, ja olen ihan tyytyväinen. G11 (siis sama kuin G15, mutta ilman näyttöä) on kyllä isohko, mutta suurihan on kaunista. En kylläkään ole pahemmin käyttänyt noita G-nappuloita tai medianäppäimiä, mutta ihan päteviltä vaikuttavat.
Member

3 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2009 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni oli G11, mutta vaihdoin sen tuohon X6:en. Omalla kohdallani näppäintuntuma on parempi. Itselleni ja kapealle kirjoituspöydälleni on myös todella hieno ominaisuus tuo irroitettava numeronäppäimistö.

Näppiksen softa ja macrot toimivat moitteetta.

Ainoana miinuksena on pelaamisen jäljiltä lähtenyt musta tuosta "S" napista.

-Noob-
Member
_
15. kesäkuuta 2009 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta parillakympillä hyvä langallinen näppis. Siinä on pelinäppiksesi!

Mikäli pöydänkomistusta kaipaat, noista kolmesta suosittelisin razerin lycosaa, näppäimistönä se on kuitenkin ihan yhtä hyvä kuin parinkympin näppis.

Thermaltake Soprano DX VE7000BNS|Asus P5B|Be Quiet! Straight Power 600W|Intel Core 2 Duo E6750 @2,66 GHz, cooled by: Noctua UN-H12P|4x A-data 1 Gb 800 MHz|Inno3d GeForce 8800 GTX|Samsung DVD+/-R/RW DL|Seagate 320Gb + Samsung 1Tb + Buffalo 1 Tb hard drives|Benq G2420HDBL|Steelpad 5L|Logitech MX518|Sennheiser HD555|IBM KB-8926
Junior Member

12 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2009 @ 23:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nokun taustavalo nyt on yksi kriiteerini niin eipä taida tavalliset näppikset oikein olla sopivat, nyt kun tarkemmin katson niin ei taida tuossa tarantulassakaan olla taustavaloa? Kiitos näistä!
Senior Member

6 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2009 @ 00:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta se G11, sininen taustavalo on todella nätti, ja se maksaa ~50e, eli ei kovin kallis. G15 maksaa ~30e enemmän ja eroina on huonompi taustavalo (oranssi), ja näyttö, joka on kumminkin aika hyödytön. Onhan se tietenkin "siisti" Mutta sillä kolmellakymmenellä eurolla saisi jo hyvän hiiren, esim. Logitech MX518.
Archgoat
Junior Member

2 tuotearviota
_
16. kesäkuuta 2009 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ainakin ottaisin razerin lycosan, perusteluna se, että tähänastiset razerin tuotteet olleet parempia kuin mitkään mitä olen kokeillut. (merkkiuskollisuus)

(Razer deathadder hiiri & Destructor mousepad löytyy, seuraavaksi haaveissa megalodon headset)
Member

1 tuotearvio
_
16. kesäkuuta 2009 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on Microsoft Sidewinder X6, olen itse ainakin tästä tykännyt. Ei mitään turhia LCD-näyttöjä.

1. kone: Core2Duo E4400 @2.9GHz, 8800 GTS, Sonata III, 2GB DDR2, Asus P5K, 500 GB + 500 GB + 1TB, Soundblaster X-Fi, Sennheiser HD-555, Samsung 226BW, Razer Deathadder, Microsoft Sidewinder X6, Noctua NF-S12-1200 x2 + Noctua NH-U12F

2. kone: Athlon X2 4200+, 7900 GT, Codegen halpiskoppa, 1 GB DDR2, Abit KN9S, 250 GB, HP 17"-näyttö, Logitech langaton näppis ja hiiri
Member
_
17. kesäkuuta 2009 @ 00:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juunas11:
Ei mitään turhia LCD-näyttöjä.
Oikea asenne! Jokaisella on pöydäällään suhtkoht iso LCD-näyttö ilman pelinäppäimistön hankkimista. Ja jos väittää ettei kerkeä katsomaan statseja tabulaattorilla, vaan täytyisi vilkaista vain näppäimistön näyttöä, on väärillä teillä.

Onko noissa microsoftin sidewinder -sarjalaisissa muuten razerin sisuskalut, kuten esim habussa? Mielenkiintoisen näköisiä ainakin ovat. Merkkiuskollisuuteni vuoksi pysyn silti tuunatussa IBM KB-8926:ssäni. :D

Thermaltake Soprano DX VE7000BNS|Asus P5B|Be Quiet! Straight Power 600W|Intel Core 2 Duo E6750 @2,66 GHz, cooled by: Noctua UN-H12P|4x A-data 1 Gb 800 MHz|Inno3d GeForce 8800 GTX|Samsung DVD+/-R/RW DL|Seagate 320Gb + Samsung 1Tb + Buffalo 1 Tb hard drives|Benq G2420HDBL|Steelpad 5L|Logitech MX518|Sennheiser HD555|IBM KB-8926
Junior Member

12 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2009 @ 00:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu siis en tarvitse mitään näyttöä, valaistut näppäimet ja audiopainikkeet on ainoa kriiteerini :) ja en usko että tuossa x6:ssa on razerin softat vaan ihan omat kait?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. kesäkuuta 2009 @ 00:22

Member
_
17. kesäkuuta 2009 @ 00:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noista audiopainikkeista sen verran, että ne voi helposti ohjelmoida foobar2000:lla ( jos et vielä käytä foobaria, suosittelen! ) vaikka shift + F1, shift + F2 jne. Itse olen tehnyt näin ja koskaan en ole kaivannut erillisiä audiopainikkeita.

EDITTIÄ:

Ja kuten gallerian kuvasta näkyy, saa play, pause, stop jne. painikkeet "maalattua" näppäimien kylkeen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. kesäkuuta 2009 @ 00:50

Senior Member

9 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2009 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
logitechit on ihan hyviä näppiksiä ja kestää pitkään.. mutta itse olen alkanut kyllästymään g15 kun on hieman epätarkka reagointi näppäimillä. ja joutuu painamaan turhan paljon..
pelikäyttöön joku tarkasti reagoiva ja omasta mielestäsi mukava käyttää.. razeriä kannattaa käydä kokeilemassa, itsekkin uskollinen razerin käyttäjä. on neljäs razerin hiiri menossa ja täytyy myöntää että kavereiden rimpula näppikset ja hiiren ovat epämukavia ja jopa hankalia käyttää.

lycosa on itsellä ostos jonossa jos ei uutta parempaa kerkiä ilmestymään.

SF-2000 || Corsair CX 750M || SaberTooth 990FX R2 || AMD FX-8350@4.75Ghz/1,43V || Asus R9 290 DirectCU II || 16GB Team Group 2400Mhz DDR3 || Blackice 360 GTX || NeXXos ST30 || Swiftech Mcp655 || EK Supermacy || ClearFlex tubing || Deathadder 4G/Destructor 2/Steelseries 6Gv2 || Sennheiser PC350 || 22" 2ms LCD Iiyama Prolite B2206WS || ASUS Xonar DX || Win7 Ultimate N
http://www.speedtest.net/result/2401459507.png
Member

1 tuotearvio
_
17. kesäkuuta 2009 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti naikou:
Juu siis en tarvitse mitään näyttöä, valaistut näppäimet ja audiopainikkeet on ainoa kriiteerini :) ja en usko että tuossa x6:ssa on razerin softat vaan ihan omat kait?
Joo, X6:ssa on MS:n oma softa. Erittäin hyvä makrojen ja kaiken tekemiseen.

1. kone: Core2Duo E4400 @2.9GHz, 8800 GTS, Sonata III, 2GB DDR2, Asus P5K, 500 GB + 500 GB + 1TB, Soundblaster X-Fi, Sennheiser HD-555, Samsung 226BW, Razer Deathadder, Microsoft Sidewinder X6, Noctua NF-S12-1200 x2 + Noctua NH-U12F

2. kone: Athlon X2 4200+, 7900 GT, Codegen halpiskoppa, 1 GB DDR2, Abit KN9S, 250 GB, HP 17"-näyttö, Logitech langaton näppis ja hiiri
Junior Member

12 tuotearviota
_
18. kesäkuuta 2009 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hempik_N:
Noista audiopainikkeista sen verran, että ne voi helposti ohjelmoida foobar2000:lla ( jos et vielä käytä foobaria, suosittelen! ) vaikka shift + F1, shift + F2 jne. Itse olen tehnyt näin ja koskaan en ole kaivannut erillisiä audiopainikkeita.

EDITTIÄ:

Ja kuten gallerian kuvasta näkyy, saa play, pause, stop jne. painikkeet "maalattua" näppäimien kylkeen.
Juu käytän foobaria ja tiedän että ne voi ohjlemoida mutta kyllä mä mieluummin käytän ihan siihen tarkotettuja näppäimiä :)
Member

5 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2009 @ 23:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostimpa kerran tuon Lycosan. Oli kerrassaan mainio näppis, mutta totesin sittemmin että 3,5mm läpiviennit mikille ja luureille otti ihan järkyttävät häiriöt. Mikki muodostui täysin kelvottomaksi ja kuulokkeiden kohina kerrassaan rasittavaksi. Ei mielestäni ihan Razerin tavallista laatua, kun olen kumminkin Copperheadia tässä palvonut pari vuotta. Nyt on alla tuo G11, ja tämä on ihan kiva perusnäppis, mutta itseäni häiritsee massiivinen koko sekä liiallinen määrä lisänäppäimiä.
Mainos
_
__

_
mursu4
Suspended due to non-functional email address
_
23. kesäkuuta 2009 @ 00:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Razer lycosa lapstoresta, tais olla siel halpa.

SonataIII/P5Ql pro/C2D e8400@vakio/HD4830/4Gb/500Gb sata/Antec earthwatts 500w/Acer p221Wbd/Logitech G5
........................................................

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pelinäppis hakusessa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy