User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 18:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > cccp ongelmat
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CCCP ongelmat
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2009 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka...

Hieman vaikeuksia kaikkien koodekkien yhteensovittamisessa.

Pyytäisin apua ongelmaani.Käytössäni on Creativen kajarit:Giga Works T20 l. tämä 5.1 äänet ei tule kysymykseen.Miten asetukset laitan tähän CCCP:n että ne sopivat minun kokoonpanoon.Käyttöjärjestelmänä toimii XP ja olen hommannut äänikortin: Sound Blaster Audigy.Jos niillä on merkitystä...

Mulla on myös on tuo Core AVC.Samoin,miten asetukset tulee laittaa tähän.Käsittääkseni tuolla Media Player Classic:n puolella kohtaan intrenal filters tulee joitakin asetuksia säätää.Siis mitkä rastitan tai otan rastit pois.Vai tarviiko tälle tehdä mitään.

Olen disabloinut FFDshow:n puolelta tämän H.264 (ylin kohta) Tarviiko AC3:n asentaa,koska käsittääkseni tuolla FFDShow:n puolella on tämä ominaisuus.Jos tarvii niin miten siinä pitää laittaa asetukset ja pitääkö se ominaisuus poistaa jotenkin tuolta FFDshow:n puolelta.Vaikuttaako nämä playerin asetuksiin???

Koska olen alkaja näissä asioissa tarvisin ohjeita näihin asioihin..Useita viikkoja olen yrittänyt saada nämä asiat kuntoon.Alkaa käämit palamaan
Senior Member

3 tuotearviota
_
6. heinäkuuta 2009 @ 01:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yrität siis tehdä mitä?

Lataa Foobar2000, siinä on kaikki koodekit sisäänräkennettuna. Ja multichannel plugineilla saat muutettua äänet multi-kanavaiseen muotoon.

Kerroppas hieman tarkemmin.. mitä olet tekemässä? mihin pyrkimässä? ja miksi?

Power corrupts
Member

2 tuotearviota
_
13. elokuuta 2009 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asia on ratkennut
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > cccp ongelmat

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy