User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 00:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > videokorttiongelma @ sims3?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Videokorttiongelma @ Sims3?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Maendhros
Newbie
_
16. heinäkuuta 2009 @ 00:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsoin tällä työkalulla että pyörittääkö mun kone The Sims 3. Tulos:

Sims 3: Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)

You Have: NVIDIA GeForce 7300 LE (GeForce 7300 LE)
FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement. Upgrade to a more powerful video card will make all your applications look better. Click the 'We Recommend' button to see some great options.

Voiko tuo peli toimia munkin videokortilla? Vaan jotain että saattaa näyttö jumittaa pelissä tai jtn? Paljos tommonen videokortti maksaa, vai voiko niitä ladata?

En oikein tiedä mille alueelle ois pitäny postata.
Maendhros
Newbie
_
16. heinäkuuta 2009 @ 00:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ai sori, mun moka, video card onkin suomeks näytönohjain.. Voisko joku siirtää tän sinne alueelle.
kisum10
Member
_
16. heinäkuuta 2009 @ 00:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rofl :D, ladata videokortteja, väsyneenä kaikki on hauskaa.

Itse asiaan, Toimii sun videokortilla toi peli, ei jumita näyttökää.
Maendhros
Newbie
_
16. heinäkuuta 2009 @ 00:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kisum10:
Rofl :D, ladata videokortteja, väsyneenä kaikki on hauskaa.

Itse asiaan, Toimii sun videokortilla toi peli, ei jumita näyttökää.
Hei armoa, oon aina noob näis konehommmis :D
Maendhros
Newbie
_
16. heinäkuuta 2009 @ 01:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Entäs mistä mä saan lisää muistia mun näyttikseen?

Ku pitäs olla 128 Mb ja mulla on 64, mutta silti sanotaan vaatimuksissa että mun tää näytönohjain (7300 LE)käy kyllä.
Prutus
Suspended due to non-functional email address
_
16. heinäkuuta 2009 @ 02:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistia ei näyttikseen saa lisää, pitää ostaa uusi.
Maendhros
Newbie
_
16. heinäkuuta 2009 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Prutus:
Muistia ei näyttikseen saa lisää, pitää ostaa uusi.
Mut oonks mä voinu kuluttaa sitä muistia johonkin?

Koska miten ihmeessä voi olla listattu sopiviks korteis mun NVIDIA GeForce 7300 LE jos sitten siinä ei oo tarpeeks muistia?
Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
16. heinäkuuta 2009 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maendhros:
Mut oonks mä voinu kuluttaa sitä muistia johonkin?
Et, koska muisti ei katoa mihinkään käytettäessä, toisin kuin levytila. Yrittäkää oppia muistin ja levytilan ero.

Lainaus:
Koska miten ihmeessä voi olla listattu sopiviks korteis mun NVIDIA GeForce 7300 LE jos sitten siinä ei oo tarpeeks muistia?
Ei kyllä ole 7300 LE tuolla tuetulla listalla. 7300 kyllä on, mutta siinä sitten vissiin on tuo 128 megaa muistia.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > videokorttiongelma @ sims3?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy