User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 14:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > järjestelmä kamera olisi hakusessa, vinkkejä kaivataan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Järjestelmä kamera olisi hakusessa, Vinkkejä kaivataan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tounaii
Newbie

1 tuotearvio
_
16. heinäkuuta 2009 @ 03:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heippa!

Olisi hakusessa Max 500? järjestelmäkamera.
Tällä hetkellä ollut tuo Olympus 565UZ ja siitä en ole tykännyt lainkaan.
Tykkään ottaa paljon makro, luonto ja ihmiskuvia.
Leikin myös jonkin verran valoitusajoilla, mutta se ei ole välttämättä se tärkein mitä kameralta haen.

Olen itse miettinyt, että voisin toki kävellä myös valokuvaus liikkeseen ja pyytää kokeilemaan näitä kameroita, olen kuitenkin vasta aloittelija ja en juuri sen takia osaa varmasti ottaa mitään huippu kuvia joiden perusteella voisin vertailla näitä kameroita.

Haen siis kameralta:
* Hyvää Macroa ( Tärkeä )
* Tarkat kuvat ( Ette osannut arvata. )
* Hyvät vaihtoehdot ja selkeät valikot ( Ellei selkeät niin ainakin helposti tai melko helposti opittavat )
* Hyvä Optiikka valikoima
* Vähäinen kohina ( olen hyvin tarkka siitä, ehkä liiankin tarkka budjektiini katsottuna. )

ja muitakin tilanne kuviin sun muihin liittyviä ominaisuuksia.

Esimerkiksi ystävälläni on Canon 450 ( Tai jotain tuonnepäin ) ja itsehän tykästyin siihen oikein paljon!

sitten vielä jos joku voisi auttaa hieman muussakin.
eli jos päädyn vain siihen, että kävelen kauppaan kusetettavaksi, niin mitä minun kannattaisi ottaa esille jotta saisin sitten hyvän kameran?

Toivottavasti saan paljon vastauksia!
Kiitos jo etukäteen!
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. heinäkuuta 2009 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti