Uusi tietokone 400 ? tuntumassa
|
|
Jarsk1983
Junior Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Periaatteessa se on sama mistä sen tilaa,kunhan toimii.Saksa tosin ei oo mikään vahvuus mulla, et saattais tulla väärinkäsityksiä. Oisko sieltä tilaamisesta sit paljonkin hyötyä?
|
SFXman
Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 18:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dofu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarsk1983: Hyvin näyttää toi näytönohjain testissäkin pärjäävän.Jos se sinisellä ollut ATI Radeon 3850 on vielä parempi, niin sit voi sen pari kymppiä lisääkin panostaa.
Tuolla nettisivulla kun on toi "ATI Radeon, PCI-E" -otsikko, niin ei oo kyllä mitään hajuakaan mitä eroa niillä eri näytönohjaimilla on.Samoja numeroita on monia, mut sitten komponentin alku tai loppuosa nimestä on erilainen.Siinäkin oon pihalla et mitä käytännön eroa 512Mb ja 1Gt versioilla käytännössä on.No,ehkä mun ei tarviikaan ymmärtää :)
olisitko valmis tilaamaan saksasta ? (palvelu vaati joko sanakirjalla käännettyä saksaa, tai jonmkin moisa englantia.
Ainakaan hardwareversand.com:ista ei saa tuota halpaa C2D suoritinta.
Overclockers.co.uk osoitteesta ei myöskään juuri halvemmalla saa.
MUTTA, tuolla Overclockers olisi valmis setti aika hyvään hintaan, postikuluineen suomeen jää varmasti alle ~470e
http://www.overclockers.co.uk/showproduc...id=1445&subcat=
Valitsee siitä Vista Home Premium + W7 upgrade, hinnaksi muodostuu 373 puntaa ja tuskin yli 27 puntaa toimituskulut. Olisi kurssien mukaan euroissa alle 470e kotiovelle tuotuna.
Paketissa on neljä gigaa muistia, eli tarpeeksi, ja siinä on 64-bit Vista+W7 päivitys.
Näytönohjain on vähintäänkin riittävä, ja siinä on ihan pätevä kovalevy. Uskon että myös tässä hintaluokassa otelo ja poweri menee mainiosti.
Prosessoria jos joku epäilee, niin tästä vähän tuloksia ja vertailuja kattelee:
http://www.overclockersclub.com/reviews/athlonx2_7850/¨
Mielestäni budjettiluokassa kova suoritin.
Tuo paketti ei sitten ole ikuisuutta tarjouksessa.
EDIT: Huomasin muuten juuri että onpa aika hurja tarjous, 25 puntaa lisää hintaa :p Olisikohan ollut £404 ennen, eikä £304...
Silti, hyvä hinta. Suorituskykyinen prosessori ja todella tehokas näyttis.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2009 @ 19:03
|
Jarsk1983
Junior Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 19:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Voi olla että toi tarjous ehtii mennä umpeen ennen kun saan päätettyä mitä teen.Ens viikolla ois tarkoitus se päätös tehdä lopullisesti.
Vähän vaan epäilyttää nuo ulkomailta tilaamiset, sitä en paljoa oo harrastanu ni en tiedä miten luotettavia ne on. Joskus on jotain pientä tullu tilattua ja niissä on aina jotain ongelmia ilmenny jossain vaiheessa, oli sit kyse pelautuksesta, takuusta vai vastaavista.
Pitää kattoa kauanko toi tarjous on.Jos se ois vielä muutamia päiviä ni ehkä sitten.Sekin on myös vähän huono asia, et sit kai pitäis käyttää englanninkielistä Windowsia.kun on tottunu suomenkieliseen,ni vois vähän hankaloittaa käyttöä.
|
SFXman
Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 19:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarsk1983: Voi olla että toi tarjous ehtii mennä umpeen ennen kun saan päätettyä mitä teen.Ens viikolla ois tarkoitus se päätös tehdä lopullisesti.
Vähän vaan epäilyttää nuo ulkomailta tilaamiset, sitä en paljoa oo harrastanu ni en tiedä miten luotettavia ne on. Joskus on jotain pientä tullu tilattua ja niissä on aina jotain ongelmia ilmenny jossain vaiheessa, oli sit kyse pelautuksesta, takuusta vai vastaavista.
Pitää kattoa kauanko toi tarjous on.Jos se ois vielä muutamia päiviä ni ehkä sitten.Sekin on myös vähän huono asia, et sit kai pitäis käyttää englanninkielistä Windowsia.kun on tottunu suomenkieliseen,ni vois vähän hankaloittaa käyttöä.
Niin, se kieli ei tainnut tulla ilmi missään välissä, vai tuliko?
Korjatkaa joku jos olen väärässä mutta Windows 7:ssa, ainakin RC1, voi muuttaa kielen haluamakseen. Onko näin myös kaupallisessa versiossa?
|
Jarsk1983
Junior Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 19:12 |
Linkki tähän viestiin
|
En ainakaan mä huomannu siellä lukevan missään että ois kieli vaihdettavissa.Ei se tietty mahdoton asia ois käyttää englanninkielistä, jos rahaa säästyy mukavasti tolla tilauksella.
Ei tuo pahalta yhtään vaikuta, et kiehtois kyllä.
Pitää toivoa et tarjous ois vielä hetken voimassa.
Onks muilla kokemuksia ulkomailta tietokoneiden tilaamisesta?
Se noissa netissä tilaamisissa on vähän ikävää et yleensä pitää maksaa ennen kuin tuote tulee.Ei se sinänsä oo ongelma,mut sit jos tuotteessa onkin vikoja ni sit on kauhea taistelu että saa rahansa takas.
|
Jarsk1983
Junior Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 19:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Rekisteröidyin tonne ja testasin, niin 543.33 ? tulis toi tilaus maksamaan kuljetuksineen. Onks toi sitten muiden mielestä halpa hinta tollasesta koneesta, et Suomesta ei vastaavaa konoonpanoa saa samaan tai edes lähellä olevaan hintaan?
Jos tuo ei mikään älyttömän halpa oo, ni sit mielummin otan suomesta.
"Titan Nero" AMD Athlon 64 X2 Dual Core 7850+ Black Edition 2.80GHz DDR2 System "Titan Nero" AMD Athlon 64 X2 Dual Core 7850+ Black Edition 2.80GHz DDR2 System £329.99 (£286.95)
Microsoft Windows Vista Home Premium SP1 64-Bit - OEM + Windows 7 Upgrade Voucher (66I-03525) £99.99 (£86.95)
Sub Total : £373.90
Shipping : £35.00
VAT is being charged at 15.00% VAT : £61.34
Total : £470.24
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2009 @ 19:42
|
Jarsk1983
Junior Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2009 @ 19:41
|
Jarsk1983
Junior Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 19:35 |
Linkki tähän viestiin
|
.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2009 @ 19:41
|
SFXman
Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 21:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Rupesin tarkemmin miettimään niin en usko että kieltä voi vaihtaa, eiköhän kyseessä ollut vaan tapa tehdä mahdolliseksi kaikkien eri maalaisten kokeilla sitä Windows 7 RC1:stä, kuitenkin paketit myydän eri kielillä kun ilmestyvät.
Tein nyt tuon AMD 7850 Black Editionin (vertailua: http://www.overclockersclub.com/reviews/athlonx2_7850/ ) perusteella Multitronic paketin, näytönohjain on tuttu yhdestä aiemmasta paketista eli tässä kuvassa tumman punainen:
http://img295.imageshack.us/img295/5236/clipboard01du2.png
Paketti:
AD785ZWCGHBOX AMD ATHLON X2 7850 BLACK EDITION 1 ? 57,15
A780GM-LE ASROCK AM2+ AMD780G VGA DDR2 SATA2 MATX 1 ? 56,95
KHX8500D2K2/4G 4GB 1066MHZ DDR2 CL5 5-5-5-15 DIMM KITX21 ? 49,80
0761345-08300-3 ANTEC THREE-HUNDRED CASE NO PSU BLACK 1 ? 53,30
CMPSU-400CXEU CORSAIR PSU 400W 12CM ATX12V2.2 80+ 1 ? 50,90
GH22NS40RBBB LG DVDRW 22X SATA BLACK W/O SW BULK 1 ? 20,00
66I-03554 VISTA HOME PREM SP1 64B FI DVD OEM(1) W71 ? 117,60
R4650-MD512 MSI HD 4650 PCIE 512MB DDR2 VGA+DVI+HDMI1 ? 46,80
Total ? 452,50
Paketissa on myös laatumerkin kotelo, ja samoin poweri. Jälleen muistia tarpeeksi eli 4 gigaa, ja löytyy Vista suomeksi Windows 7 päivityksellä.
Multitronicin sivuilla kyllä lukee että postipaketti 5,00? eikä sen enempää rajata painoa tai mitään. Olikohan Multitronicin kokoaminen se 50,00?? Tuosta tulisi siis 507,50? postista haettuna.
Jos 20e haluaa laittaa lisää niin sitten siihen tulisi lyödä tämä näytönohjain tilalle:
http://www.multitronic.fi/showprod.php?prod_id=11138-15-20R&b=1
Joku muu voisi kommentoida?
|
Jarsk1983
Junior Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 22:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Hmm...tuostahan puuttuu kovalevy, vai olenko nyt ihan väärässä?
Tossahan menee yli 100 euroa pelkkään koteloon ja virtalähteeseen?
|
SFXman
Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 23:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarsk1983: Hmm...tuostahan puuttuu kovalevy, vai olenko nyt ihan väärässä?
Tossahan menee yli 100 euroa pelkkään koteloon ja virtalähteeseen?
Niin, oikeassa olet... korjataan.
Kokeillaan tälläistä pakettia sitten:
GH22NS40RBBB LG DVDRW 22X SATA BLACK W/O SW BULK 1 ? 20,00
WD5000AADS WD CAVIAR GP 500GB SATA2 32MB INTELLIPOW1 ? 47,65
KVR800D2N5K2/4G 4GB 800MHZ DDR2 NON-ECC CL5 DIMM KIT 1 ? 44,80
66I-03554 VISTA HOME PREM SP1 64B FI DVD OEM(1) W71 ? 117,60
R4650-MD512 MSI HD 4650 PCIE 512MB DDR2 VGA+DVI+HDMI1 ? 46,80
BG-01B-B-SL-350 CHIEFTEC MIDITOWER 350W BLACK/SILVER 1 ? 65,45
M4N78 ASUS AM3 NF720D DDR2 SATA2 GBLAN 8-CH 1 ? 63,10
Total ? 462,55
Siihen postit + asennus, 517,55??
|
Jarsk1983
Junior Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 23:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvä homma. Näin amatöörinä voin sanoa, et meni jonkun aikaa pähkäillessä ja tarkistaessa et huomasinko oikein vai en :)
Mutta niin...sopivan hintainen paketti olis. Harmi vaan et toi Windows ja asennus vie niinkin osan tosta summasta.
Siitä tuli mieleen, että kun tohon asennukseenkin menee rahaa, ni tuleeks tälleen "itse" eri osat valitsemalla sit loppujen lopuksi yhtään säästämistä tässä mun tilanteessa? Jos vertaa vaikka tuon sun äsken kasaaman paketin tasoa siihen,mitä vaikka valmiiksi kootulla paketilla sais? Tuntuu vaan siltä et se kaikki hyöty mitä tosta vois tulla, menee noihin "turhiin" asioihin.
|
Jarsk1983
Junior Member
|
19. heinäkuuta 2009 @ 23:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Satuin näkemään Multitronicissa tollasen valmiinkin konepaketin.
Eiks tuossa oo aika paljon samaa mitä täälläkin on ehdotettu:
DTK MILLENIA C2610R
|
SFXman
Member
|
20. heinäkuuta 2009 @ 07:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarsk1983: Siitä tuli mieleen, että kun tohon asennukseenkin menee rahaa, ni tuleeks tälleen "itse" eri osat valitsemalla sit loppujen lopuksi yhtään säästämistä tässä mun tilanteessa? Jos vertaa vaikka tuon sun äsken kasaaman paketin tasoa siihen,mitä vaikka valmiiksi kootulla paketilla sais? Tuntuu vaan siltä et se kaikki hyöty mitä tosta vois tulla, menee noihin "turhiin" asioihin.
Onhan se totta että esimerkiksi käyttöjärjestelmät ja ehkä jotkin osat ovat halvempia noille pakettien väsääjille kuin itse kokoaville, mutta usein niissä paketeissa on jotain surkeaa vaikka miten pelikoneeksi väitetään. Yleensä se on näytönohjain.
On mahdollista että löydät halvan koneen mitä itse et juuri kasaamalla saisi, mutta on lähes aina jokin tietokoneiden erikoiskauppa, kuten tuo Overclockers.co.uk. Se kone siellä on vaikea itse koota samaan rahaan.
Voihan noita yrittää metsästää vielä.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarsk1983: Satuin näkemään Multitronicissa tollasen valmiinkin konepaketin.
Eiks tuossa oo aika paljon samaa mitä täälläkin on ehdotettu:
DTK MILLENIA C2610R
Esimerkiksi tuossa on huonompi näytönohjain, ja muistit sekä prosessori ovat nopeudeltaan hitusen (oikeastaan todella vähän) alle kokoamani paketin.
Ohjelmia tuossa ei ole lisää kuin Nero ja F-Secureakin vain 3kk ilmaiseksi, kumpaakin noista saa ilmaiseksi parempiakin vaihtoehtoja. Toi Office on demo paketti kuten lukee.
Niin, ja tuossa ei ole Win7 päivitystä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2009 @ 08:30
|
Jarsk1983
Junior Member
|
20. heinäkuuta 2009 @ 10:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Sen olen itekin kyllä huomannu kun noita valmiita paketteja olen ettiny, et aina niissä on joku osa huono.Ja koneissahan se kaikki vaikutta kaikkeen et se sit laskee koko koneen suorituskykyä.
Toi paketti mistä kerroin on vaikuttanu kokonaisuutena ehkä parhaalta mitä oon nähny, siks siitä kyselin.
Nuo ohjelmat mitä siinä on, ni ne on ihan turhia.Neroa lukuunottamatta en edes käyttäis varmaan muita ohjelmia. Senkin huomasin kyllä et Win 7 päivitys puuttuu.En tiedä sit saisko sitä vaihdettua mukaan pakettiin.
Kai se sit on parempi et ne osat valitsee vaan ite.
Se Overlockersin kone oli kyllä hyvä..mut tosiaan niinku laskin ni sitä kautta se kone maksais melkein 550?. Oisko se kone silläkin hinnalla sitten paljon halvempi mitä ite kokoamalla vois saada?
|
Jarsk1983
Junior Member
|
20. heinäkuuta 2009 @ 11:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Näyttäis se konetarjous olevan vielä voimassa.Jos ei nyt mitään kummallista tapahdu, ni saatanpa tilatakin tuon paketin.ainakin tilaajat tolla sivulla on kehunu sitä ihan taivaisiin asti. Siis toi ulkomailta tilattu kone, sitä tarkotan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2009 @ 11:11
|
SFXman
Member
|
20. heinäkuuta 2009 @ 11:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarsk1983: Kai se sit on parempi et ne osat valitsee vaan ite.
Se Overlockersin kone oli kyllä hyvä..mut tosiaan niinku laskin ni sitä kautta se kone maksais melkein 550?. Oisko se kone silläkin hinnalla sitten paljon halvempi mitä ite kokoamalla vois saada?
Se Overclockers kone on kyllä siinä mielessä kova että löytyy tuo 4850 joka on kyllä eri sarjan näytönohjain verrattuna 4650:aan. Siinä on sitten että englanniksi se tulee.
Pitää vielä katsoa josko sais about tuohon hintaan ihan suomestakin suomenkielisellä Vistalla.
|
Jarsk1983
Junior Member
|
20. heinäkuuta 2009 @ 11:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen yrittäny tässä jo pitkään ettiä eri paikoista paketteja,mut ei ainakaan mun taidoilla oo löytyny mitään sen erityisempiä. Vois melkein alustavasti päättää jo et jos ei Suomesta löydy suht samanlaista konetta lähelle samaa hintaa ni sit yritän tilata sen ulkomailta.
|
SFXman
Member
|
20. heinäkuuta 2009 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarsk1983: Olen yrittäny tässä jo pitkään ettiä eri paikoista paketteja,mut ei ainakaan mun taidoilla oo löytyny mitään sen erityisempiä. Vois melkein alustavasti päättää jo et jos ei Suomesta löydy suht samanlaista konetta lähelle samaa hintaa ni sit yritän tilata sen ulkomailta.
Nettorista katselin niin melkein samaan hintaan saisi, mutta ongelmana se että en ainakaan itse löytäny OEM Vistaa mikä on halvempi ja sieltä ei myöskään kokoamista taida saada.
|
SFXman
Member
|
20. heinäkuuta 2009 @ 12:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Tossa varmaan parasta mitä tähän hintaan saa, eli edellisestä mun paketista poiketen on 4670 eikä 4650 ja esim. tässä näkyy ero:
http://img295.imageshack.us/img295/5236/clipboard01du2.png
Tuohon hintaan kuuluu siis käyttöjärjestelmän asennus ja kokoaminen.
MULTI-ASSEMBLY-PC Tietokoneen esiasennus 1 ? 50,00
M2N68-AM PLUS ASUS AM2+ GF7025 DDR2 SATA2 GBLAN 1 ? 46,05
KVR800D2N5K2/4G 4GB 800MHZ DDR2 NON-ECC CL5 DIMM KIT 1 ? 44,80
CG-01B-B-350 CHIEFTEC MIDITOWER ATX 350W BLACK 1 ? 69,10
WD5000AADS WD CAVIAR GP 500GB SATA2 32MB INTELLIPOW 1 ? 47,65
66I-03554 VISTA HOME PREM SP2 64B FI DVD OEM(1) W7 1 ? 117,60
GH22LS50RBB LG DVDRW 22X SATA BLACK BULK NERO LS. 1 ? 22,95
R4670-MD512/D3 MSI HD4670 PCIE 512MB GDDR3 VGA+DVI+HDMI 1 ? 66,40
Yhteensä ? 521,70
Hinta siis 30e vähemmän kuin tuo ulkomailta tilattu paketti. Tuossa Overclockers.co.uk on parempi näytönohjain mutta muuten se on sama, ja tietenkin tässä paketissa on suomenkielinen käyttöjärjestlmä. Se on sitten eri asia kuinka tärkeää tämä on?
Multitronicin asennuksessa on 1 vuoden huoltotakuu, mikä on erittäin hyvä.
Overclockers.co.uk en ole yhtään varma takuusta...
|
Jarsk1983
Junior Member
|
20. heinäkuuta 2009 @ 12:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Se on totta et varmempaa ois tietty tilata Suomesta ni takuuasiat ois paljon selvempiä jos ongelmia tulee.
Jos tuo sun kokoama paketti on suht samanlainen ja hintainen kuljetuksineen ni ei se sit paha oo. Jos tuolla sun ottamalla näytönohjaimella se esimerkiksi otettu PES pyörii, ni ei parempaa näyttistä edes tarvii mun käytössä.
|
Jarsk1983
Junior Member
|
20. heinäkuuta 2009 @ 12:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Overlockersissa lukee et 1 Year Onsite Collect & Return Warranty.Tiedä sit mitä se käytännössä meinaa.
Tossa koneessa kai parempaa on just se näytönohjain ja sitten virtalähde.Sitä en tiedä miten tärkeä toi virtalähde sitte on.
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
20. heinäkuuta 2009 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Mutta jos yritetään pysyä budjetissa, kannattaa oikeasti unohtaa Antec 300/Sonata III. Ei nekään toki mitään kalliita ole mutta 1/4 paketin hinnasta koostuu koppa+virtalähde yhdistelmästä ei ole mikään järkevä ratkaisu. Uskon että jäähdytys/asennuspuoli ei välttämättä ole hänelle tärkein jos ei ole itse kasaamassa.
Kopaksi ottaisin jonkun peruskopan kuten Compucasen / Modecomin halvimpia. Niissä ei olee mitään vikaa, ei ole vain lakkapintaisia hienoja pintoja.
http://www.multitronic.fi/showprod.php?prod_id=6T10BS-U
Esim tuossa hyväksi todettu peruskoppa. Siihe joku laadukas vaikka corsairin 30-50 euron poweri ettei räjähdä käsiin. Näinkin saadaan pari kymppiä pois ja takaisin oikeaan budjettiin. Tuohon koppaanhan menee sitten mATX emolevy, jonka kyllä oletan tämmöiseen pakettiin menevän.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2009 @ 12:29
|
Jarsk1983
Junior Member
|
20. heinäkuuta 2009 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Laskeskelin arvioiden tuon ulkomailla kootun koneen koottuna samoilla osilla itse summassa valituilla suomalaisilla nettikaupoilla, niin hinta ois noin 500 euroa ILMAN Windowsia.
Eli vaikka ulkomailta tilais ni silti siitä tuleva noin 550 euroa ois tosi halpa siihen nähden.
Kallistahan tosta tulisi...mut ehkä toi kone sit riittäis pitkänkin aikaa riittävän tehokkaana jos oletetaan et mikään ei hajoais ikinä. ja kun toi on siellä tehty paketti, ni luulis et osat sopii keskenään loistavasti. Pitää pian tilata jos tolla hinnalla aion vielä sen saada.
Saattaa olla vähän ylitehokas kone mun käyttöön kylläkin...et se mietityttää et maksanko turhasta kun vähemmälläkin varmaan pärjäisin. Kun tosiaan tuo kokoonpano taitaa olla pitkälti pelaamiseenkin tehty kokoonpano.ja mä taas tunnetusti en paljoa pelaa.Tossa alempana on esimerkkinä PES 2009:n vaatimukset koneelta.
Recommended system requirements:
- Windows XP SP2, Vista
- Intel Pentium 4 3.0 GHz
- 2 GiByte RAM
- 8 GB hard disk
- GeForce 6800 GT / GS, Radeon X1600 or higher. Pixel / Vertex Shader 3.0 and 256 MiByte VRAM
- 1, 280 x 720 expansion of the display
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2009 @ 14:33
|
Mainos
|
  |
|
SFXman
Member
|
20. heinäkuuta 2009 @ 15:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin, no tuossa pelissä ei juuri vaatimuksia ole. Jääkö pelaaminen vaan siihen? Jos näin, niin ok.
Pitää muistaa että koneessa minkä viimeksi tänne laitoin on 66? näytönohjain, eli todella halpa. Siitä voidaan tiputtaa max. 20e että pysyy kohtuullisena pelikoneena tämä paketti. Tilalle vaikka tämä:
http://www.multitronic.fi/?prod=R4650-MD512
Hinnaksi tulee postituksen kanssa sellaiset 507?
Ollaan kuitenkin sellaisessa hintaluokassa että jos haluaa hinnan tippuvan reippaasti alle 400? niin sitten puhutaan jo aivan eri prosessoreista ja lähinnä emolevyyn integroiduista näytönohjaimista. Nyt paketissa on laadukasta osaa lähes kaikki, paitsi ehkä kotelo mutta siitä voidaan näinkin "kylmässä" kokoonpanossa joustaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2009 @ 15:26
|