User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 16:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > e7650:lle seuraaja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
E7650:lle seuraaja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
anttiv
Newbie
_
22. heinäkuuta 2009 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo oon tässä miettiny että vois uuden prossun ostaa ja en oikein osaa päättää niin kysyn teiltä, eli 775LGA socket on lankussa.

Koneessa tällä hetkellä on E6750 joka on kelotettu 3.0:laan, pelikoneesta on kyse eli semmosta prossua joka jaksais pyörittää pelejä vielä parinkin vuoden päästä oon aatellu E8600 ja Q9650 eli hinta luokka ois jotain 300/350e. Mutta ehdotelkaa!
Senior Member

6 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2009 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se Q9650 on hyvä valinta. Kellotat sitten jäähdytyksen mukaan.
anttiv
Newbie
_
22. heinäkuuta 2009 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulin miettineeksi että riittääkö poweri kun mulla on nyt vaan 500w, että viekö toi q9650 paljonkin sähköä verrattuna tohon mun vanhaan?
Member

7 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2009 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei vie yhtään enempää, ehkä jopa vähemmän. Ja kantsii ottaa Q9550 sen saa 200e pintaan ja siinä 9650 on vain 0,5 isompi kerroin, jolla ei periaatteessa tee mitään

Savun hälvettyä tarkastamme kytkennät.

Q9550 XGHz, Asus P5Q, 4gt Kingston HyperX 1066MHz, Noctua NH-U12P, Corsair 400W, GeForce 9600GT, WD Caviar 640GB
Mainos
_
__

_
anttiv
Newbie
_
22. heinäkuuta 2009 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii toi ois kyllä 2.83, mut ei se rahasta oo kiinni ostan varmaan nexus FLC-3000 coolerin siihen, onko kokemuksia(kannattaako ostaa)?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > e7650:lle seuraaja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy