User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.4.2025 / 07:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > miten saa purattua rajoituskoodin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MITEN SAA PURATTUA RAJOITUSKOODIN?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tricofel
Suspended due to non-functional email address
_
23. heinäkuuta 2009 @ 01:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on Nokia 6280 soft v 03.81 jossa on rajoituskoodi. Tää on löydetty puhelin ollut mulla 2 vuotta jo olen yrittänyt avata kaikin keinoin. Mul on yks ohjelmaki jolla olen yrittänyt purata tota rajoituskoodia mutta ei onnistu. Syöttää tekstiksi rajoitusta ei voi purkaa. Oisko kellää mitää tietoo miten saisin ton puhelimen auki tai mitää hajuu onko minkäänlaista ohjelmaa olemassa jolla saa koodin kun koodin avattua. Ois hemmetin suuri apu. Vastatkaa mahdollisimman pian THANKS!
Senior Member
_
23. heinäkuuta 2009 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyisköhän LÖYTÖTAVARATOIMISTOSTA purkukoodia?
tricofel
Suspended due to non-functional email address
_
24. heinäkuuta 2009 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pentsu:
Löytyisköhän LÖYTÖTAVARATOIMISTOSTA purkukoodia?
Tuge sä sun löytötavaras v.i.t.t.u. Hanuriis!
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > miten saa purattua rajoituskoodin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy