User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 03:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > live messenger yhteystiedot eivät näy??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Live Messenger yhteystiedot eivät näy??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Bierko78
Member

1 tuotearvio
_
28. heinäkuuta 2009 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin asentamassa Messenger 7.5, mutta jostain kumman syystä ilmotti että saatavilla uusi versio ja asennusta ei voi jatkaa ilman uuden mesen asentamista, eli veti ton Live Messengerin tohon koneelle.

Ongelma; Yhteystiedot jotka kopioin 7.5;sta eivät näy Live-versiossa.
Ne on niin kuin mun yhteystieto listalla.... mutta en saa näkymään niitä mun pääikkunassa. Eli ainakun yritän lisätä osoitteita yksinään niin se ilmoittaa että yhteystieto on jo olemassa, mutta ei jostain kumman syystä tule noi yhteystiedot tohon luokkien ja ryhmien alle.... ??

mikä neuvoksi??
arskaxx
Senior Member
_
4. elokuuta 2009 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä ihan sama ongelma :(
Eli yhteystiedot ei tallennu minnekään, eikä näy siinä missä pitäisi..
Eikö kukaan tiedä korjausta ????
jelisa
Newbie
_
13. syyskuuta 2009 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma myös täällä! Oon poistanu ja ladannu uuestaan ties kuinka monta kertaa.. Oisko kellään apuja?
braxi
Account closed as per user's own request
_
16. syyskuuta 2009 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep,sama ongelma auttakaa joku????????

Tony Saaranen
shutoff
Newbie
_
17. syyskuuta 2009 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama ongelma täällä,kun Bierko78:lla.Olen tehnyt järjestelmän palautuksen ja asentanut uudelleen-ei vaan saa niitä yhteystietoja "mese" ikkunaan näkyviin.Voisko joku viisaampi auttaa,jos tietää ongel-
man.Tätä samaa vikaa on monella-niin olen kuullut.
Mainos
_
__

_
pirreeh
Inactive
_
21. syyskuuta 2009 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sammaa ongelmaa pukkaa täälläkin päin. kenelläkään neuvoja ?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > live messenger yhteystiedot eivät näy??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy