User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 10.11.2025 / 22:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > acerin surkeasta huollosta valitus kuluttajavirastoon?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acerin surkeasta huollosta valitus kuluttajavirastoon?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Senior Member

9 tuotearviota
_
3. elokuuta 2009 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Iteltä tullaan hakee tää kuukauden vanha läppäri, koska tässä on joko muistivika tai komponenttivikaa.

Onko kokemuksia Acerin huollosta? Hajooko heti huollon jälkeen? Kuinka kauan kone oli huollossa?

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
Senior Member

9 tuotearviota
_
29. elokuuta 2009 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneeni tuli eilen huollosta ja sain maailman paskimman huollon ikinä. Jouduin vielä sen maksamaan?

1. Huolto kesti turhan kauan, koneessani oli vain pikku vika johon aikaa tekniikolla meni ehkä tunti sen korjaamiseksi. Kuitenkin koneeni odotti 3 viikkoa ennenkuin se pääsi tekniikolle, yli 2 viikkoa kestävissä huolloissa pitäisi saada sijaislaite tilalle. Tämän huollon takia opiskeluni kärsivät koska oisin konetta tarvinnut.

2. Kone oli todella likainen huollon jälkeen. Näppäimissä ja näytössä oli roskia ja likaa. Myös sormihiiren suojamuovi oli irroitettu ilman syytä.

3. Minulle ei ole kerrottu mistä koneeni ohjelmistovika johtui, "diagnoosissa" luki vain ohjelmistovirhe. Kyseessähä voi olla vaikka korruptoitunut ajuri tai päivitys tai joku ohjelma. En saanu mitää näyttöä

Joutuin näin surkeesta palvelusta maksaa 70 euroo vaikka takuuta koneessa vielä oli. Takuu ei tosiaan korvaa ohjelmistovirhettä mutta acerin pitäs todistaa missä se vika oli.

Voinko tehdä tästä toiminnasta ilmoituksen kuluttajavirastoon?
"Jos myyjäliike takuuaikana epäilee, että vika johtuu kuluttajan käyttövirheestä, myyjäliikkeen velvollisuutena on myös näyttää se toteen." Mitään näyttöä en asiasta saanut.

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. elokuuta 2009 @ 13:14

MikroMake
AfterDawn Addict
_
29. elokuuta 2009 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noin vuosi sitten hankimme Acer-läppärin paikallisesta Anttilasta ja noin 3 viikon jälkeen se piti viedä sinne takaisin outojen jumittelujen takia.

Kone oli takuuhuollossa noin kuukauden jossa siihen oli vaihdettu emolevy.

Läppäri toimi sitten normaalisti pari kuukautta jonka jälkeen siihen tuli samanlainen vika, jonka jälkeen kiikutimme sen taas Anttilaan.

Huollossa kone oli 2-3 viikkoa ja taas siihen oli vaihdettu emolevy. Sen jälkeen (viime syksystä) kone on toiminut hyvin.


Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Senior Member

9 tuotearviota
_
29. elokuuta 2009 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Perus acer.. Jos viel hajoaa emolevy niin jostain luin, että jos sama osa useasti hajoaa niin pitäisi uusi laite saada tilalle. Taisi lukea kuluttajaviraston sivulla.

Niin voinko tehdä valituksen kuluttajavirastoon minuun kohdistuneesta kohtelusta? (2. viesti)

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
Senior Member

22 tuotearviota
_
29. elokuuta 2009 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Perus acer.. Jos viel hajoaa emolevy niin jostain luin, että jos sama osa useasti hajoaa niin pitäisi uusi laite saada tilalle. Taisi lukea kuluttajaviraston sivulla.

Niin voinko tehdä valituksen kuluttajavirastoon minuun kohdistuneesta kohtelusta? (2. viesti)
No voit kokeilla jos saat jotain aikaiseksi valituksella.. itellä on Acer Aspire One ja takuuta marraskuuhun asti, 2 vikaa ollut (BIOS-päivitys ja emolevy hajosi), vielä yksikin vika niin Acerilta luvattiin että saisin uuden koneen.

AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2009 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Acerin huolto ihan ihan paska

vein aserin verkkokauppaan, josta ostin sen ja ne lähettivät sen huoltoon.
Huollossa totesivat että siinä on nestevaurio, vaikka merkkeja semmoisessta ei ollut. Acer veloittaa kuulemma multa tarkistusmaksun 37? + kuljetuskustannukset, yhteensä 65,50?.

Koneessa on siis kosketus häiriö USB:issä. eikä todellakaan johdu mistään nesteestä.

Joten älkää ikina sortuko acereita ostamaan. rahastavat huollossa vaan viattomia ihmisiä.

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
Senior Member

9 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2009 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2:
Acerin huolto ihan ihan paska

vein aserin verkkokauppaan, josta ostin sen ja ne lähettivät sen huoltoon.
Huollossa totesivat että siinä on nestevaurio, vaikka merkkeja semmoisessta ei ollut. Acer veloittaa kuulemma multa tarkistusmaksun 37? + kuljetuskustannukset, yhteensä 65,50?.

Koneessa on siis kosketus häiriö USB:issä. eikä todellakaan johdu mistään nesteestä.

Joten älkää ikina sortuko acereita ostamaan. rahastavat huollossa vaan viattomia ihmisiä.
Näinhän se on.

Kannattaa muuten ottaa tuo kuluttajavirasto puheeksi. Sain sittenkin ilmaisen huollon kun eivät voineet tai antaneet parempaa näyttöä asiasta. Kerrankin näinpäin..

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
28. lokakuuta 2009 @ 22:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Voinko tehdä tästä toiminnasta ilmoituksen kuluttajavirastoon?
"Jos myyjäliike takuuaikana epäilee, että vika johtuu kuluttajan käyttövirheestä, myyjäliikkeen velvollisuutena on myös näyttää se toteen." Mitään näyttöä en asiasta saanut.
Mistä tuon vastauksen sait?

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
leffa1
Member
_
28. lokakuuta 2009 @ 23:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itselläni on kans acerin kannettava ja kerran oli huollossa ja kesti 5 päivää sain koneeni huollosta

koneen ongelmat oli seuraavat: kovalevy sammu kesken eli koko kone meni ihan tilttiin ja kone hidasteli älyttömästi ja asensin vistan uudestaa ja samat ongelmat oli

vika raportissa oli tuulettimet puhdistettu kone OK

koneen alla oli dvd kotelo melkeen alusta asti sen takia että se saisi ilmaa hyvin ja imuroin sen välillä en tiijä minkä lainen huolto mies oli mutta kone toimii vielä ollut jo 2 vuotta käytössä kohta :D

AMD black edition 7750 2.70GHZ, A-datan Game 4 GB 800mhz, asus m4a78-e, grainward gts 250, Crossari HX 650 wattia, samsungin 500GB 16mb sata2, vista home premium 64bit, acer 23 Full Hd, Netti 100/10


Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2009 @ 23:58

wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2009 @ 04:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
"Jos myyjäliike takuuaikana epäilee, että vika johtuu kuluttajan...

Lainaus:
Mistä tuon vastauksen sait?
Näyttää lukevan ihan Kuluttajaviraston sivuilla:
http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/80bb...5394e4e8a1.aspx

Nuo nestevahinkoväitteet tuntuvat nykyään olevan huolloissa yleisiä. Joku todiste väitteen tueksi kannattaa kyllä vaatia. Kännyissähän on nykyään kai monesti anturi, joka paljastaa kastumisen, läppäreissä en ole moisista vielä kuullut.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2009 @ 04:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muutenkin on nämä huollot vähän mitä sattuu. Esimerkkini ei ole tietokoneesta sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan kamerasta. Toissa kesänä Kreikassa ollessani oli jumalaton hiki pienelle vuorelle nousun jälkeen, ja lähes 40 asteen helteessä hikeä pikkuisen valui. Sattui sitten ilmeisesti sormenpäissä olemaaan sen verran hikeä että meni kameran sisään, ja hetken päästä kamera lopetti toimintansa.

Suomessa sitten vein kameran huoltoon vakuutusyhtiötä varten, kerroin huollossa myös mitä oli tapahtunut. Huollon (tunnettu sellainen) kaverin mielestä hiki ei voinut kameraa rikkoa, ja niinpä viikon päästä tuli lausunto että kamera on hajonnut kovan iskun vaikutuksesta korjauskelvottomaksi. Eipä siinä mitään, vakuutuksesta tuli rahat.

Vaan kun satuin tässä kokeilemaan kameraa silloin tällöin, alkoi vika (akkujen pikasyönti) pikkuhiljaa kadota, ja tänä päivänä kamera toimii taas normaalisti. Eli olisiko kuitenkin ollut se hikipisara syynä. Pudottanut en ainakaan, koska minä pidän aina laitteista hyvää huolta, eli en kolhin niitä tms.

Että se huollon ammattitaitoisesta arviosta.


AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2009 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäköhän tuon jutun kanssa pitäisi tehdä, kun tänään pitäisi hakea se läppäri verkkokaupasta. kun pitäisi kuulemma tänään saapua huollosta ja minä en varmaa saa tuota konetta takaisin jos ei maksa tuota summaa.

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2009 @ 10:42

Senior Member

9 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2009 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2:
Mitäköhän tuon jutun kanssa pitäisi tehdä, kun tänään pitäisi hakea se läppäri verkkokaupasta. kun pitäisi kuulemma tänään saapua huollosta ja minä en varmaa saa tuota konetta takaisin jos ei maksa tuota summaa.
Mulle ainakin tuotiin kone kotiovelle.

Minökin joutuin ensin maksamaan, 68,50? piti olla mukana. Valituksen jälkeen he palauttivat rahat tililleni. Mutta sinun tapauksessa ehkä valittaisin ennen koneen hakua ja sen huollon maksua. Vai onko sulla sitten mimmonen kiire saada kone? Kun mun piti ainakin ihan rautalangan kanssa vääntää kun olin mennyt koneen maksamaan.

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. lokakuuta 2009 @ 19:13

AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2009 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tänään minä hain tuon lappaärin ja maksoin tuon summan?

Miten sinä toimit sitten tästä eteen päin?

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
Senior Member

9 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2009 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2:
No tänään minä hain tuon lappaärin ja maksoin tuon summan?

Miten sinä toimit sitten tästä eteen päin?
Soita acerille, valitse se että tarvitset huoltotunniste eri rma numeron kohta. Odotat että se vastaa ja sanot suoraan sinne että huoltonne on kusetusta, ja vaadit todisteita että koneessa todella on ollut kosteusvaurio. Sitten vaadit rahoja takaisin jos näyttöä/todisteita siitä ei ole. Tähän he eivät ainakaan minulle suostuneet joten sanoin ottavani yhteyttä kuluttajavirastoon. Jos he eivät vieläkään suostu, soitat oikeasti sinne kuluttajavirastoon, selität tilanteen ja he katsovat mitä tehdään.

Hiukan vittumaista menoa, mutta todella jos rahasi takaisin haluat saada niin näin se luultavimmin käy. :S

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
Junior Member

3 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2009 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on ollut kaksi Acerin konetta. Ensimmäinen miniläppäri kesti vuoden kunnes wlan kortti hajosi. Tämä korjattiin kiltisti takuuseen. DHL haki kotoa ja palautti myös. Aikaa meni reilu 3 viikkoa.

Koska olin muuten tyytyväinen koneeseen menin ostamaan uudemman Acerin miniläppärin vanhan ollessa huollossa. Tämä nykyinen kone kesti kolme viikkoa. Kovalevy hyytyi täysin, ei enää edes pyörinyt. Opiskelun vuoksi tämän hommasin, joten en pystynyt laittamaan sitäkin huoltoon useaksi viikoksi. Kävin ostamassa kaupasta uuden kovalevyn ja vaihdoin sen. Aikaa vaihtoon meni noin 3 minuuttia ja käyttiksen + ajureiden ja softien asennus päälle. Muutamassa tunnissa kone oli taas toimiva. Soitin sitten takuupalveluun ja kysyin josko pelkän kovalevyn voisi lähettää huoltoon. Kaveri kysyi joltain toiselta joka vastasi, että rikkinäinen kovalevy pitää laittaa takaisin ja lähettää koko kone hultoon. Arvioitu korjausaika 4 viikkoa! Itselläni meni samaan hommaan muutama tunti. Jos kone olisi ollut alle kaksi viikkoa vanha se olisi korjattu nopeamman kaavan mukaan. Muttakun tämä oli viikon yli... No huollon kaveri sanoi, että kovalevy vaihdetaan kyllä takuuseen, jos joskus myöhemmin on aikaa lähettää kone makaamaan huoltoon. Tapaus kirjattiin ylös ja sain RMA numeronkin. Toistaiseksi vanha levy varttuu kaapin perällä.

MSI K9AG Neo2-Digital , AMD Athlon 64 X2 5600+ ,ASUS Silent Square Cooler , PQI 4x1Gt DDR2 800MHz , Sapphire Radeon 3870 , Seagate 2x80 Gt RAID 0 + 320Gt, LG 20x dvd +/-rw, Nexus Clodius 400w

Asus Aspire one 751h
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2009 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä lähetän acerin huoltoon kirjallisen valitus lomakkeen täytettynä, jossa on kaikki yhteystietoni ja tilinumeri jonne sen summan acer pitää maksaa. jos tämä ei tapahdy kahden viikon kuluessa, niin otan yhteytta kuluttaja-asiamiehelle. (tämä lukee myös lomakkeessa valmiina)

Tuon lomakkeen sain kuluttaja-asiamiehen sivulta.

siten tuon valitus lomakkeen kanssa liitteenä on kaikki kuitit ja raportin kopioina alkuperäisestä,josta näkee että toi turhaan veloitettu raha on maksettu.

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
Senior Member

9 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2009 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2:
Minä lähetän acerin huoltoon kirjallisen valitus lomakkeen täytettynä, jossa on kaikki yhteystietoni ja tilinumeri jonne sen summan acer pitää maksaa. jos tämä ei tapahdy kahden viikon kuluessa, niin otan yhteytta kuluttaja-asiamiehelle. (tämä lukee myös lomakkeessa valmiina)

Tuon lomakkeen sain kuluttaja-asiamiehen sivulta.

siten tuon valitus lomakkeen kanssa liitteenä on kaikki kuitit ja raportin kopioina alkuperäisestä,josta näkee että toi turhaan veloitettu raha on maksettu.
Meinasin itse samaa, mutta en sitten pannut kun sainkin ne rahat takaisin ilman tuota.

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2009 @ 17:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2:
Minä lähetän acerin huoltoon kirjallisen valitus lomakkeen täytettynä, jossa on kaikki yhteystietoni ja tilinumeri jonne sen summan acer pitää maksaa. jos tämä ei tapahdy kahden viikon kuluessa, niin otan yhteytta kuluttaja-asiamiehelle. (tämä lukee myös lomakkeessa valmiina)

Tuon lomakkeen sain kuluttaja-asiamiehen sivulta.

siten tuon valitus lomakkeen kanssa liitteenä on kaikki kuitit ja raportin kopioina alkuperäisestä,josta näkee että toi turhaan veloitettu raha on maksettu.
Meinasin itse samaa, mutta en sitten pannut kun sainkin ne rahat takaisin ilman tuota.
Jep, maanantaina lähtee valitus.

sitten jos tuolla on maksa, niin rupeen hiillostamaan niitä lähettämällä joka päivä sinne viesteja ja vaadin rahoja takaisin, ja päiväpäivälti viestin muuttuu törkeemmiksi. ja sitten jos noi ei auta, niin soitan tai meen paikan päälle vaatimaan rahoja.

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
Senior Member

9 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2009 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oikea asenne, pysy tiukkana

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2009 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Oikea asenne, pysy tiukkana
jep,

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2009 @ 00:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, pysy tiukkana, mutta jatkuvien sähköpostien hyöty on aika kyseenalainen, parin ensimmäisen jälkeen loput luultavasti joutuvat ö-mappiin lukemattomina. Soittaminen vaatii sentään keskyttämään muut työt ja soittajan äkäisyyskin välittynee paremmin. Asiaa kyllä yleensä kannattaa tiedustella asiallisesti, vaikka harmittaisikin.

Voit tietysti vaatia myös (todellisia) puhelin- ja matkakuluja korvattavaksi, jos oikein jaksat niuhota.

--

R.a.m.p.e: Sinun tilanteessasa soittaisin vielä kerran Acerille, pyytäisin vähintään huoltopäällikölle, ja kysyisin asiaa vielä uudestaan.
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2009 @ 00:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, näinhän se voi olla että viestit tuolloin menee roskakoriin.

mutta sitten minä saitan sinne, enkä lopeta ennen kuin suostuvat maksamaa :D

Lainaus:
Voit tietysti vaatia myös (todellisia) puhelin- ja matkakuluja korvattavaksi, jos oikein jaksat niuhota.
Niin no tuon huollon hoidin verkkokauppa.com:in kautta. ja ne lähettivät sen acerille, jotka perivat turhaan sen tarkistusmaksun 37? + kuljetuskustannukset, yhteensä 65,50?.

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2009 @ 00:43

Junior Member

3 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2009 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsotaan jos saan huoltopäällikön jostain kiinni. Tuo huollon numero on ainoa minkä löysin. Onko joku asioinut huoltopäällikön kanssa?

MSI K9AG Neo2-Digital , AMD Athlon 64 X2 5600+ ,ASUS Silent Square Cooler , PQI 4x1Gt DDR2 800MHz , Sapphire Radeon 3870 , Seagate 2x80 Gt RAID 0 + 320Gt, LG 20x dvd +/-rw, Nexus Clodius 400w

Asus Aspire one 751h
Mainos
_
__
 
_
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2009 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soita keskukseen ja pyydä sieltä numero, tai yhdistämään huollon päällikölle taikka jollekin muulle päätöksiä tekevälle.
Ilmeisesti Acer Computer Finland keskus (09) 225 2690

En kyllä yhtään tiedä, kuinka suuri pulju on kyseessä, onko siellä töissä vain yksi tyyppi, joka lähettää laitteet jollekin heidän käyttämälleen huollolle, vai onko isompikin porukka paikalla.

edit: Kerro sitten ihmeessä täällä kokemukset, millaisen kohtelun sait.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2009 @ 15:39

 
Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > acerin surkeasta huollosta valitus kuluttajavirastoon?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy