User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 10.11.2025 / 22:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > acerin surkeasta huollosta valitus kuluttajavirastoon?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acerin surkeasta huollosta valitus kuluttajavirastoon?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Senior Member
_
31. lokakuuta 2009 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wipe2000:
En kyllä yhtään tiedä, kuinka suuri pulju on kyseessä, onko siellä töissä vain yksi tyyppi, joka lähettää laitteet jollekin heidän käyttämälleen huollolle, vai onko isompikin porukka paikalla.
Jotenkin uskon ettei tuonnista vastaavalla pienfirmalla (Acer Finland Oy) ole paljoa sanottavaa. Kuitenkin kyseessä on rekisterin mukaan reippaasti alle 20 henkilön tytär.
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2009 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin eilen tule laitettuu valitukset, katsotaan nyt sitten mitä ne alkaa selittelee vai maksaako rahat suosiolla mun tililleni.

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
Senior Member

9 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2009 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2:
Noniin eilen tule laitettuu valitukset, katsotaan nyt sitten mitä ne alkaa selittelee vai maksaako rahat suosiolla mun tililleni.
Kerrohan tännekkin sitten mitä sieltä vastataan. =D

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2009 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2:
Noniin eilen tule laitettuu valitukset, katsotaan nyt sitten mitä ne alkaa selittelee vai maksaako rahat suosiolla mun tililleni.
Kerrohan tännekkin sitten mitä sieltä vastataan. =D
joo, takuulla kerron ;)

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2009 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt Tuli vastaus verkkokauppa.comilta ja se on tässä.

Lainaus:
Arvoisa asiakkaamme,

Pahoittelemme teille koitunutta harmia ja vaivaa. Valitettavasti emme
voi suostua vaatimukseenne. Tuotteessanne on Acerin omassa huollossa
todettu jälkiä kosteusvauriosta ja valmistajan myöntämä takuu on näin
ollen päättynyt. Virheen luonteesta johtuen vikaa ei ole kannattavaa
korjata, kustannukset nousisivat uuden kannettavan hinnan yli.
Suosittelemme korvaavan koneen hankintaa.
vastausta odotellaan vielä acerilta.

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2009 @ 15:07

AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
11. marraskuuta 2009 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tein valutuksen acerilla ja verkkokaupalle ja vastauksena tuli että rahoja emme voi maksaa takaisin.

Nyt se taistelu vasta alkaa vasta.

jotain kuvia ne laitto liitteenä, mutta ei ole peruste ettei rahoja tarvitse maksaa takaisin. ja peritään rahaa takuun aikana turhaan.

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
11. marraskuuta 2009 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se vesivahinko on kai nyt se olennaisin juttu - onko kuitenkin mahdollista, että koneeseen on päässyt vettä esim. lasin kaatuessa tai sateessa, vaiko ei? Jotta voisit jotain vakavammin otettavaa asiasta väittää, pitäisi varmaan saada jonkun asiantuntijan lausunto, jossa huollon väite kumotaan. Huolto on nyt mielestään todistanut, että konetta on käytetty väärin (kasteltu), ja takuu on näin rauennut.
Member
_
23. joulukuuta 2009 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni pitäisi viedä Acerin kone huoltoon kun on ilmeisesti muistikammat vioittuneet. Osaatteko sanoa mitä tämä maksaa ja kun olen näitä lueskellut niin tämä "palvelu" ei taida olla kovin hyvää? Kannattaisiko vain ostaa uusi kone. Koska jos tulee yhtä paljon huolloille hintaa kuin koneelle yhteensä(niinkuin olen jostakin kuullut) niin varmaan ollut sitten virheostos tämä Acer.



What doesnt kill you makes you stronger
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2009 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä se viottuminen nyt sitten tarkoittaakaan. Jos kammat vain vaihdetaan, aikaa kuluu 5 min ja kammat maksavat muutaman kympin (muistitilan koosta riippuen). Jos taas liitin on rikki emolevyltä, koko emo varmaan vaihdetaan ja hintaa voi osineen ja töineen kertyä uuden koneen verran.

Jos et ole koneen sisäosiin koskenut, on vaikea kuvitella että muistikammat viottuisivat, ellei koneessa ole jonkinasteista suunnittelu- tai valmistusvikaa. Silloin näkisin vastuun olevan maahantuojalla ainakin 3 vuotta, riippumatta annetusta takuuajasta.
Jos taas hajoaminen on tapahtunut esim. muisteja lisättäessä tai muuten sen luukun alle asioitaessa, vastuukysymys voikin olla hankalampi.
Senior Member

9 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2009 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Acer7530:
Itselläni pitäisi viedä Acerin kone huoltoon kun on ilmeisesti muistikammat vioittuneet. Osaatteko sanoa mitä tämä maksaa ja kun olen näitä lueskellut niin tämä "palvelu" ei taida olla kovin hyvää? Kannattaisiko vain ostaa uusi kone. Koska jos tulee yhtä paljon huolloille hintaa kuin koneelle yhteensä(niinkuin olen jostakin kuullut) niin varmaan ollut sitten virheostos tämä Acer.
Voin vain todeta, että jos koneessa on takuu ja sen lähetät Acerin huoltoon niin tulet saamaan niin paskaista palvelua kuin perseestä voi saada.

Jos ei ole takuuta niin kiikuta kone lähimpään ATK liikeeseen, älä acerille.

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
Member
_
25. joulukuuta 2009 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo vienpä sen sitten kairan x-partnerille tai pehmolle. Kiitoksia.



What doesnt kill you makes you stronger
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2010 @ 04:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taas menee off-topiciksi, mutta tutulla hajosi tuossa juuri pari vuotta vanha (Vista-kauden) Acer, koneen valot syttyvät, mutta näyttö pysyy pimeänä eikä buutti etene mihinkään. Oma vika-arvion, on että nVidian näyttis hajosi, kuten niin monesta läppäristä on hajonnut. Takuuta ei enää ole, mutta jonkinasteiseksi valmistus- tai suunnitteluviaksi tuon itse lukisin. Hauska oli kuitenkin Acerin vastaus, kun tuttu kyseli tuotevastuun perään: mitään vastuuta Acer ei halua ottaa, koska kone on kuulemma valmistettu jo niin kauan sitten. Katsotaan nyt, jaksaako tuttu tapella enempää, mutta aika surkeaa tuntuu vastuunkanto olevan, eipä taida tuota merkkiä uskaltaa enää jatkossa kenellekään suositella.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2010 @ 21:48

Member

1 tuotearvio
_
12. tammikuuta 2010 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En halua murskata kaikkien unelmia, mutta atk-myynnissä työskennelleenä ja valmistajien huoltojen kanssa asioineena, nämä ongelmat ovat varsin yleisiä monellakin valmistajalla. Ja se, että rahastetaan asiakasta vioilla joita ei ole oikeasti olemassa, ei ole mitenkään ennenkuulumatonta. Arvaa vitu**iko olla töissä tuossa välikätenä selvittämässä noita asioita. Onneksi en ole enää töissä tuolla alalla.

Ja nuo 2-4 viikon huoltoajat ovat normaaleja. Yrityspuolen tuotteissa se voi hoitua vähän nopeammin, koska monella valmistajalla on erillinen yritystuotteiden tukipalvelu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2010 @ 07:31

Mainos
_
__
 
_
Matomies
Suspended due to non-functional email address
_
13. tammikuuta 2010 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fujitsu siemensillä on ainakin erinomainen palvelu. Vaikkakin mun vanha kannettava jouduttiinkin viemään huoltoon niille 3 kertaa.
Fujitsu Siemens laittaa postin hakemaan koneen kotoa ja laittaa postin mukana takaisinkin. Ei siis tarvitse itse lähteä mihinkään koneen kanssa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2010 @ 20:14

 
Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > acerin surkeasta huollosta valitus kuluttajavirastoon?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy