User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 12:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > erillissarjan säätäminen oikein
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Erillissarjan säätäminen oikein
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
maukka123
Newbie
_
12. elokuuta 2009 @ 02:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin vanhan sony xplodin erillissarjan tilalle uudemman Focal K2 165KR erillissarjan, jolle vahvistimena toimii blaukkarin 2x100W 4ohmiin antava vahvari, mallia en muista tarkemmin tähän hätään..

Mietin tuossa nuita hertzejä ja muuta että mikähän olisi "oikea" ylipäästö (HPF) tuolle mun erkkasarjalle?

"Sopiva ylipäästö erillissarjalle on 40-80 Hz sarjan keskiäänien koosta ja toistokyvystä riippuen."

Nuin lukee joka paikassa netissä mutta mistään en löydä tietoa että miten kaiuttimien koko ja toistokyky tuon säätämiseen vaikuttaa :D Jos joku voisi opastaa tyhmää miten säätö menee minun Focal:in kajareiden osalta, niin olisin kiitollinen :)

Haluaisin saada kaikki irti tuosta uudesta erillissarjastani, jonka tänään ostin, asensin ja kuuntelin, niin kivalta kuullosti jo. :P

On mulla nuiden lisäksi Ground zeron 1050W antava vahvari ja 1000W ground zeron subi :) niiden kanssa olen pärjännyt..

Ja 3v palvellut sonyn mp3 soitin, loistopeli. :)
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > erillissarjan säätäminen oikein

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy