User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 10:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > äänet rätisee ja välillä hidastuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänet rätisee ja välillä hidastuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jounir83
Newbie
_
12. elokuuta 2009 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missähän voisi olla vika kun äänet rätisee ja hidastuu? Olen ostanut uuden äänikortin (Terratec Aureon 5.1) ihan alku viikosta ja tuota äänikorttia ennen ostin uuden mut vähäkäytetyn äänikortin (Sound Blaster live!) halvemmalla. Kaikilla näillä korteilla äänet rätisee ja hidastuu välillä. Olen koittanut eri PCI paikkaakin mut ongelma ei katoa. Äänet rätisee ja lataaminen hidastuu esim. kun lataan GTA San Andreaksen ja otan siitä vaikka load gamen, kun peliä lataa niin hidastuu ääni ihan hirveästi ja rätisee. Musiikkia pystyn kuuntelemaan windows tilassa ja siinä taas ei ääni ongelmat tule niin pahasti esille. Sitten ku yritän äänitys softaa käyttää (Cakewalk Sonar Home Studio 8) niin siinä taas rätisee ja ohjelmaan tulee ilmoitus "audio drop out" kun yritän play napilla soittaa musaa. Siinäkin toistaa hidastettuna ja vaivalloisesti ääntä. Windows XP on käyttis ja tää nykyinen äänikortti on samanlainen kuin vanha jolla huomasin tätä ongelmaa eli Terratec aureon 5.1. Ennen on tosi hyvin pelittänyt äänet jne. Olen poistanut kaikki ajurit ja asentanut uusimmat ajurit mitä löysin valmistajan sivuilta. Olen testannut ihan integroitua äänikorttia ja sekin tekee tuota samaa ongelmaa. Tehtävienhallinnassa windowsin suoritinkäyttökin nousee silloin 100%:iin kun ongelmat alkavat.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > äänet rätisee ja välillä hidastuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy