User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 10:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > svchost.exe ongelma ja muuta. s.o.s!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
svchost.exe ongelma ja muuta. S.O.S!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Fruid
Newbie
_
14. elokuuta 2009 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jooo, eli koneella pyörii sama vanha svchost.exe ongelma niiku yleensä.. Mut ärsyttävin ongelma koko koneessa on se että se sammuilee itekseen. Yleensä kun on ollu netis tai pelaa vaikka jotain.
Oon tehny ihan kaiken mitä oon voinu eikä mikään auta!
Koneessa ensin näyttö pimenee ja kone alkaa sitten pitää outoa ääntä, ja sitten koko roska sammuu..
Jos kenelläkään on mitään ohjeita tai hajua että mikä konetta vaivaa niin kertokaa heti (:
Tätä on jatkunu semmoset 4kk eikä mikään auta. Auttakaa tietämätöntä :D
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
14. elokuuta 2009 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lämpöongelmat on yleisiä koneen kaatumisen syitä, kun se on vähän aikaa rasituksessa.
Jollain softalla katsomaan niitä lämpötiloja koneessa, tässä mainittu muutamat.

Tai heti kaatumisen jälkeen käynnistäen ja katsoen biosista, jos se lämmöt näyttää.

Live linux cd, helppo keino tutkia onko rauta vai winukka vika.
Tässä ohjeessa näät kuin helposti luodaan nettiyhteys ja äänikortti käyttöön. Sillä sitten surffailet samat paikat jossa kaatumiset tapahtuu. (Ellei ole joku peli, joka winukassa pitää käynnistää ensin.)
Voit sä jonkun muunkin linux cd:n kokeilla, mutta mulla ei oo neuvoja sen käyttöön nettiä varten.
Lainaus:
svchost.exe ongelma niiku yleensä..
Mikä yleensä?
Svchost.exe on tietokoneen prosessi, joka isännöi tai sisältää muita yksittäisiä palveluja. Windows suorittaa niiden avulla monia toimintoja. Tietokoneessa voi olla käynnissä useita svchost.exe-prosessin esiintymiä, joista jokainen sisältää erilaisia palveluja.
Aika monta vikaa voi svchostiin liittyä, ei mitään yleistä.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Fruid
Newbie
_
14. elokuuta 2009 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kiitos vihjeistä täytyy kokeilla..
Itseasiassa toi svchost ei nyt niin kovin mieltä paina, toisinkuin toi koneen sammuminen. Meil on katos perheen yhteine kone ja porukoilla kone ei sammu, mut mulla ja pikkuveljel sammuu. Mulla ei niin useesti ku broidil, mut se niitä pelejä pelaaki. Se ku on täs koneel ja pelaa menee joku 5min ja kone sammuu.. Se pelaa jotai wowia, taino yrittää pelata, mut kirosanat lentelee ku kone ei sillä pysy päällä.
Ite oon sitä miettiny et se vie niin paljon koneen muistia, et se sammuttaa sen, mut kaikki nettipelitki sammuttaa koneen.

Oon eheyttäny levynki varmaa 10 000 kertaa mut ei vaikutusta. Eli ei vissiin millään viruksilla oo näin kovaa vaikutusta? Nimittäin viikko sit löysin ite jonku parisenkymmentä troijalaista hevosta ja jonku ihan uuden ilmestyksen miule nimeltään Dropper.
Hehhhe, huomaa vissiin etten tiedä koneista paljoa mitään (:
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
15. elokuuta 2009 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > svchost.exe ongelma ja muuta. s.o.s!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy