Hei! Minulla on GeForce 8500 GT ja ajattelin kysyä,että minkälaiset ovat mahdollisuudet kyseisen laitteen ylikellottamiseen? Eli kuinka paljon sitä uskaltaa ylikellottaa? Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia?
En tarvitse sitten vastauksia tyyliin ''Osta uus näyttis urpo!''.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti venupoika: Hei! Minulla on GeForce 8500 GT ja ajattelin kysyä,että minkälaiset ovat mahdollisuudet kyseisen laitteen ylikellottamiseen? Eli kuinka paljon sitä uskaltaa ylikellottaa? Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia?
En tarvitse sitten vastauksia tyyliin ''Osta uus näyttis urpo!''.
näyttiksen kellotus on yksinkertasta.. ota vaiks AtiTool ja nosta Core sekä memory Mhz taajuutta.
sitte ku kone jämähtää tiltaa tai ihan mitä vaan niin tiedät että ylitit kortin kipurajan joten koita ensikerralla laittaa vähemmän.. noin se suunnilleen kaikessa yksinkertasuudessa menee
mitään suuria muutoksia et tuolla aikaan saa etkä sitä varmaan tule sen kummemmin huomaamaan. ehkä markeja ajettaessa muutama sata pojoo enempi tulee.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Daword: Osta uus näyttis urpo :D
Olenkin kyllä ostamassa uutta näyttistä,mutta sitä ennen minun pitää vielä sinnitellä muutama kuukausi tällä romulla ;D Mutta kiitoksia kuitenkin neuvoista.