User Käyttäjä Salasana  

perjantai 26.12.2025 / 16:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs source ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
cs source ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Slipknott
Suspended due to non-functional email address
_
24. elokuuta 2009 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli siis asensin ton pelin ja siin pitäis olla joku hal-life deathmatch mukanakin. mut nyt ku oon tehny accauntin niin en pääse pelaa. oon menny tost jostai steam jutusta tai siit mis on niit mainoksia peleistä( tai jotainsellasia) ja sit siin on ne toiminta, seikkailu jne ja sielt voi kuulemma ostaa pelejä. siit alta otan palvelimet tai sen ja koetan liittyä peliin niin ei onnistu. se vaan pukkaa takas siihen mainos sivulle mis on siis kaikki ne työkalut, pelit( my games), file, oma tili jne. nyt ku laitan cd sisään ja klikkaan jotain niistä pikakuvakkeista työpöydällä ( ne on siin siis ilman cd:tä niinku varmaa pitäis) ja sama juttu jatkuu. eli pitäiskö jostain asetuksista säätää jotain tai pitäiskö ton steamin kans tehä jotain. liityin kait johonki css viralliseen jengiin. en oo ees kunnol peril mikä toi steam on. toivon et joku sai täst selvää ja voi neuvoa mua. kiitos jo etukäteen.

Moro, osta poro!
Member

1 tuotearvio
_
24. elokuuta 2009 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käynnistät pelin my games kohdasta tuplaklikkaamalla sen kuvaketta.

Kauhukuormaaja
Slipknott
_
6. syyskuuta 2009 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se hyppää vaa takas siihen ihme steam sivulle

Moro, osta poro!
Slipknott
_
6. syyskuuta 2009 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli pitääkö jotain hyväksyä eka sähköpostista ja mul se hyppää kaikista noista linkeistä tohon stem sivulle et koeta pliis helpata mua. työpöydän kuvakkeista se hyppää samalle sivulle.

Moro, osta poro!
emppu588
Inactive
_
8. syyskuuta 2009 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asenna se steamin koti sivulta jos sulla on ollu steam poista steam kkansio nii sitte ku painat my games paina yhen kerran nii sitte voit päästä siihe
]

emppu
Mainos
_
__

_
Slipknott
_
21. lokakuuta 2009 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitääkö mun ostaa tiolt steam sivult joku steam-tili. vai pitääkö viel maksaa jostai ku on jo toi cd

Moro, osta poro!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs source ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy