User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 13:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > "kaksi ongelmaa yksi ratkaisu"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
"Kaksi ongelmaa yksi ratkaisu"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bd1
Newbie
_
30. elokuuta 2009 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ongelma, jota en pysty ratkaista yksin.(!)

Noniin, Täältä löytyy sellainen kone kuin Packard Bell, kyllä, ostettu joskus pakettikoneena.

Tehot:

- Intel Pentium 4 cpu 3,20 GHz
- 1 GB ram
- Ati Radeon 9550

Näillä tehoilla ei enää nykyään juhlita, eli kysymys kuuluu, mitä on tehtävissä? Viritetäänkö tätä konetta, ja miten? Vai harkitaanko uuden koneen ostamista? Tästä pitää kuitenkin päästä pienellä rahalla, ja pystyä pelaamaan nykyäjan pelejä.

Ite ajattelisin, että ainakin muistia lisää ja tehokas(peli) näytönohjain. Mitä mieltä isännät on asiasta?
bd1
Newbie
_
30. elokuuta 2009 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
..Jatkoa

- Tietokoneessa Gigapyten emolevy, joka uusittu noin 1,5 vuotta sitten.
- Ja ilmeisesti 250 W Power. (Max output power 250w)
- 250 kovalevy
Murtagh
Junior Member

7 tuotearviota
_
30. elokuuta 2009 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulen että et halvalla saa tuosta pelikonetta millä !Nyky!pelit toimisi, vaikka olen aika ulapalla tietokone raudasta. Korjatkoon joku jos olen väärässä?

Ps, mitä rahasummaa tarkoitat halvalla 200e <- jos on ei toivoakaan. Sanon mä.
bd1
Newbie
_
30. elokuuta 2009 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, maksimi rahasumma on mitä tähän koneeseen voin käyttää on 200-300?.
Saako sillä mitään?
Murtagh
Junior Member

7 tuotearviota
_
30. elokuuta 2009 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saahan sillä uuden jonkilaisen näytönohjaimen ja muistia lisää, mutta muut osat? Ja jos pelikäyttöön suunnitelit niin ei kuullosta riittävälle 300euroa. Koska jos yleensä missä tahansa elektronissa sanotaan pelikäyttöön niin noi hinnat tuntuvat nousevan ihan mukavasti. Koska oma rahapussikin itkee vielä parikuukautta sitten ostettua tietokonetta joka oli rakennettu pelikäyttöön, mutta joku nörde voisi ehkä paremminkin valoittaa asiaa kuin minä.
akkalis
Suspended due to non-functional email address
_
30. elokuuta 2009 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän tuolla mitään varsinaista pelikonetta saa, mutta kyllä sitä huonommallakin kokoonpanolla pelailee.

Esimerkiksi voisin sanoa, että itselläni löytyy seuraavanlainen kokoonpano: Intel E2180 @2.0Ghz, HD 4670 ja 2G muistia.
Itse olen tuolla kokoonpanolla pelaillut, ei tietenkään mikään Gta4 pyöri. Mutta kaikki Codit yms, ja viimeisimpänä esim uusin Wolfenstein.

Entisestä koneesta otat talteen kopan, kovalevyn, Cd/dvd-aseman.
Loput romppeet sitten uutena.
Mainos
_
__

_
bd1
Newbie
_
30. elokuuta 2009 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voitteko rakentaa minulle tietokoneen tuolla, ja laittaa sitten tietoa tänne päin.

Pelaamiseen soveltuva kone, uusimmille peleille, hinta 500-600?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > "kaksi ongelmaa yksi ratkaisu"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy