User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 15:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone boottailee itsekseen.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kone boottailee itsekseen.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
1. syyskuuta 2009 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koneena on 4 tai 6 vuotta vanha fujitsu siementimen valmispaketti.
koneessa käyttiksen virkaa toimittaa ikivanha xp home edition,emona joku asuksen. prossuna inttelin 3.2 giganen joka on 775 kantaa, muistia 3gigaa näyttiksenä nvidian 6600 sekä kovalevynä 200giganen joku

kone ei ole omassa käytössä ja alkoi ideat loppua kesken.
koneen vikana siis on että se boottailee itsestään.
putsasin pölyt irrotin osat jne jne. havaitsin biossissa silloin jumalattoman korkeat lämmöt. pölyä löytyi hmm täyttämään vaikka pienen lapsen peitto..

asensin suxpeen uusiksi kun havaitsin muutamia pieniä viruksia koneella.. yhteismäärä taisi ylittää 200kpl erinäisiä mönkijöitä.

silti tuo pirun buuttailu ei ole loppunut. bios ei anna mitään virheääniä ja muisteja ruuvvailin eteentaaksen.. kelloja ei koneessa ole nostettu.

voiko kovalevyn osittainen leviäminen selittää tuon vian? vai onko rauta tullut tiensä päähän.

lauantaina menen uusiksi katsomaan konetta ja meinasin että jos on kovalevyssä ongelmaa vaihdan sen alkajaisiksi kun noita levyjä on nurkkiin kertynyt.
sitten tietysti vaihtoehtona on kuitenkin että siinä on virtalähde kosahtanut.. toisaalta tää vaihtoehto ei oikeen tue mun pikasia testejä. kun laitoin levyn eheytyksen päälle kone buuttasi.

mahtokohan olla huonosti selostettu.
jos jollai olis jotai vinkkejä
I_Heit_
Newbie
_
9. syyskuuta 2009 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi, itse olen samanlaisen ongelman kanssa paininut tässä, ja alla tosiaan Fujitsun valmispaketti itsellänikin.

http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-...hteesta-798382/

itse olen vaihtanut melkein kaiken ja alan viimeinkin olemaan viimeisilläni vaihtoehdoissa, tänään siis virtalähdettä katselemaan.

-Expose the hidden lies-
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone boottailee itsekseen.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy