User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 21:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pyörittääkö kokoonpanoni näitä pelejä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pyörittääkö kokoonpanoni näitä pelejä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Petsku131
Member

9 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2009 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modern Warfare 2 ja tuleva Bad Company 2?
Ainakin COD4 ja COD5 pyörittävät ilman lagia.

Koneen speksit:
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+
2 gigaa ram muistia
Näyttis Radeon 3650.

Miten on?

---------------------------------------------------
" Tulehan Emolevyseni"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. syyskuuta 2009 @ 17:50

Senior Member

17 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2009 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän nuo toimi. Ei ole kovin raskaita pelejä.

HAF932, ASUS RampageII Extreme, INTEL i7-960/4Ghz +V8, Ati HD5970, 6GB/1600Mhz DDR3, OCZ RevoDrive X2/SSD, Windows7 Ultimate ynm.
Fading80
Member

1 tuotearvio
_
6. syyskuuta 2009 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyllähän tuolla pyörii ihan mikä vaan ja täysillä resoilla. Nooot...=) No ei vaan. Kai noi käyntiin pyörähtää mut ei kai noilla vehkeillä mitään hurjaa pelinautintoa kannata odottaa...
Petsku131
Member

9 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2009 @ 20:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttasko paljonki jos hommaisin radeon hd 4670?

Poweri 250w niin vähän rajottaa..

---------------------------------------------------
" Tulehan Emolevyseni"
Troxeri
Member

1 tuotearvio
_
7. syyskuuta 2009 @ 22:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttaahan se näyttiksen ostaminen, mutta prossusi on kyllä hieman tehoton.. jokin halpa 7850athloni kiinni ja tuo mainitsemasi 4670, niin voit pelata ihan kohtuullisilla asetuksilla peliä. Myös FPS on riittävä takaamaan nautinnollisen pelielämyksen.

Senior Member

17 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2009 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paljonko teillä on yleensä tuo FPS uusissa peleissä?
Fallout3 näyttää minulla 60 FPS onko se normaali?
Tuo FPS aika uusi juttu minulle kun olen vaan pelannut kun on pelit pyörinyt. Latasin vasta ohjelman jolla näkee sen.

HAF932, ASUS RampageII Extreme, INTEL i7-960/4Ghz +V8, Ati HD5970, 6GB/1600Mhz DDR3, OCZ RevoDrive X2/SSD, Windows7 Ultimate ynm.
Mainos
_
__

_
Daword
Senior Member
_
7. syyskuuta 2009 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aqq:
Paljonko teillä on yleensä tuo FPS uusissa peleissä?
Fallout3 näyttää minulla 60 FPS onko se normaali?
Tuo FPS aika uusi juttu minulle kun olen vaan pelannut kun on pelit pyörinyt. Latasin vasta ohjelman jolla näkee sen.
jos Vsync päällä niin 60 on maximi fbs, estää tehokkaasti näytölle syntyvät juovat/säikeet ja kuva on monesti sulavempi.

jos ilman Vsync pelailen tota falout3 1980x1920 resolla ja max asetuksilla +HD textuuri modi niin pyörii fbs tuossa 70-160 paikkeilla riippuen kohdasta. Vsync päällä niin sitten aina 60fbs.

Toi fbs eli ruudun päivitys nopeus yleensä laskee kun nostetaan resoluutiota ja lisätään asetuksia korkeammalle ja sitten kun toi alkaa lähennellä 30 ja alle niin silmä alkaa havaitsemaan titynlaista hidastuvuutta/tahmeutta joka kielii siittä että näytönohjain/prosessori on liian hidas niille asetuksille ja peli nautinto laskee huomattavasti.

1. i7 2600k, 5,0ghz/8gb R.jaw/Gtx780Ti/Msi z77Gamer/42"/750w/Xpredator
2. Phenom x3->unlocked x4 3.8ghz/4gb ddr3/Gtx660sli/Gigabyte Ultra d3/ips40"/600w/Zalman
3. Intel e4400, 2ghz/2gb ddr2/8800Gt/Asus p5/Asus 18,5"/400w/
4. MSI GT70 0NE/i7 3630QM @3.8ghz /8Gb/Gtx680m
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pyörittääkö kokoonpanoni näitä pelejä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy