User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 12.11.2025 / 03:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows update -sivustosta ei saa ladattua päivityksiä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Update -sivustosta ei saa ladattua päivityksiä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Senior Member
_
7. syyskuuta 2009 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulee vaan ilmoitus:

"Sivu ei näy sivustossa tapahtuneen virheen vuoksi."

Ja oikeassa reunassa näkyy Virheen numero: 0x80070002

Googlella on jo yritetty etsiä apua..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. syyskuuta 2009 @ 21:37

Member
_
8. syyskuuta 2009 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member
_
8. syyskuuta 2009 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin ja täs konees on vista...

"Artikkelin tiedot koskevat seuraavia tuotteita:

* Microsoft Windows XP Home Edition
* Microsoft Windows XP Professional
* Microsoft Windows XP Professional x64 Edition
* Microsoft Windows Server 2003, Datacenter Edition for Itanium-Based Systems
* Microsoft Windows Server 2003, Enterprise Edition for Itanium-based Systems
* Microsoft Windows Server 2003, Datacenter x64 Edition
* Microsoft Windows Server 2003, Enterprise x64 Edition
* Microsoft Windows Server 2003, Standard x64 Edition
* Microsoft Windows Server 2003, Datacenter Edition (32-bit x86)
* Microsoft Windows Server 2003, Enterprise Edition (32-bit x86)
* Microsoft Windows Server 2003, Standard Edition (32-bit x86)
* Microsoft Windows Server 2003, Web Edition
* Microsoft Windows Server 2003 R2 Standard Edition (32-bit x86)
* Microsoft Windows Server 2003 R2 Enterprise Edition (32-Bit x86)
* Microsoft Windows Server 2003 R2 Datacenter Edition (32-Bit x86)
* Microsoft Windows Server 2003 R2 Standard x64 Edition
* Microsoft Windows Server 2003 R2 Enterprise x64 Edition
* Microsoft Windows Server 2003 R2 Datacenter x64 Edition
* Microsoft Windows 2000 Advanced Server
* Microsoft Windows 2000 Datacenter Server
* Microsoft Windows 2000 Professional Edition
* Microsoft Windows 2000 Server"

kirjoitin komentorivillä "fltmc.exe" ja se sano että mulla on sellaisia minisuodattimia kun PSDFilter, F-Secure Gatekeeper, luafv, FileInfo. Mitäs mun pitäis tehdä?

tukis
Suspended due to non-functional email address
_
8. syyskuuta 2009 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member
_
8. syyskuuta 2009 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuon "ren SoftwareDistribution SDTemp" -komennon jälkeen tulee vaan: "Sama tiedostonimi on olemassa tai tiedostoa ei löydy."
tukis
_
8. syyskuuta 2009 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vistassa sinun täyttyy avata komentorivi järjestelmänvalvojan oikeuksin (vaikka olisit kirjautunut tilille, jolla ne on).

Click Start, click Run, type cmd, and then click OK.

Vistassa =>

a. Click Start, click Run, type cmd, and then ...
paina Ctrl+Shift+ENTER (Ctrl ja Shift ollessa pohjassa paina ENTER)

Tai voit myös klikata CMD-kuvakette hiiren oikealla ja valita Suorita Järjestelmänvalvojana.

Edit: Ilman tuota sen pitäisi kylläkin herjata oikeuksista.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2009 @ 22:46

Senior Member
_
8. syyskuuta 2009 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ääh.. sama homma vieläkin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2009 @ 22:50

tukis
_
9. syyskuuta 2009 @ 07:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile nimetä selaamalla kansioon Tietokone -> C-asema -> Windows-kansio -> Vasemmalta ylhäältä Järjestä -> Kansion ja etsinnän asetukset: laita näkyviin piilotetut (Vaihdä täpän paikka) ja järjestelmätiedostot (poista rasti ja kuittaa varoitus)

Sitten etsi löytyykö kansio sieltä. Voit myös nimetä hiiren oikealla klikaten tätä kautta ilman komentoriviä (kuittaile varoitukset).
Senior Member
_
9. syyskuuta 2009 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt löyty kaks kansioo. SoftwareDistribution ja sit SoftwareDistribution.old
nimeänkö kummatkin uusiks?
tukis
_
9. syyskuuta 2009 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nimeä se missä ei ole "old" tekstiä.
Senior Member
_
9. syyskuuta 2009 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nimesin. mut ei auttanu. sama virhe tulee vieläkin
Junior Member

10 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2009 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on koneessa myös windows vista home premium ja tähän asti ei ole ollut ongelmia päivitysten kanssa mutta nyt on pari kertaa käynyt niin että joitakin päivityksiä (vista tietoturvapäivitys) se ei ole onnistunut lataamaan muuten kuin että olen joutunut tekemään kyseisen toimenpiteen :

Windows Update -virhe 8007000b

Jos näyttöön tulee 8007000b-virhe asennettaessa Windows Vista -päivityksiä, Windows-tiedostojärjestelmän tapahtumaloki on vioittunut. Windows-tiedostojärjestelmä palautuu tapahtumalokin avulla tiedostovirheiden yhteydessä. Voit korjata päivitysvirheen tyhjentämällä lokin. Toimi seuraavasti:

Tiedostojärjestelmän tapahtumalokin tyhjentäminen
Napsauta Käynnistä-painiketta . Kirjoita hakukenttäänKomentorivi, napsauta tulosluettelossa Komentorivi hiiren kakkospainikkeella ja valitse sitten Suorita järjestelmänvalvojana.

Kirjoita komentorivi-ikkunaan fsutil resource setautoreset true C:\. (Tällöin oletetaan, että C: on levyasema, johon Windows Vista on asennettu. Jos Windows on asennettu toiseen levyasemaan, käytä vastaavaa kirjainta.)

Käynnistä tietokone uudelleen.

Lataa ja asenna päivitys uudelleen.

Joissakin päivityksissä tämä onnistuu mutta toisissa päivityksissä ei , osaako joku kertoa missä vika?

tukis
_
9. syyskuuta 2009 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti p2pman:
nimesin. mut ei auttanu. sama virhe tulee vieläkin
Sammutitko palvelun ennen nimeämistä ja sitten käynnistit sen uudestaan nimeämisen jälkeen?
Senior Member
_
9. syyskuuta 2009 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en heti tehny niin mutta nyt tein.. eikä auttanu vieläkään. sama herjaus tulee aina vaan
tukis
_
9. syyskuuta 2009 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Entä täältä ladattu automaattinen korjausohjelma Fix this problem
http://support.microsoft.com/kb/971058

Kokeile ilman ruksia "Agressiivinen" ruudussa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2009 @ 18:19

Senior Member
_
9. syyskuuta 2009 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilin ensin sitä normaalia -> ei toiminu.
sit kokeilin aggressiivistakin eikä sekään auttanu

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2009 @ 19:22

Senior Member
_
11. syyskuuta 2009 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
keksiikö joku vielä kikkoja?...
Z0MB13
Newbie

1 tuotearvio
_
11. syyskuuta 2009 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
p2pman! Et ole ainut! Mulla on _AIVAN_SAMANLAINEN_ONGELMA. Täs oon kohta melkein jo kuukauden tapellu tän kans.. Keinot tosiaan on vähissä.

Mulle ainakin neuvottiin että kone laitettas tehdasasetuksille. En mielellään olis tekemässä sitä! Mutta mätää täs Vistassa on, jotain rekistereitä ehkä menny, emt.?

Kaikkia mahdollisia ohjeita oon itsekkin koittanut mitä vaan netistä oon löytäny. Jos tähän saatais ratkaisu ni helpottais TODELLA paljon.

Onko sulla mikä kone? Mulla on HP:n läppäri, Vista Home Premium 64bit SP2.

Jos tää käyttis tosiaan on rikki kun siltä vähän vaikuttaaki, nii ehkä uudelleenasennus tai joku on ainut keino. Mutta muuten ainaki itellä pelittää ihan ok, Update vaan ei toimi.

Ja ite olin yhteydessä Microsoftiin ja eipä niittenkään neuvot kovasti auttaneet.. Uudelleenasennus niidekin mielestä seuraava vaihe. Jos tähän tosiaa ei oo mitää ratkasua nii'i.. :S

Parempi varmaan antaa olla ja kattoa miten tapahtuu.. Jos muillakin on samaa ongelma niin pakko tähä joku ratkasu on löytää. Turha mun mielest koko käyttistä on vetää uusiks Updaten takia.. Uskon ainakin kovasti että Microsoft jotain tälle jutulle tekee.

Lisää vaan jos on keinoja niin antaa tulla vaa! =) Kiiitoksia. Huhhuh tulipa teksiä.

Jatketaan harjotuksia..
Senior Member
_
11. syyskuuta 2009 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul on 32-bittinen Vista Home Premium SP2. Acerin 7730g-läppärillä. Automaattiset päivitykset toimii kyllä normaalisti mut Windows Update -sivusto ei. En kyllä aio ainakaan laittaa koko romua uusiks.
tukis
_
11. syyskuuta 2009 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Z0MB13
Newbie

1 tuotearvio
_
11. syyskuuta 2009 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aaa joo sulla Update toimii, mutta sivusto ei. Hmm.. Mä en tiedä toimiiko mulla kumpikaan.

Ite en ainakaa oo saanu mitää päivityksiä asennettua kun tulee aina "päivitys ei koske järjestelmääsi." En tiiä...

Mutta kuitenkin sama virhekoodi.. Siis sulla toimii Update ihan normaalisti että se hakee päivitykset ja sitten asentaa? Kun mä yritän hakea päivityksiä, tulee "Windows ei voinut hakea uusia päivityksiä" Löytyneet virheet: Koodi 80070002.

Joo luulen vähän et tää tulee pysyy tämmösenä ainaki jonku aikaa..
Senior Member
_
12. syyskuuta 2009 @ 01:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä käytän F-securea. Tässä koneessa oli kyllä valmiiksi asennettuna McAfee.. Ei kai se vaikuta?...
Member
_
12. syyskuuta 2009 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tukis:
Entä täältä ladattu automaattinen korjausohjelma Fix this problem
http://support.microsoft.com/kb/971058

Kokeile ilman ruksia "Agressiivinen" ruudussa.
Sigukoneen Vista-päivitys alkoi tökkiä urakalla, liekö johtunut siitä että kesällä vaihdoin oman F-Securen Elisan vastaavaan? Kone imuroi päivitykset normaalisti mutta sitten alkoi tulle ilmoituksia että asennus epäonnistui.

Illalla kun asensi päivityksiä niin koe jumittui "määrittämään asetuksia-älä sammuta konetta"- vaiheeseen ja sitä jumittumista jatkui aamuun saakka jolloin oli pakko väkivalloin sammuttaa koko paska.

Uudelleenkäynnistyksessä aina sitten kaupitteli vikasietotilaa, ja kun normaalin sellaisen sitten valitsi niin "määritys 1-" alkaa mutta ei näy prosentteja, ja heti perään heitti normaaliin sisäänkirjautumisruutuun ilman 2- tai 3- vaiheiden määritysilmoituksia.

No niin, tämä korjausohjelma ainakin tuntuu tehneen jotakin koska tänä aamuna kaikki asentui kerralla, ja uudelleenkäynnistysoperaatio sujui kuin rasvattu.

Kiitoksia ongelmaisille ja neuvojille, taas meni asiat eteenpäin.

HP m9840sc, AMD Athlon? II X4 620 -prosessori, 6 Gt DDR3-SDRAM, NVIDIA® GeForce? GT230, Soundblaster X-Fi,Behringer Truth B2030A, Kovalevyt 640+640 + Buffalo DriveStation Duo 2x500, LaCie 500, Windows 7 Home Premium 64bit.
Z0MB13
Newbie

1 tuotearvio
_
12. syyskuuta 2009 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kyl ton Fixin pitäs jotai saada aikaa.. Ite oon varmaa parii kertaa jo vetäny ton aggressive optionis mutta ei se mitää oo vaikuttanu.

Kaikki mahollinen kiva regsvr32 kirjotettu komentorivii mut jotku ei toimi.

Tämmöseks tää varmaa sit jää.. :D Vista 4-ever<3 -,- Joo en todellakaaa oo koko käyttist vetämässä uudestaan et jos siitä lähetää. k mo
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
12. syyskuuta 2009 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten Autopatcher-ohjelmalla voi latailla päivityksiä ilman Windows Updatea.

Lainaus:
AutoPatcher on ohjelma, jolla voit asentaa Windows:n päivitykset ilman että sinun tarvitsee käyttää Windows Updatea.

Sen avulla voit ladata kaikki tarvittavat päivitykset ja suositeltavat ohjelmistot yhdestä käyttöliittymästä. Suurin etu tässä on, että asentaaksesi uusimmat Windows päivitykset, sinun tarvitsee ladata ainoastaan yksi päivitystiedosto. AutoPatcher on vähintäänkin kokeilemisen arvoinen ohjelma, sinulle joka et halua käyttää Windows Update:a.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows update -sivustosta ei saa ladattua päivityksiä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy