User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.4.2025 / 20:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia 6600 fold: viestit hävinnyt!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nokia 6600 fold: viestit hävinnyt!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
drama616
Newbie
_
11. syyskuuta 2009 @ 05:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Minulla on kamala ongelma kännykkäni kanssa. Toivottavasti pystytte auttamaan minua.

Minulla oli noin 112 saapuneita viestejä, joista osa oli poikaystäväni lähettämiä ja jotka säilytin. Sitten illalla, muistin että yhdessä varmuuskopiossa oli lisää hänen viestiä ja halusin lisätä niitä kännykkääni. PC-Suite:n avulla palautin sen varmuuskopion käännykkääni, mutta se poisti kaikki minun 112 saapuneita viestejäni ja lisäsi vaan sen varmuuskopion sisältämiä viestejä!

Olen tänään pitkään etsinnyt googlesta että miten ihmeessä pystyn palauttamaan minun viestejäni?? Viestit ovat todella tärkeitä minulle. Toivon kovasti että en ole hävittänyt niitä lopullisesti. Voiko esim. jollain tavalla palauttaa puhelimen muistin tai jotain? Koska näköjään kaikki viestini tallentuvat puhelimen muistiin...

Pliis, auttakaa!!
ziquli
Newbie
_
14. syyskuuta 2009 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en osaa kyllä nyt auttaa mutta itellaki 3 palstaa eika oo kun yhtee vastattu siiis ei kukaan tälllä vastaa ja auta:D nikun tääki-
Senior Member

22 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2009 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ziquli:
en osaa kyllä nyt auttaa mutta itellaki 3 palstaa eika oo kun yhtee vastattu siiis ei kukaan tälllä vastaa ja auta:D nikun tääki-
Ei me voida mitään, jos täällä ei ole ketään käyttäjää, joka on erikoistunut kännyköihin ja niiden vikoihin.

Ja me teemme tätä ilman palkkaa, joten kärsivällisyyttä.

Aiheeseen: Taisit poistaa itse ne kaikki viestit, eikä PC Suite.

Ja tämä aihe kuuluisi tänne: http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/231

AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. syyskuuta 2009 @ 14:30

drama616
Newbie
_
15. syyskuuta 2009 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole poistanut mitään viestejä minun kännykästä. Halusin ainoastaan lisätä kännykkääni viestejä joita olen varmuuskopionut joku aika sitten. Mutta kun lisäsin ne viestit, ne ovat luultavasti korvanneet ne kaikki 112 viestejä mitä minulla oli.

Huolissaan!!!
Mainos
_
__

_
Member

5 tuotearviota
_
25. lokakuuta 2009 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm en kyllä nyt kekesi mikä juttu?
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia 6600 fold: viestit hävinnyt!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy