User Käyttäjä Salasana  

tiistai 20.5.2025 / 22:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee e30 combo plus + windows 7 media center toimiva ratkaisu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
anysee E30 Combo Plus + Windows 7 Media Center TOIMIVA RATKAISU
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
NinjaBaka
Newbie
_
18. syyskuuta 2009 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerrankin voidaan ketju aloittaa ratkaisulla :) En tietenkään voi taata, että tämä tulisi toimimaan kaikilla, koska PC-koneissa muu laitteisto vaihtelee, jotka saattavat vaikuttaa kokonaisuuteen.

Asenna ensin anyseen kotisivuilta ladattava ohjelmistopäivitys joka mahdollistaa Media Center tuen Windows Vistassa (toimii minulla Windows 7 RC:ssä). Paketin mukana tulleen ajuri-CD:n voi vaikkaa ripustaa kelloksi seinälle, joten älä asenna sieltä MITÄÄN!

Asennuksen jälkeen kiinnitä anysee E30 Combo Plus virittimen tietokoneen USB 2.0 porttiin ja laite pitäisi olla nyt valmiina käytettäväksi.

Tämän jälkeen käynnistä Windows 7 Media Centerin ja Media Centerin pitäisi tunnistaa uusi laite automaattisesti. Jos näin ei tapahdu niin mene TV -> live tv.

Samaan aikaan pitäisi ilmestyä myös uusi ikkuna Media Centerin eteen jossa pääsee vaikuttamaan virittimen asetuksiin.

Jos näin ei käy, niin asetuksiin pääsee käsiksi painamalla * nappia kaukosäätimessä joka sijaitsee oikeassa yläkulmassa. Monella on näyttävästi ollut vaikeuksia ymmärtää missä kohdassa pääsee asetuksia vaihtamaan. Minulla valikon saa näkyviin Media Centerin päävalikossa.

Asetusvalikossa minulla on seuraavat asetukset:

Country: Finland
Tuner: Cable(DVB-C)
Terrestial: Europe
Cable: Entire

Asetuksien jälkeen siirrytään kanavahakuun TV -> TV Signal ->
Set Up TV Signal.

Region kohdassa Media Center tunnistaa maasi oletuksena Suomi, niin valitse "Yes"

Tämän jälkeen anna Paikkakuntasi postinumero.

Hyväksy käyttöehdot "I agree"

TV Signal Type kohdassa valitse kaiken järjenvastaisesti "ANTENNA" siitä huolimatta onko sinulla kaapeli tai antenni. ELI ÄLÄ PAINA SITÄ CABLE NAPPIA!!!1

Tämän jälkeen Media Center kysyy, että halutaanko muita virittimiä asentaa, niin valitse "No"

Tämän jälkeen hyväksy asetukset painamalla "Next" ja Media Center alkaa hakemaan kanavia automaattisesti.

Haun aikana edistymispalkin alle pitäisi ilmestyä laatikko johon listautuvat kaikki löydetyt kanavat.

Jos mitään ei tapahdu, niin tarkista asetukset tai paikkakuntasi kaapeliyhtiö ei ole tuettu joten tämä kannattaa tarkistaa Daimler Finlandin tuotetuesta.

Kanavahaun jälkeen paina "Finish"

Tässä vielä oma kokoonpanoni jolla sain virittimeni toimimaan Media Centerissä:

Emolevy: Asus P5N7A-VM
Prosessori: Intel Core 2 Duo E7400 2,80GHz
Muisti: 4,00 GB Kingston 800MHz
Näytönohjain: emolevyyn integroitu Nvidia 9300 mGPU
Käyttöjärjestelmä: Windows 7 64-bit Ultimate RC
kenne76
Newbie
_
29. syyskuuta 2009 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedätkö jos sama asia toimii Terratec Cinergy C HD PCI kortille?
Windows 7 Media Center tunnustaa kyllä kortin, mutta en ole saanut että se hakee kanavia. Kokeilen vielä vinkkisi ja toivon että saan sen toimimaan. Onko sinulla joku muu vinkki tähän?
tsateri
Junior Member
_
27. lokakuuta 2009 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjeiden mukaan kun tein niin mainiosti toimii. Ja kaapeliyhtiönä on Turun Kaapelitv. Kaukosäädinkin toimii, mutta ei ihan oikein. Täytyy vielä selvittää.
Junior Member
_
28. lokakuuta 2009 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei toimi. Turun kaapeli minullakin.

Kun valitsen LiveTV, ei tapahdu yhtikäs mitään. :-(

Saatika sitten, että tähden paineleminen mitään vaikuttaisi.

Katselija Turun KaapeliTV + VU+ + Win10 64 bit + Saunavisio
NinjaBaka
Newbie
_
28. lokakuuta 2009 @ 23:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Karselija:
Ei toimi. Turun kaapeli minullakin.

Kun valitsen LiveTV, ei tapahdu yhtikäs mitään. :-(

Saatika sitten, että tähden paineleminen mitään vaikuttaisi.
Muistitko asentaa Anyseen sivuilta ladattavan päivityksen mikä mahdollistaa digiboksien käytön Media Centerissä?

http://www.anysee.fi/downloads.php
Member
_
20. marraskuuta 2009 @ 00:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimii ihan nätisti tosiaan windows media centerin kanssa E30C+. :)

Mutta ihan kaikkia kanavia en löydä. Mm. Urhotv ja eurosport jää löytymättä. Olisiko kenelläkään vinkkejä miten nekin saisi näkyviin? Oulun kaapelissa olen, jos sillä on mitään merkitystä.

Minulla on käytössä ohjelmistona betaversio 2.0.9 voisiko tuo virallinen 2.0.6 toimia paremmin ja löytää kaikki kanavat?
Member
_
20. marraskuuta 2009 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jporiseva:

Mutta ihan kaikkia kanavia en löydä. Mm. Urhotv ja eurosport jää löytymättä. Olisiko kenelläkään vinkkejä miten nekin saisi näkyviin? Oulun kaapelissa olen, jos sillä on mitään merkitystä.

Minulla on käytössä ohjelmistona betaversio 2.0.9 voisiko tuo virallinen 2.0.6 toimia paremmin ja löytää kaikki kanavat?
Ilmeisesti kyse on signaalista. Sillä sain eurosportin näkyviin, kun hain kanavia paremmalla signaalilla. Urhotv ei löytynyt vieläkään jostain kumman syystä. Anyseen oma softa kyllä löytää senkin.

Minulla on 10m antennipiuha ja olen huomannut, että signaali tuppaa pätkimääm aina välillä, lisäksi anyseen boksia pitää kokeilla aina monessa eri asennossa, jotta saan parhaan mahdollisen signaalin. Kyse ei ole siis anyseen toimivuudesta vaan siitä, että tuon antennikaapelin asento vaikuttaa signaalin laatuun. Mitä suoremmaksi saan antennipiuhan niin sitä parempana signaali tulee läpi. Kannattaskohan vaihtaa koko piuha johonkin laadukkaampaan versioon?

Edit:

No nyt löysin tavan hakea Urhotv myös. Kun sieltä CNO settingseistä muutti Cable-kohtaan "Europe_256QAM_6875" ja tämän jälkeen teki kanavahaun, niin urhotv löytyi. MUTTA nyt ongelmana on se, että jos tuolla Cable asetuksissa on tuo "Europe_256QAM_6875" valittuna niin ne kanavat mitkä eivät kuulu tuolle alueelle eivät enää näy, tulee ilmoitus "No TV Signal". Ja kun vaihdan Cable kohtaan "Entire", niin muut kanavat näkyvät paitsi tuo Urhotv. :)

Olisiko kenelläkään ideaa millä CNO Settings asetuksilla näkisin aina kaikki kanavat?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. marraskuuta 2009 @ 18:52

Hemmo105
Newbie
_
2. joulukuuta 2009 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NinjaBaka:
Kerrankin voidaan ketju aloittaa ratkaisulla :) En tietenkään voi taata, että tämä tulisi toimimaan kaikilla, koska PC-koneissa muu laitteisto vaihtelee, jotka saattavat vaikuttaa kokonaisuuteen.

...........
Tere, tuo tosiaan toimii mutta yksi juttu piti vielä tehä: Ladata Anyseen beta:

http://www.anysee.fi/downloads/anysee-E3....9%20beta3).zip

Ja ällistys oli suuri kun toimii ylen tekstit, myös tallennuksessa.
Olin monet kerrat kokeillut päivittäää kanavat erilaisilla asetuksilla mutta ei vaan löytynyt. Tuo -T option valinta oli se key point näköjään.

......................

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. joulukuuta 2009 @ 20:02

Member

12 tuotearviota
_
16. tammikuuta 2010 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla löytää melkein kaikki maksulliset mitä normiboksin puolellakin, mutta ei löydä mitään ilmasia paitsi BBC Worldin.Siis kaikki Ylen,Mtvn, ja nelosen kanavat (Paitsi kino tv)uupuu.Kolmosen kanavapaketti kyllä löytyy.Olis tosi hyvä jos joku osais auttaa!Mulla on toi E30 C malli, ja oos Soneran verkossa.Vaikuttaako kun mulla ei ole tota Combo Plus mallia?Mulla on kaikki samat asetukset mitä ketjun aloittajallaki.

EDIT:Nyt tuli kaikki muut kanavat, paitsi Ylen.Vissiin ei löydä sitä kanavanippua.Muuten kyllä toimii ainakin 100 kertaa paremmin kuin Anyseen oma softa.

Intel i7 4770K , 8GB Kigston ram , Asus GTX 670 DirectCU2 , Cougar CM 550W , MSI MPower Max , Fractal Design R4 , Windows 7 Home Premium , Benq G2412 HD , Logitech G710+ Samsung galaxy S2.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2010 @ 22:06

Member
_
17. tammikuuta 2010 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Donut200:
Mulla löytää melkein kaikki maksulliset mitä normiboksin puolellakin, mutta ei löydä mitään ilmasia paitsi BBC Worldin.Siis kaikki Ylen,Mtvn, ja nelosen kanavat (Paitsi kino tv)uupuu.Kolmosen kanavapaketti kyllä löytyy.Olis tosi hyvä jos joku osais auttaa!Mulla on toi E30 C malli, ja oos Soneran verkossa.Vaikuttaako kun mulla ei ole tota Combo Plus mallia?Mulla on kaikki samat asetukset mitä ketjun aloittajallaki.

EDIT:Nyt tuli kaikki muut kanavat, paitsi Ylen.Vissiin ei löydä sitä kanavanippua.Muuten kyllä toimii ainakin 100 kertaa paremmin kuin Anyseen oma softa.
Ne ainoat kerrat kun minulla ei ole löytynyt joku kanava niin syynä on ollut signaalin voimakkuus. Aina kun olen saanut signaalin tarpeeksi voimakkaaksi, niin kanavat ovat löytyneet. Ongelmalliseksi tilanteen on tosin tehnyt välillä se, että signaali on ollut toisilla kanavilla ok, mutta toisilla heikko. Tästä syystä mm. Liv-kanava näkyy minulla aina pätkien, eikä kaikilla hakukerroilla ole löytynyt ollenkaan.

Minulla on käytössä pitkä antenni-kaapeli (10m), joka aiheuttaa muutoksia signaalissa. Ihan sillä, että olen suoristanut kaapelin olen saanut kanavien signaalin kohdalleen.
Member

12 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2010 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Donut200:

Ne ainoat kerrat kun minulla ei ole löytynyt joku kanava niin syynä on ollut signaalin voimakkuus. Aina kun olen saanut signaalin tarpeeksi voimakkaaksi, niin kanavat ovat löytyneet. Ongelmalliseksi tilanteen on tosin tehnyt välillä se, että signaali on ollut toisilla kanavilla ok, mutta toisilla heikko. Tästä syystä mm. Liv-kanava näkyy minulla aina pätkien, eikä kaikilla hakukerroilla ole löytynyt ollenkaan.

Minulla on käytössä pitkä antenni-kaapeli (10m), joka aiheuttaa muutoksia signaalissa. Ihan sillä, että olen suoristanut kaapelin olen saanut kanavien signaalin kohdalleen.
Juu, pitääpä kokeilla vielä suoremmalla kaapelilla,ja ilman haaroittimia kun itsellänikin on noin 10 metriä pitkä kaapeli+2 haaroitinta.

Intel i7 4770K , 8GB Kigston ram , Asus GTX 670 DirectCU2 , Cougar CM 550W , MSI MPower Max , Fractal Design R4 , Windows 7 Home Premium , Benq G2412 HD , Logitech G710+ Samsung galaxy S2.
komanssi
Newbie
_
23. tammikuuta 2010 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Asenna ensin anyseen kotisivuilta ladattava ohjelmistopäivitys joka mahdollistaa Media Center tuen Windows Vistassa (toimii minulla Windows 7 RC:ssä). Paketin mukana tulleen ajuri-CD:n voi vaikkaa ripustaa kelloksi seinälle, joten älä asenna sieltä MITÄÄN!

Asennuksen jälkeen kiinnitä anysee E30 Combo Plus virittimen tietokoneen USB 2.0 porttiin ja laite pitäisi olla nyt valmiina käytettäväksi.

Tämän jälkeen käynnistä Windows 7 Media Centerin ja Media Centerin pitäisi tunnistaa uusi laite automaattisesti. Jos näin ei tapahdu niin mene TV -> live tv.

Samaan aikaan pitäisi ilmestyä myös uusi ikkuna Media Centerin eteen jossa pääsee vaikuttamaan virittimen asetuksiin.

Jos näin ei käy, niin asetuksiin pääsee käsiksi painamalla * nappia kaukosäätimessä joka sijaitsee oikeassa yläkulmassa. Monella on näyttävästi ollut vaikeuksia ymmärtää missä kohdassa pääsee asetuksia vaihtamaan. Minulla valikon saa näkyviin Media Centerin päävalikossa.

Asetusvalikossa minulla on seuraavat asetukset:

Country: Finland
Tuner: Cable(DVB-C)
Terrestial: Europe
Cable: Entire

Asetuksien jälkeen siirrytään kanavahakuun TV -> TV Signal ->
Set Up TV Signal.

Region kohdassa Media Center tunnistaa maasi oletuksena Suomi, niin valitse "Yes"

Tämän jälkeen anna Paikkakuntasi postinumero.

Hyväksy käyttöehdot "I agree"

TV Signal Type kohdassa valitse kaiken järjenvastaisesti "ANTENNA" siitä huolimatta onko sinulla kaapeli tai antenni. ELI ÄLÄ PAINA SITÄ CABLE NAPPIA!!!1

Tämän jälkeen Media Center kysyy, että halutaanko muita virittimiä asentaa, niin valitse "No"

Tämän jälkeen hyväksy asetukset painamalla "Next" ja Media Center alkaa hakemaan kanavia automaattisesti.

Haun aikana edistymispalkin alle pitäisi ilmestyä laatikko johon listautuvat kaikki löydetyt kanavat.

Jos mitään ei tapahdu, niin tarkista asetukset tai paikkakuntasi kaapeliyhtiö ei ole tuettu joten tämä kannattaa tarkistaa Daimler Finlandin tuotetuesta.

Kanavahaun jälkeen paina "Finish"

Tässä vielä oma kokoonpanoni jolla sain virittimeni toimimaan Media Centerissä:

Emolevy: Asus P5N7A-VM
Prosessori: Intel Core 2 Duo E7400 2,80GHz
Muisti: 4,00 GB Kingston 800MHz
Näytönohjain: emolevyyn integroitu Nvidia 9300 mGPU
Käyttöjärjestelmä: Windows 7 64-bit Ultimate RC
Äläkää puhuko paskaa anysee 30E Plussa ei pelaa ollenkaan windows 7 ssa!Ja ensinnäkään ei ole saatavana mistään latauksia siihen (siis vanhan aikainen systeemi)KOko Anyseen romut
HifiBasta
Newbie
_
3. helmikuuta 2010 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tosiaan niin ettei kyseistä vehjettä kannata ostaa ollenkaan... Moinen johtojen suoristelu ja muu ei anna kovin toimivaa kuvaa.. Itsellänikin Windows 7 ja olympialaiset HD:na kiinnostaa kovasti. Laittakaa lisää kommentteja jos teillä on hyviä / huonoja kokemuksia.

Vinkkinä olisin myös kiinnostunut onko markkinoilla vastaavaa vehjettä joka toimii. Myös sisäiset pci kortit kiinnostaa. tällähetkellä kaksi normi pci korttia jotka win7 media centerin kanssa toiminut loistavasti ilman mitään ongelmia.

"Jos ei kaatolupaa saa, niin otetaan ihan omat luvat. Se on Demokratiaa"
Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti HifiBasta:
Onko tosiaan niin ettei kyseistä vehjettä kannata ostaa ollenkaan... Moinen johtojen suoristelu ja muu ei anna kovin toimivaa kuvaa.. Itsellänikin Windows 7 ja olympialaiset HD:na kiinnostaa kovasti. Laittakaa lisää kommentteja jos teillä on hyviä / huonoja kokemuksia.

Vinkkinä olisin myös kiinnostunut onko markkinoilla vastaavaa vehjettä joka toimii. Myös sisäiset pci kortit kiinnostaa. tällähetkellä kaksi normi pci korttia jotka win7 media centerin kanssa toiminut loistavasti ilman mitään ongelmia.
En ole yhtään seurannut onko markkinoille tullut kilpailijoita anyseelle, mutta sanoisin, että jos nyt hyppää kelkkaan, niin aika hyvin tuo jo toimii. Mutta tosiaan jos haaroitat signaalia ja käytät pitkiä antennipiuhoja niin voi tulla vähän rykimistä. Jos otat signaalin suoraan seinästä, niin olet tosi vahvoilla. Minulla muuten anysee on aina toiminut pöytäkoneella huonommin kuin läppärillä, en tiedä syytä tähän.

Niin ja uusimmilla betoilla HD-kanavat (yle, suomitv, nelonen) pyörii ihan kivasti kunhan vain signaalissa on tarpeeksi potkua.
DigiToosa
Newbie
_
4. helmikuuta 2010 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Asenna ensin anyseen kotisivuilta ladattava ohjelmistopäivitys joka mahdollistaa Media Center tuen Windows Vistassa (toimii minulla Windows 7 RC:ssä).
Olen tehnyt nämä temput ja saanut kanavat näkyviin (17 oulun kaapelissa) mutta YLE:n kanavilla ei tekstejä näy. Täytyy siis kysyä NinjaBakalta saitko tosiaan näkyviin YLE:n tekstit? Viimeisin CNO ajurin versio mitä olen kokeillut on 1.1.1.c ja Vista home premium 32-bit, Acer aspire R3600.
Member
_
4. helmikuuta 2010 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DigiToosa:

Asenna ensin anyseen kotisivuilta ladattava ohjelmistopäivitys joka mahdollistaa Media Center tuen Windows Vistassa (toimii minulla Windows 7 RC:ssä).
Olen tehnyt nämä temput ja saanut kanavat näkyviin (17 oulun kaapelissa) mutta YLE:n kanavilla ei tekstejä näy. Täytyy siis kysyä NinjaBakalta saitko tosiaan näkyviin YLE:n tekstit? Viimeisin CNO ajurin versio mitä olen kokeillut on 1.1.1.c ja Vista home premium 32-bit, Acer aspire R3600.
Sen verran vaan vastaan väliin, että käytössä CNO versio 1.1.0 ja KYLLÄ Yle-kanavilla näkyy tekstitys.

Onko sinulla laitettuna tekstitys päälle Media Centerin puolella? Siellä on valikko ainakin sivulla Settings->TV->Subtitle.
DigiToosa
Newbie
_
4. helmikuuta 2010 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Sen verran vaan vastaan väliin, että käytössä CNO versio 1.1.0 ja KYLLÄ Yle-kanavilla näkyy tekstitys.

Onko sinulla laitettuna tekstitys päälle Media Centerin puolella? Siellä on valikko ainakin sivulla Settings->TV->Subtitle.
Nyt meni kryptiseksi. Ei ole tuollaista vaihtoehtoa laisinkaan. Asetukset -> TV löytyy vain Tallennin, Ohjelmaopas, Määritä TV-signaali, Etsi muita palveluita ja TV:n tai näytön määrittäminen. Voisko näistä OEM-versioissa olla riisutut media centerit.

Tarkistin juuri toiselta koneelta missä en ole käyttänyt anysee palikkaa (Vista 32-bit home premium) ja siellä tosiaan löytyy tuo Ääniteksti valinta TV asetusten alta. Asensin 1.1.1.c ajurin tähän koneeseen. Kanavat löytyivät mutta ei vieläkään tekstejä ylen kanavilla. Kävin tarkistamassa ääniteksti asetukset uudelleen ja ne olivat HÄVINNEET? Pitää vissiin kokeilla vanhempia ajureita tai jotain. Onko kellään tietoa kuinka Media centerin saisi "resetoitua" alkuarvoihinsa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. helmikuuta 2010 @ 09:01

HifiBasta
Newbie
_
5. helmikuuta 2010 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Nyt meni kryptiseksi. Ei ole tuollaista vaihtoehtoa laisinkaan. Asetukset -> TV löytyy vain Tallennin, Ohjelmaopas, Määritä TV-signaali, Etsi muita palveluita ja TV:n tai näytön määrittäminen. Voisko näistä OEM-versioissa olla riisutut media centerit.

Tarkistin juuri toiselta koneelta missä en ole käyttänyt anysee palikkaa (Vista 32-bit home premium) ja siellä tosiaan löytyy tuo Ääniteksti valinta TV asetusten alta. Asensin 1.1.1.c ajurin tähän koneeseen. Kanavat löytyivät mutta ei vieläkään tekstejä ylen kanavilla. Kävin tarkistamassa ääniteksti asetukset uudelleen ja ne olivat HÄVINNEET? Pitää vissiin kokeilla vanhempia ajureita tai jotain. Onko kellään tietoa kuinka Media centerin saisi "resetoitua" alkuarvoihinsa?
niin siis Vistassa ei moista ominaisuutta ole. Ainoastaan Windows 7ssa

DigiToosa
Newbie
_
5. helmikuuta 2010 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Jaaha, tämä kyllä selittäisi. Ymmärsin jotenkin että olisi toiminut sekä seiskassa että vistassa. Jännä, että vistassakin by default näkyi tuo ääniteksti valikko ennen kuin meni mitään asentamaan. Ei kai voi muuta kuin kauppaan...
Member

12 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2010 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, ja jos jollakin on onglemia kanavamäärän kanssa Anysee E30 plussalla, niin etsi vain kokoajan niitä uudelleen.Sitten alkaa tulla.

HifiBasta
Newbie
_
5. helmikuuta 2010 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No niin, nyt on itsellänikin kanavat viritettynä ja hyvin näyttää toimivan.
Kiitokset NinjaBakalle ohjeista.
Harmikseni kuitenkin esimerkiksi Nelonen HD pätkii pirusti. Tämä johtunee täysin htpc:ni prosessoristani joka on jossain nuhan ja pumpun välimaastossa...

Lisäilen kokemuksia myöhemiin jos jotakuta kiinnostaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. helmikuuta 2010 @ 21:39

uncle_sam
Newbie
_
8. helmikuuta 2010 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
win7:n mediacenter toimii ok ja tallentaa dvb tekstitkin omaan formattiinsa. Mutta onko mitään softaa mikä polttaisi ne tekstit myös DVD:lle (siis DVD formatissa)?
PVR softaksi kelpaisi muutkin kuin Win7 MCE, sen .wtv formattia kun ei playerit tue.
Mythbuntu tekee ihan samalla lailla kuin mce eli ei polta tekstejä.
DigiToosa
Newbie
_
11. helmikuuta 2010 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Jaaha, tämä kyllä selittäisi. Ymmärsin jotenkin että olisi toiminut sekä seiskassa että vistassa. Jännä, että vistassakin by default näkyi tuo ääniteksti valikko ennen kuin meni mitään asentamaan. Ei kai voi muuta kuin kauppaan...
Seiska tuli asennettua viikonloppuna. Ihme ja kumma YLE:n tekstit toimivat sekä katsellessa, että talletettaessa. Asensin uusimman 2.1.0. version anyseen sivuilta. Hiiren osoitin oli by default hukassa, mutta pienen googlaamisen jälkeen löytyi tähän lääkkeet.

Media Center tosin tuntuu kankeammalta kuin vistassa, prosessorin kuorma näyttää olevan noin 30 % jo heti kun on MCE:n aukaissut, eikä vielä mitään pyöri. DXVAcheckerillä tarkistin, että DXVA:n pitäisi toimia toiston aikana mutta prosessorin kuorma on jo lähempänä 100%. Onko kellään kokemuksia vaatiko MC seiskassa jotain lisäasetuksia näyttökortin ohjaamiseen?
Aegnor
Newbie
_
12. helmikuuta 2010 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Ilmeisesti kyse on signaalista. Sillä sain eurosportin näkyviin, kun hain kanavia paremmalla signaalilla. Urhotv ei löytynyt vieläkään jostain kumman syystä. Anyseen oma softa kyllä löytää senkin.

Minulla on 10m antennipiuha ja olen huomannut, että signaali tuppaa pätkimääm aina välillä, lisäksi anyseen boksia pitää kokeilla aina monessa eri asennossa, jotta saan parhaan mahdollisen signaalin. Kyse ei ole siis anyseen toimivuudesta vaan siitä, että tuon antennikaapelin asento vaikuttaa signaalin laatuun. Mitä suoremmaksi saan antennipiuhan niin sitä parempana signaali tulee läpi. Kannattaskohan vaihtaa koko piuha johonkin laadukkaampaan versioon?

Edit:

No nyt löysin tavan hakea Urhotv myös. Kun sieltä CNO settingseistä muutti Cable-kohtaan "Europe_256QAM_6875" ja tämän jälkeen teki kanavahaun, niin urhotv löytyi. MUTTA nyt ongelmana on se, että jos tuolla Cable asetuksissa on tuo "Europe_256QAM_6875" valittuna niin ne kanavat mitkä eivät kuulu tuolle alueelle eivät enää näy, tulee ilmoitus "No TV Signal". Ja kun vaihdan Cable kohtaan "Entire", niin muut kanavat näkyvät paitsi tuo Urhotv. :)

Olisiko kenelläkään ideaa millä CNO Settings asetuksilla näkisin aina kaikki kanavat?

Sama ongelma. Todella ärsyttävää kun esim tuo Yle HD jää puuttumaan tuolla Entire asetuksella. Onko jollaki ratkasu tähän?
Mainos
_
__

_
Edu78
Newbie
_
15. helmikuuta 2010 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aegnor:

Edit:

Sama ongelma. Todella ärsyttävää kun esim tuo Yle HD jää puuttumaan tuolla Entire asetuksella. Onko jollaki ratkasu tähän?
Saman ongelman kanssa murehditaan kuopiossakin. Joutuu käyttämään kahta asetusta jotta saa kaikki kanavat näkymään. "Europe_256QAM_6875" ja "Europe_128QAM_6875" Hankalaa vaihtaa kanavaa kun joutuu asetuksenkin aina samalla muuttamaan. Muuten toimii hyvin.

Sivu:12>
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Anyseen korttien arvostelut ja tekniset tiedot AfterDawnin laitevertailussa!

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Anysee kanavahaku ongelma 24 19. marraskuuta 2012 Keskustelua antenniverkon digibokseista
Anysee virhe 8 11. helmikuuta 2012 DigiTV - Kaikki muut aiheet
Anysee Linux-koneelle? 4 11. syyskuuta 2011 Tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet
Anysee ja maksukanavat dvbviewerilla tai progdvb:llä 1 22. elokuuta 2011 DigiTV - Kaikki muut aiheet
AnySee E30 Series (yleissofta sekä C & T malleille) 550 3. huhtikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30plus C & DVB Viewer & kaukosäädin 28 29. tammikuuta 2011 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee Combo plus 2 14. tammikuuta 2011 Ajuri- ja softaongelmat
Anysee E30 C Plus DVB-C 5 20. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee ääni ongelma 1 17. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista
Anysee E30 C Plus nauhoitus 4 13. syyskuuta 2010 Keskustelua PC:n digikorteista

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > anysee e30 combo plus + windows 7 media center toimiva ratkaisu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy