User Käyttäjä Salasana  

maanantai 19.1.2026 / 03:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 4890 uutta jäähyä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
4890 Uutta jäähyä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
plextor90
Suspended due to non-functional email address
_
29. syyskuuta 2009 @ 07:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjesta ! Elikkäs hakusessa olisi uutta jäähyä Atin 4890 näyttikselle, päivän verran foorumeita olne surffaillut eikä oikein ole sattunut yhtään "selvää" vastausta. Nyt kaipaisin neuvoa millaise(t) jäähyt kannattaisi ostaa (siis käytössä on cf kokoonpano 2x 4890)

Asentaminen varmasti onnistuu itse kunhan löytäisi vain jotain mitä asentaa :D Hinta mieluusti alle 100 ?
Senior Member

6 tuotearviota
_
29. syyskuuta 2009 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näitä kaksi, jos tilaa riittää.
plextor90
Suspended due to non-functional email address
_
29. syyskuuta 2009 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
;) Kiitos linkistä, itse kattelin nua verkkokaupan sivut läpi ja en tätä löytänyt o_O Hinta on kyllä kohillaan mutta onko sitten laadukas tai millanen pölyimuri pelatessa !?(siis äänekäs ^^) Nyt kysyisin itse vekottimen omaavilta onko kannattava ostos ?
Mainos
_
__

_
Raudt
Junior Member
_
30. syyskuuta 2009 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on 4870 ja Twin Turbo, on erittäin hiljainen. Itsellä käytännössä äänetön, en tiedä sitten kuinka paljon suurempi 4890:n lämmöntuotto on.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > 4890 uutta jäähyä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy