User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 19:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > tarvii uus mp3. ehdotuksia?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tarvii uus Mp3. Ehdotuksia?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nitios
Newbie
_
1. lokakuuta 2009 @ 02:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Must
- 8gb
- kestävä(minkäslaisia ne kotelot on?)
- max 150 e
- laajasti formaatti tukea

Oliskiva
- radio
- linux ystävällinen
- kiva käyttöjärjestelmä(albumi- ja biisilistoja joissa näkyy muutakin kuin se minkä kohdalla on)

Ei kts
- tv, kamera, puhelin, tietokone, internet, laskuvarjo, linkkuveitsi jne.

Eli musiikkisoitin. Edellinen oli Creative Zen Mozaic 8gb, jumitteli muutaman kerran ja loppujen lopuksi liian heikko.

8gb kts
Newbie
_
9. lokakuuta 2009 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
8gb I pod nano

-Halpa
-Mun mielestä aika kestävä
-Hieno
-voi lataa leffoja ja ohjelmia

Mulla on toi ipodi ja oon erittäin tyytyväinen.
Member
_
9. lokakuuta 2009 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 13itch:
8gb I pod nano

-Halpa
-Mun mielestä aika kestävä
-Hieno
-voi lataa leffoja ja ohjelmia

Mulla on toi ipodi ja oon erittäin tyytyväinen.
ipodihan on paljon kytköksissä itunesiin jotai ei taida linuxille saada? vai olenko väärässä?
ja applen tuotteisiin en suosittele koskemaan pitkällä tikullakaan.

muutamia joita itse olen käyttänyt. nämä olen jotenkin toimiviksi havainnut.
Creative ZEN X-Fi 8GB

Philips GoGear Ariaz 8GB

molemmat on tulppakuulokkeilla.. ne voi olla miinus tai iso plussa se riippuu käyttäjästä ja miten niihin tottuu.

paras soitin joka ei sovi vaatimuksiisi on oman mieleni mukaan creative zen nano. ei ylimääräistä roinaa eli ainoastaan musiikin ja radion kuunteluun.
Senior Member

4 tuotearviota
_
14. lokakuuta 2009 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millaisia kuulokkeita käytät? Äänenlaadullako ei ole niin merkitystä?

Lainaus:
ipodihan on paljon kytköksissä itunesiin jotai ei taida linuxille saada?
Käsittääkseni saa ihan nätisti synkattua esim. amarokilla. Ipodit eivät kuitenkaan edusta mielestäni hintalaatusuhteeltaan mitään kärkipäätä.

Itse suosittelisin katsastamaan Linux-ystävällisyyden ja formaattituen puolesta esim. Sansa Fuzen ja Viewin. Creativen soittimilla tuntuu että saa vähän Linuxin kanssa tapella (itsellä mozaic).

-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans

8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. lokakuuta 2009 @ 22:41

asator
Junior Member

3 tuotearviota
_
15. lokakuuta 2009 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin oon ehkä soitinta hommaamassa. Oisko kellään kokemusta just tuosta Philipsin GoGear Ariaz soittimesta, koska se vaikuttaa aika hyvältä ominaisuuksien osalta.
Mainos
_
__

_
Nitios
Newbie
_
25. marraskuuta 2009 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Millaisia kuulokkeita käytät? Äänenlaadullako ei ole niin merkitystä?"

Meinaatko että noissa vaihtelee äänenlaatu sen verran että sillä olisi väliä ihmiskorvalle? Ei tosin ole kokemusta kuin creativen soittimista.

"Ipodit eivät kuitenkaan edusta mielestäni hintalaatusuhteeltaan mitään kärkipäätä."

Tai ainakaan tila-hinta suhteeltaan.

"Itse suosittelisin katsastamaan Linux-ystävällisyyden ja formaattituen puolesta esim. Sansa Fuzen ja Viewin."

Noita myös itse katselin, ja view on aika kova ehdokas.

8gb kts
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > tarvii uus mp3. ehdotuksia?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy