Olen vastikään asentanut windows vistan uudelleen koneelleni, koska koneeseen tuli vikaa ja huollon jälkeen käyttöjärjestelmä ei lähtenyt enää päälle.
No, nyt ongelmana on että aina kun yritän ladata jotain, esim Modzilla-selaimen..lataukset menevät johonkin tilapäiskansioon, jota en löydä mistään.. Olen kokeillut vaikka mitä mm: Suorita->%temp% komentoa, mutta sieltäkään ei löydy..
Mistä voin määrittää kansion johon lataukset menee?
Olen ladannut mm Flash playerin sata kertaa mutta sitä ei vaan löydy..?!
Adobe reader on koneellani, mutta ei toimi, eli antaa aina virheilmoituksen kun yritän avata pdf-tiedostoja netistä.
Lisäksi myös semmoinen ongelma, että joka sivulla minne menen, tulee ylälaitaan ilmoitus, että suojausasetukset estävät activeX-komponenttien käytön, ja kun klikkaan lisää activeX komponentti..mitään ei tapahdu..?? Olen yrittänyt muuttaa hieman suojausasetuksia, mutta en tiedä sitäkään paikkaa mistä nämä sais silleen että ne activeX-komponentit pystyis toimimaan?
Jos joku järkevä saa tästä jotain selvää, niin olisin erittäin kiitollinen avusta!=)
Olen jo miettinyt pitääkö kone tyhjentää ja asentaa Vista uudelleen?
Mozilla Firefox:n latauskansion asetukset löytyvät >Työkalut >Yleinen -välilehti. Siellä voi laittaa/säätää lataukset tulemaan haluamaasi kansioon (>Tallenna kansioon).
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu:Mozilla Firefox:n latauskansion asetukset löytyvät >Työkalut >Yleinen -välilehti. Siellä voi laittaa/säätää lataukset tulemaan haluamaasi kansioon (>Tallenna kansioon).
Kun mulla on nyt käytössä Explorer, ja oon nimenomaan yrittäny sitä saada vaihdetuks Modzillaan.. En hoksaa ainakaan IE:ssa tuota työkalut->yleinen-välilehti-hommaa.. Siis mistä ne työkalut löytyy?
Huh, kun oon keltanokka näissä;)