User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 01:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > toimiva i7+ssd kokoonpano?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
toimiva i7+ssd kokoonpano?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kt4tuma
Newbie
_
10. lokakuuta 2009 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko oheisessa tilauksessa pahaa pullonkaulaa tai löytyykö siitä muuten mitään selvää parannettavaa. Ja näytönohjaimeksi ei kelpaa ATI koska koneessa tullaan ajamaan linuxia.

AfterDawn Addict

19 tuotearviota
_
10. lokakuuta 2009 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvältä näyttää. Suosittelen vaihtamaan DVD-Aseman LG:n valmistamaan asemaan. Samsung on saanut aika paljon moitteita, äänekkyydestään ja hajoilustaan.

Eli LG:n SATA-Dvd-asema kehiin, niin paketti on täydellinen.

Tehoa tulee olemaan runsaasti...

AMD Phenom II 965 @ 3.85Ghz, 4Gt DDR2-1066Mhz, HD 4770 @ 850/1000Mhz, 1TB WD Black + 500GB WD Blue, Antec 300, HX520

Nokia 5800XM @ C6FW
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
10. lokakuuta 2009 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä Samsungin asematkin toimii kunhan päivittää firmwaren.

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
Member
_
11. lokakuuta 2009 @ 01:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä kyl toho löisin inan suuremman powerin.. ja ihan päivitys varalle johki 7xxW kohille. mut se on vaa mun mielipide.
välillä tuntuu että AD topikeissa 9 voltin patterilla ajaa vaikka mitä kokoonpanoa.
ja DFI emoista ei oo paljoo hyvää sanottavaa.. 2x high end emoa ja 2xpalautus kauppaan 2kk jälkeen. ja kyseessä oli ihan perus käytössä oleva.. ei ylikelloja jne jne
itte suosittelen asuksen emoja esim klik

ja nyt kun kuitenkin päästiiin ati vs nvidia ni atilta onneks tulee tohon 5xxx sarjaan kunnon linux tuki jota oon ittekki hiukan ootellu.
jopa referenssijäähyille luvataan tukea... eli jäähyn sääätö.. vastaaa siis smartdoctoria toosan puolella

atin ohjaimet linuxilla kyl raahaa perässä ja paljon verrattuna tohon nvidiaan. mut ati rulettaa toosanpuolella joten minkäs voi jos meinaa jotai pelata..
mihis linuxii meinasit tuanmäärän tehoa saada kulutettua?
ja miten?
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
11. lokakuuta 2009 @ 01:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuollakin powerilla pyörii vaikka 2 5870:aa tai GTX275:sta tai mikä näyttis tuohon nyt loppujen lopuksi sit tuleekaan.

Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

19 tuotearviota
_
11. lokakuuta 2009 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teosto:
mä kyl toho löisin inan suuremman powerin.. ja ihan päivitys varalle johki 7xxW kohille. mut se on vaa mun mielipide.
välillä tuntuu että AD topikeissa 9 voltin patterilla ajaa vaikka mitä kokoonpanoa.
ja DFI emoista ei oo paljoo hyvää sanottavaa.. 2x high end emoa ja 2xpalautus kauppaan 2kk jälkeen. ja kyseessä oli ihan perus käytössä oleva.. ei ylikelloja jne jne
itte suosittelen asuksen emoja esim klik

ja nyt kun kuitenkin päästiiin ati vs nvidia ni atilta onneks tulee tohon 5xxx sarjaan kunnon linux tuki jota oon ittekki hiukan ootellu.
jopa referenssijäähyille luvataan tukea... eli jäähyn sääätö.. vastaaa siis smartdoctoria toosan puolella

atin ohjaimet linuxilla kyl raahaa perässä ja paljon verrattuna tohon nvidiaan. mut ati rulettaa toosanpuolella joten minkäs voi jos meinaa jotai pelata..
mihis linuxii meinasit tuanmäärän tehoa saada kulutettua?
ja miten?
Asus on hyvä merkki myös. Jos Asusta halutaan, kannattaa ottaa P6T/P6T DLX V2. (Ainakin itse olen tyytyväinen P6T DLX:ään)

Poweri riittä helposti koneen pyöritykseen. Itse asiassa toinen GTX275 toimisi Sli:ssä helposti powerilla. Laatupowerista venyy enemmän tehoakin tarvittaessa.

Koneessa ei valittamista, dvd-aseman vaihtamalla erinomainen paketti.

AMD Phenom II 965 @ 3.85Ghz, 4Gt DDR2-1066Mhz, HD 4770 @ 850/1000Mhz, 1TB WD Black + 500GB WD Blue, Antec 300, HX520

Nokia 5800XM @ C6FW
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > toimiva i7+ssd kokoonpano?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy