User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 01:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > 800? pelikone
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
800? pelikone
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jazor
Junior Member
_
11. lokakuuta 2009 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
800 euroa meinasin kuluttaa koneeseen, katselin että gigantissa olisi sihen hintaan kone mutta en tiedä kannataisiko semmonen ostaa vai kasata ite? voisko joku auttaa valitsemaan osia?
kuoppa
Junior Member
_
11. lokakuuta 2009 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän saa samalla hinnalla parempaa jos itse valitsee osat.
Tarviiko käyttiksen sisältyä hintaa ja kasaatko itse vai sisällytetäänkö nettikaupan kasaus?

i5 750 | Asus P7P55D LE | Kingston DDR3 1333MHz 4GB | HD4890 | Corsair VX450W | WD Caviar Black 500GB | Antec 300
Jazor
Junior Member
_
11. lokakuuta 2009 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käyttiksen pitäsi sisältyä, mutta itse kasaan vehkeen
Mainos
_
__

_
Member

13 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2009 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso aikaisempia thredejä, näkys olevan paljon näytä 800e budjetti koneen etsijöitä.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > 800? pelikone

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy