Mitkä ominaisuudet määräävät television käytettävyyden tietokoneen näyttönä
|
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
24. lokakuuta 2009 @ 12:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen ostamassa uutta televisiota ja tarkoitus on istuttaa tietokone telkkarin kaveriksi. Alustavasti olen katsellut Sonyn KDL52W5500E mallia. En vain ole yhtään perillä, mikä ratkaisee television toimivuuden tietokoneen parina. Veetutuksella ei olisi mitään määrää, kun pelit nykivät uudessa hienossa ja ennenkaikkea isossa televisiossa.
|
juuso65
Member
|
24. lokakuuta 2009 @ 13:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jummi79: Olen ostamassa uutta televisiota ja tarkoitus on istuttaa tietokone telkkarin kaveriksi. Alustavasti olen katsellut Sonyn KDL52W5500E mallia. En vain ole yhtään perillä, mikä ratkaisee television toimivuuden tietokoneen parina. Veetutuksella ei olisi mitään määrää, kun pelit nykivät uudessa hienossa ja ennenkaikkea isossa televisiossa.
ei se nykiminen taida olla kiinni siitä telkusta , mutta jos viivettä ilmenee niin se ei liene kivaa pelatessa
tässä linkki
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=76447
|
Junior Member
|
7. marraskuuta 2009 @ 21:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistähän johtuu ku mun kone ei toimi kaverin 60" telkkarissa? Päästii siihe asti missä pitää kirjautua sisään.
Sen kaverin koneella toimi iha hyvi.
|
Niamu
Junior Member
|
22. marraskuuta 2009 @ 20:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jummi79: Olen ostamassa uutta televisiota ja tarkoitus on istuttaa tietokone telkkarin kaveriksi. Alustavasti olen katsellut Sonyn KDL52W5500E mallia. En vain ole yhtään perillä, mikä ratkaisee television toimivuuden tietokoneen parina. Veetutuksella ei olisi mitään määrää, kun pelit nykivät uudessa hienossa ja ennenkaikkea isossa televisiossa.
Osta ennemmin toi W5800 malli. Kavereilla on w5500 mallinen töllötin ja toisella on toi w5800 ni toi w5800 on paljon parempi kuin w5500 (tos w5500 on ollu ongelmana noi valovuodot). Toi w5800 on kyl aavistuksen kalliimpi mut ite ainakin ostaisin ton w5800 mallisen.
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
22. marraskuuta 2009 @ 21:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Niamu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jummi79: Olen ostamassa uutta televisiota ja tarkoitus on istuttaa tietokone telkkarin kaveriksi. Alustavasti olen katsellut Sonyn KDL52W5500E mallia. En vain ole yhtään perillä, mikä ratkaisee television toimivuuden tietokoneen parina. Veetutuksella ei olisi mitään määrää, kun pelit nykivät uudessa hienossa ja ennenkaikkea isossa televisiossa.
Osta ennemmin toi W5800 malli. Kavereilla on w5500 mallinen töllötin ja toisella on toi w5800 ni toi w5800 on paljon parempi kuin w5500 (tos w5500 on ollu ongelmana noi valovuodot). Toi w5800 on kyl aavistuksen kalliimpi mut ite ainakin ostaisin ton w5800 mallisen.
Heh... Joo, olen kyllä ehtinyt tässä jo asiaan paneutua. W5500:n ja W5800 ainoa ero on toi sateliittiviritin, joten en tartu tähän vinkkiin. W5500 on jo tilattu ja ensi viikolla pitäisi päästä killistelemään. Ehkä kavereillasi on ollut vähän erilaiset säädöt, en osaa sanoa.
Acer Aspire 5315|Intel Celeron 530 1.73 GHz|2GB DDR2|Windows Vista Home Basic - Acer Aspire 5738ZG|Intel Pentium T4300|ATI Radeon HD 4570|4GB|Windows 7 Home Premium - Intel Core i7 860|Noctua NH-U12P SE2|Asus P7P55D|G.Skill DDR3 1600MHz 8GB|2*Club 3D Ati Radeon HD 5850 Crossfire|LG DVD|Kingston 64GB SSDNow V-Series|Samsung 1TB Spinpoint F3|CM Storm Scout|Nexus 1000W|LG 24" W2453TQ-PF|Windows 7 Home Premium - Antec Three Hundred|AsRock 890GX Extreme3|AMD Athlon II X2 240e|Shuriken Rev.B|2GB DDR3 1333MHz|Nexus Value 430W|Samsung 1,5TB EcoGreen F2|LG BH10LSRB 10X BD-R Blu-ray|Windows 7 Home Premium|Sony KDL52W5500|Yamaha RX-V663|Audio Pro Focus & Sony SA-W101|Elisa Viihde
|
juuso65
Member
|
22. marraskuuta 2009 @ 23:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jummi79:
Heh... Joo, olen kyllä ehtinyt tässä jo asiaan paneutua. W5500:n ja W5800 ainoa ero on toi sateliittiviritin, joten en tartu tähän vinkkiin. W5500 on jo tilattu ja ensi viikolla pitäisi päästä killistelemään. Ehkä kavereillasi on ollut vähän erilaiset säädöt, en osaa sanoa.
olet ihan oikeassa eli samaa paneelia käytetään molemmissa malleissa joten yksilöstä kiinni onko pilveilyä taustavalossa vai ei... pidetään peukkuja :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. marraskuuta 2009 @ 23:19
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
24. marraskuuta 2009 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juuso65: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jummi79:
olet ihan oikeassa eli samaa paneelia käytetään molemmissa malleissa joten yksilöstä kiinni onko pilveilyä taustavalossa vai ei... pidetään peukkuja :)
Öööh... Siis valovuoto juurikin johtuu paneelin epätasaisesta laadusta. Jos paneeli on liian ohut (yleisesti kulmista) niin taustavalaisu näkyy lävitse.
Tuossa W5500 mallissa on ollut ihan laajalti näitä valovuoto ongelmia. Esim. DVD plazalta löytyy keskustelualue kyseisele aiheelle ja netissä muutenkin aika paljon keskustelua tästä. Tosin taitaa olla, että tähän uudempaan erään on kyseinen vika keretty "korjata".
Jos nyt kuitenkin ongelma on selvästi huomattavissa ja ihan häiritsee niin yhteyttä vain liikkeeseen.
Niin ja itse topiciin. Kyllähän on tällä omalla W4000 sarjan telkkua tullut käytettyä PC pelaamiseen. Ei mitään silmin huomattavaa ongelmaa ole kuvassa esiintynyt.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. marraskuuta 2009 @ 16:35
|
Mainos
|
  |
|
Niamu
Junior Member
|
24. marraskuuta 2009 @ 19:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Trilogiar:
Tuossa W5500 mallissa on ollut ihan laajalti näitä valovuoto ongelmia. Esim. DVD plazalta löytyy keskustelualue kyseisele aiheelle ja netissä muutenkin aika paljon keskustelua tästä. Tosin taitaa olla, että tähän uudempaan erään on kyseinen vika keretty "korjata".
Just tota tarkotin et tosa hiukan uudemmassa mallissa on tuo kyseinen vika korjattu.
|