User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 18.1.2026 / 23:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näytönohjain muutamaksi vuodeksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uusi näytönohjain muutamaksi vuodeksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Turmio
Junior Member
_
26. lokakuuta 2009 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kuten otsikko kertoo tarvitsisin uuden näytönohjaimen, jolla pelaisin muutaman vuoden pelejä n. medium asetuksilla! Virtalähteenä on P150 kopan mukana tullut Neo He 430W. Myös hdmi-ulostulo olisi näyttiksestä löydyttävä.
Senior Member

12 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2009 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää taas kerran kädestä pitäen opastaa: Sano budjetti, muuten paha suositella mitään.
Turmio
Junior Member
_
26. lokakuuta 2009 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No olipas hyvä että tulit isällisellä otteella kertomaan minulle miten tämä pitäisi hoitaa! Hyvänen aika, mihin tämä maailma menisi jos joku voisi ITSE päätellä tuosta minun "vain" medium tavoitteesta että etsin edullista ratkaisua! No nyt on huoleton olo:P Kehittäviä vastauksia odotellessa..
Senior Member

12 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2009 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Turmio:
No olipas hyvä että tulit isällisellä otteella kertomaan minulle miten tämä pitäisi hoitaa! Hyvänen aika, mihin tämä maailma menisi jos joku voisi ITSE päätellä tuosta minun "vain" medium tavoitteesta että etsin edullista ratkaisua! No nyt on huoleton olo:P Kehittäviä vastauksia odotellessa..
Meh, mutta olettaen että rahaa on, niin osta Radeon HD 5870 Tai 5850

Mikäli budjetti ei niin pitkälle veny niin sitten vaikkapa NVidia GTX 260/275 tai Radeon HD 4870/4890

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2009 @ 15:33

Turmio
Junior Member
_
26. lokakuuta 2009 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noniin, kiitoksia ehdotuksista! 4870 näytti jo hyvältä, mutta siinä ei ole hdmi ulostuloa. 4890 näyttää siis näistä parhaalta. Sillä varmaan pelaakin muutaman vuoden.?

edit. ja tuo mun virtalähde on riittävä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2009 @ 15:46

Mainos
_
__

_
Senior Member

12 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2009 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
4870:n mukana tulee dvi->hdmi adapteri. Mutta Näissä on se vika että nekin alkavat varmaankin vähitelleen jäämään jälkeen... Tietty jos ei ole tarvetta vetää asetuksia tappiin niin sitten pitäis toimia pari kolme vuotta.

Ja niistä puuttuu DX11 tuki, joten jos sitä haluat niin sitten Radeonin 5XXX sarja on paras vaihtoehto. Ja niistä 5770, suunnilleen 4870:n tehoinen, vaikka siinä onkin vähän pieni muistiväylä.

Ja kyllä tuo virtälähde riittää ihan hyvin kun ei ala laittaa kahden kortin konfiguraatioita.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2009 @ 15:48

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näytönohjain muutamaksi vuodeksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy