Tämä on valmis paketti, mutta vaikutti erittäin halvalta joten päätin tulla kysymään täältä mielipiteitä, onko rahansa väärtti, pyörittääkö minkälaisia pelejä, saisiko itse kokoamalla paljonkin paremman?
Koneessa on 2 hyvää asiaa 4gt keskusmuistia ja kovo muut on roskaa. Näyttis PASKA ei pyöritä edes kunnolla css. asemassa on ollu mulla ongelmia samoin muisti kortin lukijassa. Mukana nuleva näppiskin on huono. eka näppäin jäi pohjaan 2 vk jälkeen.
Tuolla ei pelaa kyllä käytännössä mitään. Toi "normaali hinta 749.90" on kyllä aika naurettava :D Ellet ajatellut asentaa XP:tä tai vanhempaa käyttistä ja jos pelaamisesi ei rajoittu Half Life 1:een niin älä osta. Tolla prosessorilla tuskin edes Vista pyörii kunnolla näyttiksestä puhumattakaan.
Kerroppas paljon oot valmis käyttämään koneeseen ni laitetaan _vähän_ parempi kone kasaan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Markkades: Tämä on valmis paketti, mutta vaikutti erittäin halvalta joten päätin tulla kysymään täältä mielipiteitä, onko rahansa väärtti, pyörittääkö minkälaisia pelejä, saisiko itse kokoamalla paljonkin paremman?