Ongelma (Taas!)
|
|
Kiviukko
Junior Member
1 tuotearvio
|
1. marraskuuta 2009 @ 21:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo nyt on käynyt näin : Asentelin tossa Nvidian uusinta näyttöajuria ja samalla "Vahingossa" otin kanssa sen Emolevyajurin ja siitä sitten syntyi kaaos. Ensinnäkin kun käynnistin koneeni uudelleen niin hiiri eikä näppäimistö toiminut, noh siinä pähkäilin ja kun mikään ei ruvennut toimimaan niin päätin korjauttaa koneeni Windows XP Levyllä. No ei siinä mitään kun kone taas pelaa ihan hyvin mutta yksi huono puoli, USB-portit ei tunnu pelaavaan enää, kun minulla sattui olemaan juuri USB:illa toimiva hiiri sekä näppäimistö... bioseissa USB portit ainakin oli päällä että se ei ainakaan voi olla se ongelma. USB hiiressä ainakin palaa valot, että en usko että ne on mitenkään rikki menneet?
Jotenka minä pyytäisin teiltä apua että mitenkä minä saisin tuon koneeni USB:portit kuntoon..
Koneeni tiedot : AMD Athlon 64x X2 Dual core processor 5600+ 2,81Ghz 3GB Ram Näyttis : Nvidia 8600Gt Emolevy : M2N-SLI
Terve.
|
Kaameli
Member
|
1. marraskuuta 2009 @ 23:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. marraskuuta 2009 @ 23:57
|
Kiviukko
Junior Member
1 tuotearvio
|
2. marraskuuta 2009 @ 06:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, ei tuo palautusjuttu auttanut. Ja nyt kaiken lisäksi äänetkin hävisi tästä koneesta...
|
zonezzz
Suspended due to non-functional email address
|
2. marraskuuta 2009 @ 06:31 |
Linkki tähän viestiin
|
minä tarttuisin tossa tilanteessa pulloon
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
2. marraskuuta 2009 @ 10:23 |
Linkki tähän viestiin
|
asenna xp uuestaan jos noin pahasti on menny,tai sit poista ajurit ja laita uuestaan
AMD Athlon64 x2 3800+ +Arctic Cooling Alpine 64 PWM||Asus M3N78-VM||Asus Nvidia Geforce en 9600gt 512mt gddr3||2x Apacer 512mt (533mhz), 2x Kingston 1024mt (533mhz)||Western Digital 250gb||Acer Aspire e380 mini tower||Liebermann 80mm||Corsair cx400w||Acer x221w 22"|| Windows xp Media Center Edition 32bit
|
Moderator
7 tuotearviota
|
2. marraskuuta 2009 @ 13:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Junior Member
9 tuotearviota
|
2. marraskuuta 2009 @ 19:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Ööh, eihän tossa mitään henkilöön kohdistuvaa hyökkäystä ollut O_o. Sympatiaa lähinnä, tai näin minä ymmärsin. Ellei sitten jälkikäteen ole muokattu viestiä
Mutta joo, koitas nollaa biossi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. marraskuuta 2009 @ 19:37
|
Kiviukko
Junior Member
1 tuotearvio
|
2. marraskuuta 2009 @ 19:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Okei, mä koitan nollata sen ja jos ei auta niin tyhjennän koko kovon. Eikä tuossa zonezzz:in kommentissa mitään erityisen solvaavaa ollut.
|
Kiviukko
Junior Member
1 tuotearvio
|
2. marraskuuta 2009 @ 22:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo niin tuota sain taas ääneni toimimaan mutta kun yritän laittaa hiirtäni (Creative Fatal1ty) niin se ottaa sen unknown programmina eikä se pysty asentamaan sitä.. Jotenka olisiko mitään avustusta että mitenkä saisin tuon hiiren toimimaan? CD, löytyy mutta ei mitään hyötyä siitäkään, olen vaikka kuinka monta kertaa asentanut eikä se vieläkään toimi...
Terve.
|
Mainos
|
  |
|
Moderator
14 tuotearviota
|
3. marraskuuta 2009 @ 11:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiviukko,
-"ONGELMA" ja "APUA!" ja vastaavat otsikot on huonoja, tee otsikosta enemmän ongelmaasi kuvaava
- Älä kirjoita uutta viestiä oman viestin perään vaan muokkaa sitä. "Edit message" linkin löydät jokaisesta viestistäsi.
LUE: Keskustelualueiden säännöt
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|