User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 15:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ongelma (taas!)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma (Taas!)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kiviukko
Junior Member

1 tuotearvio
_
1. marraskuuta 2009 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo nyt on käynyt näin : Asentelin tossa Nvidian uusinta näyttöajuria ja samalla "Vahingossa" otin kanssa sen Emolevyajurin ja siitä sitten syntyi kaaos. Ensinnäkin kun käynnistin koneeni uudelleen niin hiiri eikä näppäimistö toiminut, noh siinä pähkäilin ja kun mikään ei ruvennut toimimaan niin päätin korjauttaa koneeni Windows XP Levyllä. No ei siinä mitään kun kone taas pelaa ihan hyvin mutta yksi huono puoli, USB-portit ei tunnu pelaavaan enää, kun minulla sattui olemaan juuri USB:illa toimiva hiiri sekä näppäimistö... bioseissa USB portit ainakin oli päällä että se ei ainakaan voi olla se ongelma. USB hiiressä ainakin palaa valot, että en usko että ne on mitenkään rikki menneet?

Jotenka minä pyytäisin teiltä apua että mitenkä minä saisin tuon koneeni USB:portit kuntoon..

Koneeni tiedot : AMD Athlon 64x X2 Dual core processor 5600+ 2,81Ghz 3GB Ram Näyttis : Nvidia 8600Gt Emolevy : M2N-SLI

Terve.
Kaameli
Member
_
1. marraskuuta 2009 @ 23:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös XP tee noita palautuspisteitä. Palauta kone tilaan enenn väärien ajurien asennusta.

http://www.microsoft.com/windowsxp/using...temrestore.mspx

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. marraskuuta 2009 @ 23:57

Kiviukko
Junior Member

1 tuotearvio
_
2. marraskuuta 2009 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, ei tuo palautusjuttu auttanut. Ja nyt kaiken lisäksi äänetkin hävisi tästä koneesta...
zonezzz
Suspended due to non-functional email address
_
2. marraskuuta 2009 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä tarttuisin tossa tilanteessa pulloon
Senior Member

8 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2009 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asenna xp uuestaan jos noin pahasti on menny,tai sit poista ajurit ja laita uuestaan

AMD Athlon64 x2 3800+ +Arctic Cooling Alpine 64 PWM||Asus M3N78-VM||Asus Nvidia Geforce en 9600gt 512mt gddr3||2x Apacer 512mt (533mhz), 2x Kingston 1024mt (533mhz)||Western Digital 250gb||Acer Aspire e380 mini tower||Liebermann 80mm||Corsair cx400w||Acer x221w 22"|| Windows xp Media Center Edition 32bit
Moderator

7 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2009 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zonezzz:
minä tarttuisin tossa tilanteessa pulloon
4. Ei solvauksia, rasismia, henkilöön kohdistuvia hyökkäyksiä, kiroilua jne. Hyvät käytöstavat kunniaan!
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Junior Member

9 tuotearviota
_
2. marraskuuta 2009 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööh, eihän tossa mitään henkilöön kohdistuvaa hyökkäystä ollut O_o. Sympatiaa lähinnä, tai näin minä ymmärsin. Ellei sitten jälkikäteen ole muokattu viestiä

Mutta joo, koitas nollaa biossi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. marraskuuta 2009 @ 19:37

Kiviukko
Junior Member

1 tuotearvio
_
2. marraskuuta 2009 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, mä koitan nollata sen ja jos ei auta niin tyhjennän koko kovon. Eikä tuossa zonezzz:in kommentissa mitään erityisen solvaavaa ollut.
Kiviukko
Junior Member

1 tuotearvio
_
2. marraskuuta 2009 @ 22:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo niin tuota sain taas ääneni toimimaan mutta kun yritän laittaa hiirtäni (Creative Fatal1ty) niin se ottaa sen unknown programmina eikä se pysty asentamaan sitä.. Jotenka olisiko mitään avustusta että mitenkä saisin tuon hiiren toimimaan? CD, löytyy mutta ei mitään hyötyä siitäkään, olen vaikka kuinka monta kertaa asentanut eikä se vieläkään toimi...

Terve.
Mainos
_
__

_
Moderator

14 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2009 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiviukko,

-"ONGELMA" ja "APUA!" ja vastaavat otsikot on huonoja, tee otsikosta enemmän ongelmaasi kuvaava

- Älä kirjoita uutta viestiä oman viestin perään vaan muokkaa sitä. "Edit message" linkin löydät jokaisesta viestistäsi.

LUE: Keskustelualueiden säännöt

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ongelma (taas!)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy