User Käyttäjä Salasana  

maanantai 19.1.2026 / 17:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uuden tietokoneen hankinta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uuden tietokoneen hankinta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie

2 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2009 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen hankkimassa uutta tietokonetta, muista osista tiedän jonkun verran mikä olisi hyvä minun käyttöön sun muuta, mutta näytönohjaimista en tajua enää mitään.
Eli voisitteko te viisaammat auttaa minua hädässä :)
Sattuneista syistä pitää ostaa pakettikone, joten älkää ehdotelko että itse kasaisin.

Mikä näistä näytönohjaimista olisi paras pieneen pelailuun, joka pyörittäisi pelejä hyvin resoluutiolla 1024x768? Mieluiten mahdollissimman hyvillä grafiikoilla tietenkin ja jos uusimmista nyt Fallout 3 ja Halo 2 pyörisi :P

Verrattavat näytönohjaimet:
Ati Radeon HD4650
Nvidia Geforce 130GT
Nvidia Geforce 220GT

Kiitoksia vastauksista näin etukäteen :)

Time to own o/
Member

1 tuotearvio
_
3. marraskuuta 2009 @ 22:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noista en valitsisi mitään. Mistä olet konetta ostamassa?

AMD Phenom II X4 960T True Spirit 120 4Ghz | Powercolor HD 4890 1GB | ASUS M5A97 |4gt Kingston DDR3 | Chieftec 450w Green PSU |Cooler Master Storm Scout | 22" Asus VW225N
Newbie

2 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2009 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietokoneen olisin hankkimassa Verkkokaupasta, Euronicsiltä tai veikon koneesta.

Voi toki ehdottaa muutakin. Budjetti on 600?, eikä haittaa jos menee vähän yli.

Unohtui mainita, jos löytyy hyviä läppäreitä peruspelikäyttöön niin niitäkin saa ehdotella samalla budjetilla. Eli peleinä jos Halo 2 ja Fallout 3 pyörisi hyvällä FPS:llä. Kiitos :)

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=46797
Olisiko tuo hyvä läppäri minun käyttööni?

Time to own o/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2009 @ 15:45

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uuden tietokoneen hankinta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy