User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 18.1.2026 / 23:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näyttis pakettikoneeseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi näyttis pakettikoneeseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tonderosa
Suspended due to non-functional email address
_
11. marraskuuta 2009 @ 23:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs tässä tuttavalle uutta näytönohjainta olen metsästänyt hp:n valmis paketti koneeseen olis tarkotus alkuperäsen lussun tilalle vaihtaa joku näyttis, jolla pyörittäs CounterSTrike : Sourcea hyvin, niin että se fps on sen sadanpintaan, nykysellä taitaa olla sen 40-60 lähes koko ajan. eli kokoonpano nykyään :

nvidia geforce 7500 le -- 256 MB DDR memory - PCI-e liitäntä
Athlon 64 X2 (W) 3800+ 2.0 GHz
1 giga rammia ,vissiin kohtuu laiskaa sellaista, uutta jotain 667mhz tulossa muutama giga tilalle.

Elikkäs tolle kokoonpanolle uuusi näyttis, jolla lisä putkua CSS:ään. Hinta mahdollisimman halpa, saa olla käytetty , saa laittaa vaikka linkkiä mistä sopiva.
japezy
Junior Member
_
12. marraskuuta 2009 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mutta tulipa sopivasti! itse pelailen tuota jatkuvasti mutta olen sitä mieltä että ei sen fps nopeuden tarvisi olla kuin 50-70 pintaan koska ihmisen silmä ei enää erota 50fps eteenpäin. Mutta suosittelen Club 3D 7800gt ja sittenhän loppu riippuu vain prosessorista.

Antec Sonata III 500 <3
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näyttis pakettikoneeseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy