User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 08:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows 7 - 32bit & 64bit erot?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows 7 - 32bit & 64bit erot?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

17 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2009 @ 00:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mitkä ovat suurimmat erot windows 7 32 ja 64 bittisen välillä? Itse olen kuullut että ajurit ja jotkut pelit ei toimisi 64 bittisessä niin hyvin kuin 32 bittisellä? Ja keskusmuistia saa 32 bittisessä käyttöön sen noin 4 gigaa. Muuta "suurta" eroa? Itse olen jo kallistumassa tohon 32 bittisen asentamiseen itselleni.

Eli mielipiteenne että kumpi? Ja ultimate edition on kyseessä.

Kotelo: Antec Sonata 3, emo: P5Q Pro, CPU: e8400 dual core with Noctua NH-U12P, GPU: HD 4870 1GB sonic, Hiiri: MX518, RAM: 3GB, Käyttis: Win7 32-bit ultimate Näyttö: Acer V233H
Logitech Z-3e 2.1
Moderator
_
14. marraskuuta 2009 @ 01:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mjoo, 32:nen on tolla sun sigun rammimäärällä järkevä vaihtoehto. Ja niinkuin mainitsit, yhteensopivuus on vähän parempaa 32:sella. Suurimmat erot on konepellin alla, ja ne taas ei käyttäjälle näy.

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows 7 - 32bit & 64bit erot?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy