User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 11:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > käynnistysvalikko
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Käynnistysvalikko
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2009 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka..

Kysymyksessä on siis käynnistysvalikko,joka on tuossa käynnistä kohdan yläpuolella.Miten siinä voi määrätä tai määritellä tietyt ohjelmat näkymään jatkuvasti tuossa valikossa.Siis jos haluaisin,että jotkut ohjelmat näkyisivät tuossa vakiona.Nyt on ainakin mulla on tilanne,että kun käytän eri ohjelmia,niin tuossa valikossa vaihtuu ohjelmat sen mukaan mitä käytän.Toivon mukaan käsititte mitä ajan takaa.Tosiaan haluaisin että vakiohjelmat säilyisivät tuossa valikossa.Ohjeita...
tokroger
Junior Member

1 tuotearvio
_
15. marraskuuta 2009 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös käynnistä-napin kohdalla kun painaa oikeaa hiirennappia ja sieltä ominaisuudet pääse muokkaamaan noita käynnistä-valikon asetuksia. kurkkaappa sieltä...
Keymaster
Suspended due to non-functional email address
_
15. marraskuuta 2009 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meet käynnistävalikossa sen ohjelman kuvakkeen kohdalle jonka haluut näkymään ja hiiren oikeaa näppäintä painamalla tulee hyppyvalikko ja sieltä valitse kiinnitä käynnistysvalikkoon

Keymaster
Member

2 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2009 @ 19:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri siellä olen ollut,mutten kyllä löydä tähän minun ongelmaani apua sieltä.Tämä ei mitenkään minua häiritse tai ole mikään maata kaatava ongelma.Tulipa vaan mieleeni,kun olen yrittänyt tuota saada järjestykseen.
Member

2 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2009 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Keymaster:
Meet käynnistävalikossa sen ohjelman kuvakkeen kohdalle jonka haluut näkymään ja hiiren oikeaa näppäintä painamalla tulee hyppyvalikko ja sieltä valitse kiinnitä käynnistysvalikkoon
Moii..

Tuonkin tiedän.Tilanne on vain se,että jos liitän tuollalailla käynnistysvalikkoon.Ne ohjelma jotka liitän tällailla iskeytvät valikossa yläpuolelle.Siinä ominaisuuksien puolella on näytettävien ohjelmien määräksi olen laittanut 6.Samassa kohdassa"Ominaisuudet"olen laittanut näytettäväksi selaimeni.Tuo selain on siis tuossa yläpuolella ensimmäisenä,siinä on pieni jaottelu ja sen alapuolella tosiaan nuo 6 ohjelmaa.Jos tosiaan liitän tuolla kaavalla ohjelmia käynnistysvalikkoon,ne iskeytyvät yläpuolelle samaan ryppääseen selaimen kuvakkeen kanssa.En ole vielä kokeillut,jos laittaisin näytettävien ohjelmien määräksi 0 ja sitten liittäisin tuolla ohjeella.Mutta ei tehdä kärpäsestä härkästä.Ei tämä niin akuutti ongelma ole.Mutta kiitokset..
Keymaster
Suspended due to non-functional email address
_
15. marraskuuta 2009 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahaa eli nyt tiedän mitä tarkoitat

elikkä ohje

avaa käynnistä valikko ja mene valikon päälle ja paina hiiren oikeaa näppäintä valitse "ominaisuudet" . Käynnistä valikko välilehdellä on laatikko nimeltä "tietosuoja"
ruksaa kumpikin neliö ja paina käytä nappia.
sitten
valitse samalta välilehdeltä "käynnistä-valikko" ja sen mukauta nappi. ruksaa nappi "ota pikavalikot ja vetäminen ja pudottaminen käyttöön"

Paina se OK ja OK kunnes ominaisuudet ohjelma sammuu

ja voila homma on valmis
nyt kun käynnistät jonkun ohjelman ja suljet sen pitäisi se näkyä valikossa

Keymaster
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2009 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos sulle tiedosta...
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > käynnistysvalikko

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy