Motorola Milestone (droid)
|
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
15. marraskuuta 2009 @ 19:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi!
Onko kenelläkään kokemusta ko. puhelimesta/tietoa niin paljon että voi suositella taikka epäsuositella sitä?
PS. Ei kiitos kommentteja tyyliin "iphone on paras, osta se"
|
Member
4 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2009 @ 19:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Afterdawnin Puhelinvertailun puolella on Milestonesta paljon uutisia, ja niistä videolinkkejä lukuisiin arvosteluihin. Sen verran mitä itse olen ko. asiaa seurannut, Milestone vaikuttaa tämän hetken parhaimmalta älypuhelimelta mitä markkinoilta löytyy.
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2009 @ 20:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama, olen itsekin vertaillut sitä pariin puhelimeen mukaanlukien N900:een, ja päätynyt siihen tulokseen että se on p a r a s.
|
Joogamous
Newbie
1 tuotearvio
|
26. marraskuuta 2009 @ 22:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuohan on tulossa nyt viikon 49 lopussa tai 50 alussa Verkkokauppaan myyntiin. Itse vielä harkitsen ja etsin vaihtoehtoisia maahantuojia, tuossa kun on ikävästi QWERTZ-näppis ja IMO ainakin preferoin QWERTYä.
Oletteko nähneet tuota millään muulla kotimaisella myynnissä?
Tai vaihtoehtoisesti joku muu luotettava ulkomainen, josta saisi QWERTY:nä.
Carpe Jugulum!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. marraskuuta 2009 @ 22:19
|
Member
4 tuotearviota
|
26. marraskuuta 2009 @ 22:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joogamous: Tuohan on tulossa nyt viikon 49 lopussa tai 50 alussa Verkkokauppaan myyntiin. Itse vielä harkitsen ja etsin vaihtoehtoisia maahantuojia, tuossa kun on ikävästi QWERTZ-näppis ja IMO ainakin preferoin QWERTYä.
Oletteko nähneet tuota millään muulla kotimaisella myynnissä?
Tai vaihtoehtoisesti joku muu luotettava ulkomainen, josta saisi QWERTY:nä.
http://www.expansys.fi/d.aspx?i=190229 tämä paikka ainakin mainostaa QWERTY versiota, ja hintakin kohtuullinen. Pitäisi olla myös luotettava.
|
Joogamous
Newbie
1 tuotearvio
|
26. marraskuuta 2009 @ 22:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen seurannut tuota Expansysin tapausta, tosin nyt ensimmäisen kerran kuulin siitä kehuja, ei ole aiemmin kukaan kehunut.
Carpe Jugulum!
|
Mainos
|
  |
|
Member
4 tuotearviota
|
26. marraskuuta 2009 @ 22:29 |
Linkki tähän viestiin
|
No mun kehuni on pelkkää mutua, en ole sieltä itse mitään tilannut.
|