User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 18:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tekstitys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tekstitys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pasihy
Suspended due to non-functional email address
_
18. marraskuuta 2009 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

millä ohjelmalla voi muuttaa tekstitysten fontin kokoa ja väriä niin että minkä verran on muutettu fontin kokoa ja väriä näkyy dvd-soittimessa minulla on leffat avi muodossa ja tekstitys on srt muodossa niitä ohjelmia mitä olen kokeillut niissä pystyy muuttamaan fontin kokoa ja väriä mutta kun keilin sitten dvd-soittimessa fontin koko ei muuttunut miksikään

vastaa pian
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. marraskuuta 2009 @ 21:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut VobSub:ia? Lataa ohjelma -> avaa Subresync -> Open -> valitse tekstitystiedosto -> Edit... -> muuta haluamasi koko ja väri -> Ok -> Save As...
Mulla on toiminut.
pasihy
_
18. marraskuuta 2009 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

olen ladannut koneelle tuon vobsub ohjelman ja kokeillut muuten osaan käyttää tuota ohjelmaa mutta tekstitys tiedosto on style muodossa kun olen muuttanut fontin kokoa ja väriä ja painanut save as sen jälkeen tallentanut sinne kansioon

vastaa
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. marraskuuta 2009 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tallettaessa valitse srt-muoto alasvetovalikosta.
pasihy
_
19. marraskuuta 2009 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

tuo vobsub ohjelma ennenkun talensin muoto oli subripper srt muoto sitten tallensin tuli teksti haluatko korvata tämän tiedoston painoin kyllä missä on avi elokuva sen vieressä on kaksi tekstitys srt muodossa style muodossa kun poltan levylle ja katson dvd-soittimessa tekstitys ei muuttunut ollenkaan

vastaa pian kiitos
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. marraskuuta 2009 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko varma, että toistit oikean tekstityksen? Oliko alunperin kaksi srt-filua vai tuliko toinen kun olit tallentanut Subresync:llä tiedoston?
pasihy
_
19. marraskuuta 2009 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

avi elokuvan vieressä on yksi tiedosto srt muodossa jonka olen ladannut netistä kun tallensin tuolla subresync ohjelmalla sillon tuli semmonen tiedosto kun style srt tiedoston viereen kun poltin dvd-levylle ja katsoi dvd-soittimessa ei polttanut kun avi elokuva tiedoston ja srt tiedoston jonka olen ladannut netistä ja joka näkyy pienellä tekstitys tiedostoa saako mitenkään style tiedostoa muutettua srt muotoon olen ladannut nuo tekstitykset opensubtitles sivulta netistä ladatut tekstitykset näkyy dvd-soittimessa pienellä

vastaa pian moi
pasihy
_
20. marraskuuta 2009 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moí

mitenkä nuo asetukset pitäs olla tuossa subresync ohjelmassa että fontin koko muuttus ja väri muutus kun niitä muuttaa ja kun katsoo dvd-soittimessa muutokset näkys dvd-soittimessa olen ottanut nuo tekstitykset opensubtitles sivulta netistä elokuvat on avi muodossa ja tekstitykset on srt muodossa

vastaa pian kiitos etukäteen
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. marraskuuta 2009 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttääkö se media player:llä suurempana tekstit?
Senior Member
_
20. marraskuuta 2009 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielenkiinnolla olen tätä seuraillut jonkin aikaa...

Esim Philips DVP5980:lle on ihan sama miten muutat tekstien väriä tai kokoa. Ei vaikuta mitään.

Fontin kokoa (ja väriä) voi muuttaa vain vaihtamalla DVD soittimen firmis (johonkin epäviralliseen)

Ps. Pasihy! Olisihelvetinpaljonmukavampilukeaviestejäsijosedesyrittäisitkäyttääpilkkuja japisteitä...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2009 @ 20:40

Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. marraskuuta 2009 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se minulla on toiminut. Samsung DVD-VR320.
Mainos
_
__

_
pasihy
_
25. marraskuuta 2009 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi

minun dvd-soittimen malli on dvd-1080p8 malli pystyykö millään ohjelmalla muuttamaan tekstityksien fontin kokoa niin että ne muutoket näkys minun dvd-soittimessa? saako nuita tekstityksiä mitenkään kiinni tuohon elokuvaan niin että ne ei olis irto teksteinä eli kun laittaa elokuvan pyörimään ne tulis automaattisesti? saisko mistää muualta tietoa nuista elokuva tekstitys fontin muuttamisesta

vastaa
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > tekstitys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy