Call of Duty: Modern Warfare 2
|
|
munakas22
Newbie
|
10. helmikuuta 2010 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti codmies: kyseleppä siltä sinun tutun kaveriltasi :)
joo yritin mutta se mun tutta sano että se sen kaveri on muuttanu pois eikä sen jälkeen oon pitän yhteyksii sanoin sille että jos sen kaveri vois laitaa mulle ohjeet mut sit se vastas ton :(
AMD phenom II X4 820 processor (4 CPUs),~2.8GHz
6144MB RAM
DirectX 11
NVIDIA GeForce GT220 1GB
Win 7 64-bit
Kiintolevy: 1TB
+ Xbox 360 langallinen controller ja Logitech Freedom 2.4 JoyStick
|
arffman
Senior Member
|
10. helmikuuta 2010 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Eihän tainnut vain kusettaa?? Otti rahat pois.
|
muZZoli
Newbie
|
10. helmikuuta 2010 @ 20:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo eipäs ole mullakaan enään ongelmaa. Korjaantuin uudestaan asentamalla
|
Dark_Viper
Suspended due to non-functional email address
|
10. helmikuuta 2010 @ 20:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt sitten tuli tämmönen.
Kun siirryn lobbyyn niin tulee "steam connection failed". Boottasin koneen muttei auttanut.
Mistä kyse?
Kaikki ongelmat johtuu siitä,
että joukossamme on ihmisiä,
jotka haluaa asua meren rannalla.
- Raid
|
Eldorad0
Member
|
10. helmikuuta 2010 @ 22:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dark_Viper: Nyt sitten tuli tämmönen.
Kun siirryn lobbyyn niin tulee "steam connection failed". Boottasin koneen muttei auttanut.
Mistä kyse?
Jotain tilapäistä sekoilua Infinity Wardin päässä luulisin. IWNet = Epävakaa
HD 5850 - Phenom II B50 3.5Ghz - 4GB DDR3 - ANTEC 300
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. helmikuuta 2010 @ 22:01
|
s7uba
|
12. helmikuuta 2010 @ 20:04 |
Linkki tähän viestiin
|
kun ton pelin on asentanut niin täytyy mennä pistämään modeemin asetuksista upnp päälle(korjatkaa jos olen väärässä)elikkä modeemini on antiikkinen(telewell TW-ga501) enkä tiedä sen salasanaa onko kenelläkään ideoita miten saisin sen selville sillä googlettamalla ei löytynyt mitään hyödyllistä
|
Newbie
|
14. helmikuuta 2010 @ 21:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti s7uba: kun ton pelin on asentanut niin täytyy mennä pistämään modeemin asetuksista upnp päälle(korjatkaa jos olen väärässä)elikkä modeemini on antiikkinen(telewell TW-ga501) enkä tiedä sen salasanaa onko kenelläkään ideoita miten saisin sen selville sillä googlettamalla ei löytynyt mitään hyödyllistä
192.168.0.254. Käyttäjätunnus: admin ja salasana admin jos sitä ei ole itse muutettu. Sitten paina asetukset-->Lisäasetukset-->Laitteen hallinta-->UPnP päälle kohtaan painat sen täplän. Mulla oli siinä valiina joku nelinumeroinen portti jota en muuttanut ja hyvin on pelannut.
Packard Bell ixtreme
Windows 7 Home Premium 64-bit
AMD Phenom II X4 820 quad-core processor
NVIDIA GeForce GT220 1024MB
1TB HDD
6GB DDR2 memory
Microsoft Sidewinder X8 mouse
|
_ont__
Member
|
26. helmikuuta 2010 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin ostin Mw2 Pc:lle mutta olisi pari kysymystä.
Ensinäkin 1. Olen joutunut aloittamaan Campaignin ja spec opsin jo noin 3 kertaa alusta ilman mitään syytä, välillä tallennus toimii ja välillä ei? nettipelissä tallennus on säilynyt.
2. Sitten haluaisin pelata peliä myös toiselta käyttäjältä/tehdä veljelle oma käyttäjän josta se voi pelata sitä, mutta steam sanoo asennettaessa että asennuskoodi on jo toisella käyttäjällä, niin kuin onkin, mutta miten siis saan pelin toiselle käyttäjälle? V_t_n steam.
3. Oli kolmaskin kysymys mielessä, mutta pääsi unohtumaan.
|
Member
13 tuotearviota
|
26. helmikuuta 2010 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _ont__: Niin ostin Mw2 Pc:lle mutta olisi pari kysymystä.
Ensinäkin 1. Olen joutunut aloittamaan Campaignin ja spec opsin jo noin 3 kertaa alusta ilman mitään syytä, välillä tallennus toimii ja välillä ei? nettipelissä tallennus on säilynyt.
2. Sitten haluaisin pelata peliä myös toiselta käyttäjältä/tehdä veljelle oma käyttäjän josta se voi pelata sitä, mutta steam sanoo asennettaessa että asennuskoodi on jo toisella käyttäjällä, niin kuin onkin, mutta miten siis saan pelin toiselle käyttäjälle? V_t_n steam.
2. Veljesi pitää ostaa oma MW2
|
_ont__
Member
|
28. helmikuuta 2010 @ 11:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mmiika: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _ont__: Niin ostin Mw2 Pc:lle mutta olisi pari kysymystä.
Mitä paskaa?? Vitun steam
Mites 1. kysysmys
|
_ont__
Member
|
28. helmikuuta 2010 @ 11:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mmiika: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _ont__: Niin ostin Mw2 Pc:lle mutta olisi pari kysymystä.
Mitä paskaa?? Vitun steam. olisikohan jotain torrenttia tai vastaavaa jolla vois kusettaa steamiä
Mites 1. kysysmys
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. helmikuuta 2010 @ 11:04
|
romulus115
Newbie
|
28. helmikuuta 2010 @ 12:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti piedrov: Mul ois sellanen ongelma kun meen pelaa niin kaikki textit menee ihan mössöks jo päävalikos ja sit kun pelaan niin ei näy tekstit eikä muitten pelaajien nimet eikä scoret mikä voisi auttaa? Kyllä se toimii kun pelaa lagimatta ihan parhailla resoluutioneilla kaikki muu toimiii paitsi tuo teksti?
ootko saanu apua mulla sama homma?
|
romulus115
Newbie
|
28. helmikuuta 2010 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti piedrov: Mul ois sellanen ongelma kun meen pelaa niin kaikki textit menee ihan mössöks jo päävalikos ja sit kun pelaan niin ei näy tekstit eikä muitten pelaajien nimet eikä scoret mikä voisi auttaa? Kyllä se toimii kun pelaa lagimatta ihan parhailla resoluutioneilla kaikki muu toimiii paitsi tuo teksti?
|
nnP
Newbie
|
1. maaliskuuta 2010 @ 20:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikähän mahtaa olla kun muutaman päivän ajan ei oo löytäny matseja ollenkaan. Kaikki Player/Matchit on nollissa?
|
qkkeli
|
2. maaliskuuta 2010 @ 08:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Kumma kyllä että ihmiset jaksavat edelleen taistella IWnet:n kanssa, mielestäni dedi-servujen pois jättäminen tuollaisen ulostekasan takia on kuin silmille sylkis. Onneksi tämän viikon perjantaina saadaan taas pelattavaksi jotain mitä on helppo arvostaa.
|
Senior Member
23 tuotearviota
|
2. maaliskuuta 2010 @ 10:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä on toiminut todella hyvin IW:n systeemi, servuun liityminen on vaivatonta ja helppoa. Joskus vituttaa huonot hostit kun lagittaa väliin tai roundien alussa. Onneks kun ite oon väliin hosti ni mitään ongelmaa (50/15M kaapeli <3).
Tällähetkellä tää on mun suosikki peli ja tulee hakattua melkein päivittäin jos aikaa vaan on.
Absolutismi on alkoholiongelma.
|
Dark_Viper
|
2. maaliskuuta 2010 @ 12:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Mistä muuten näkee, että kuka pelissä on host?
Lisäksi onko mitään hyötyä olla host?
Kaikki ongelmat johtuu siitä,
että joukossamme on ihmisiä,
jotka haluaa asua meren rannalla.
- Raid
|
qkkeli
|
2. maaliskuuta 2010 @ 13:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dark_Viper: Mistä muuten näkee, että kuka pelissä on host?
Lisäksi onko mitään hyötyä olla host?
Hostin lähtiessä? Vaikka vastaan pistävätkin, niin hostilla on kyllä etua viiveen suhteen.
- Viisaus ei ole ohjeesta luettua -
|
Eldorad0
Member
|
2. maaliskuuta 2010 @ 14:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti qkkeli: Vaikka vastaan pistävätkin, niin hostilla on kyllä etua viiveen suhteen.
Hyvillä pelaajilla on etua, huonoilla pelaajilla ei mene hyvin. Jos pingi on vaikka 100 niin ampuu interventionilla puolmetriä ohi niin silti voi osua, jos on hosti niin ei välttämättä osuisi.
Ja yleensä voit hostin spotata ping mittareiden perusteella, jos muilla lagaa vaikka pelin alussa niin hostilla yleensä vihreällä silti.
|
Senior Member
23 tuotearviota
|
2. maaliskuuta 2010 @ 18:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Löytyiskö täältä innokasta codi porukkaa? Klaani matsia voisin ottaa muita klaaneja vastaan tai muuten vain pelaillaan yhdessä. Jos kiinnostaa lisätkää steamiin AaroBOY.
Absolutismi on alkoholiongelma.
|
Vaiski7
Junior Member
4 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2010 @ 15:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tommival: Haluisin pelailla Spec Opsia kaksinpelinä jonkun kanssa, mutta ainakaan moninpelistä kukaan ei lähde mukaan. Jos joku haluaa pelata niin lisätkää friendeihin Woosb. Tämä siis PC:llä ihan varmuuden vuoksi.
Minä voin pelata sinun kanssa Spec Opssia, lisään sinut kavereihin ja tuo Woosb on ilmeisesti sun peli nimi minun on Emperor'FIN' eli tuon kun lisäät frendeihin niin päästään mättämään kahdestaan, en olenyt paljon joutanut sitä pelaamaan, mutta samanlainenhan tuo on kuin COD4 MDW1 ja yhden kaverin kanssa kokeilin sitä Spec Opsia ja kyllä oli hauskaa, kunhan vähän aikaa oppii kuinka toinen pelaa nuiin hyvä on suojailla ja pelastella toisiaan mitä vaikeimmista tilanteista. Mä lisään sut tänään minun ystäviin niin jos olet paikalla niin pistetään haisemaan ja voitas jatkaa sitä pelaamista muillakin modeilla , minulla on pari kaveria jotka kanssa pelaa nin jos tehtäs oma klaani ja ruvetaan mättämään, mulla on 110/2 liittymä, niin voin tehdä oman servunkin jos sille tuntuu, ja sitten minulla on Hamachi, ja siellä voidaan kanssa pelata joitakin pelejä, mutta kunhan nyt saan sut kaveriks niin katellaan sitten siitä eteenpäin, tulehan linjoille nin tutustutaan ja ruvetaan mättämään kunnolla.
|
1104649
Junior Member
|
8. maaliskuuta 2010 @ 19:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Apua.. En oo varma onko tästä jo joku kysellyt, mutta sain just uuden koneen ja asensin pelin mut sit tuli heti ongelma: DirectX encountered unrecoverable error.
Mitä vittua?? Suuret viisaat auttakaa...
Asus P6X58D Premium, i7 930, Asus HD5870, Mushkin 3x2gb DDR3 2000mhz, Intel 80GB X25-M G2, WD CaviarBlack 1Tb 6Gb/s, Corsair 650W 650HX, FractalDesign DR2BlackPearl, Samsung Blu-Ray, Win 7 Hpro, BenQ LED G2420, Logitech G15 ja G27, Razer DR
|
_ont__
Member
|
8. maaliskuuta 2010 @ 19:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Joskus vituttaa huonot hostit kun lagittaa väliin tai roundien alussa.
Se vasta hauskaa onkin kun ite sattuu oleen hosti ja muut kiroavat lagimisesta samalla kuin itse "ownaa"
|
_ont__
Member
|
8. maaliskuuta 2010 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vaiski7: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tommival: Haluisin pelailla Spec Opsia kaksinpelinä jonkun kanssa, mutta ainakaan moninpelistä kukaan ei lähde mukaan. Jos joku haluaa pelata niin lisätkää friendeihin Woosb. Tämä siis PC:llä ihan varmuuden vuoksi.
Minä voin pelata sinun kanssa Spec Opssia, lisään sinut kavereihin ja tuo Woosb on ilmeisesti sun peli nimi minun on Emperor'FIN' eli tuon kun lisäät frendeihin niin päästään mättämään kahdestaan, en olenyt paljon joutanut sitä pelaamaan, mutta samanlainenhan tuo on kuin COD4 MDW1 ja yhden kaverin kanssa kokeilin sitä Spec Opsia ja kyllä oli hauskaa, kunhan vähän aikaa oppii kuinka toinen pelaa nuiin hyvä on suojailla ja pelastella toisiaan mitä vaikeimmista tilanteista. Mä lisään sut tänään minun ystäviin niin jos olet paikalla niin pistetään haisemaan ja voitas jatkaa sitä pelaamista muillakin modeilla , minulla on pari kaveria jotka kanssa pelaa nin jos tehtäs oma klaani ja ruvetaan mättämään, mulla on 110/2 liittymä, niin voin tehdä oman servunkin jos sille tuntuu, ja sitten minulla on Hamachi, ja siellä voidaan kanssa pelata joitakin pelejä, mutta kunhan nyt saan sut kaveriks niin katellaan sitten siitä eteenpäin, tulehan linjoille nin tutustutaan ja ruvetaan mättämään kunnolla.
Mäki voin lisää sut. mäki kiinnostunut spec opsista. nimi on _0nt__
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
8. maaliskuuta 2010 @ 21:54 |
Linkki tähän viestiin
|