User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.4.2025 / 06:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > myydään > m:iphone 3g 8gt musta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
M:iphone 3g 8gt musta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

5 tuotearviota
_
22. marraskuuta 2009 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myydään 2kk vanha iphone toimii ei kolhuja. ei ole jailbreikattu. myynissä siis puhelin jonka mukana tulee laturi laatikkoa ei ole vielä löytynyt kun olen juuri muuttanut.

hp:240e sis pk:t

sijaitsee:hki
janne946
Member

6 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2009 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
:O Miten hinta on noin alhainen? Siis tuo on se puhelin ja ei mitään vikoja, vai?
Member

5 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2009 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mitään vikoja. varasin tässä nokia n900 puhelimen kun itse en oikeen tykkää iphonesta mutta siis puhelin kunnossa ja hommaan vielä takuutodistuksen :)
Remixed
Newbie
_
23. marraskuuta 2009 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laitoin yv:n.
Rgt6
Newbie
_
23. marraskuuta 2009 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Timi1991:
ei mitään vikoja. varasin tässä nokia n900 puhelimen kun itse en oikeen tykkää iphonesta mutta siis puhelin kunnossa ja hommaan vielä takuutodistuksen :)
Voisitko laittaa kuvia sähköpostiin? Ostan tuon jos se on kunnossa ja takuuta vielä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. marraskuuta 2009 @ 21:46

Moderator

7 tuotearviota
_
24. marraskuuta 2009 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/637857
Lainaus:

3) Ainoa hyväksytty yhteydenottotapa on forumeiden kautta lähetetty yksityisviesti, eli ilmoituksissa ei saa olla mukana sähköpostiosoitteita, puhelinnumeroita, MSN/ICQ/jne -yhteystietoja tai tarkkaa fyysistä osoitetta!

Steppiliha
Newbie
_
25. marraskuuta 2009 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myydään 2kk vanha iphone toimii ei kolhuja. ei ole jailbreikattu. myynissä siis puhelin jonka mukana tulee laturi laatikkoa ei ole vielä löytynyt kun olen juuri muuttanut.

mites vaihtoa nokian e63 + 100? väliä
Steppiliha
Newbie
_
25. marraskuuta 2009 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

mites vaihtoa nokian e63 + 100? väliä
Member

9 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2009 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Vaihtoa 6210 navigator ja 90?..? x)

Bazinga!

ASRock 890GX Pro 3 / Phenom II X4 955 @3,7Ghz / Arctic Cooling Freezer 13 Pro / 2x4GB G.Skill 1333Mhz / AMD Radeon HD 6870/1x2TB 2x1TB 1x640GB
Bldrrr
Newbie
_
27. marraskuuta 2009 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kylmää rahaa tarjoan =)
Member

5 tuotearviota
_
28. marraskuuta 2009 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
myyty jo :)
tatudo
Newbie
_
19. joulukuuta 2009 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

vieläkö on myytävänä? mikä malli?
tatudo
Newbie
_
19. joulukuuta 2009 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

vieläkö on myytävänä? mikä malli?

Voisin hakea helsingistä, jos on vielä myynnissä.
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
19. joulukuuta 2009 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
silmä käteen nyt tadudo
afterdawn.com > keskustelu > markkinapaikka > myydään > m:iphone 3g 8gt musta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy