User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 16:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > intel core 2 duo e4600 kellotus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Intel core 2 duo E4600 kellotus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juuso_91
Account closed as per user's own request
_
23. marraskuuta 2009 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mulla on tuo intel core 2 duo E4600, haluaiskos joku neuvoa miten kellottaa esim clockgen ohjelmalla? Tai kannattaako tuota ylipäätään lähteä kellottamaan? belarc kertoo että Board: ASUSTeK Computer INC. P5B Rev 1.xx tuommonen emolevy ois.. Auttakaa mua kun en osaa :)
PeteTK
AfterDawn Addict
_
23. marraskuuta 2009 @ 23:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kellota biosista, haulla löytyy oppaita.

Tehomylly.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. marraskuuta 2009 @ 23:33

juuso_91
_
24. marraskuuta 2009 @ 23:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Biosista oon yrittäny, mutta en löydä mistä sieltä voisin kellottaa, bios on american megatrends v.02.58.. osaiskohan joku auttaa
Senior Member

8 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mee BIOSissa "advanced" ja kato sieltä laita emolevyn malli (asus p5b) googleen ja sitten siihen lisäksi overclock

eli googleen: asus p5b overclock

AMD Athlon64 x2 3800+ +Arctic Cooling Alpine 64 PWM||Asus M3N78-VM||Asus Nvidia Geforce en 9600gt 512mt gddr3||2x Apacer 512mt (533mhz), 2x Kingston 1024mt (533mhz)||Western Digital 250gb||Acer Aspire e380 mini tower||Liebermann 80mm||Corsair cx400w||Acer x221w 22"|| Windows xp Media Center Edition 32bit
juuso_91
_
25. marraskuuta 2009 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no tuolleenhan se löytykin, kiitos avusta. 2.4 gigahertsistä nostin 2.6, koska 2.8 ei enää windows käynnistynyt, jos ton 2.8 haluaa laittaa niin pitääkö suurentaa jännitettä? Mulla on ihan basic jäähdytys tässä. Paljonkos sitä jännitettä pitäis nostaa että se tolla2.8 pyöris?
Senior Member

23 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2009 @ 22:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juuso_91:
no tuolleenhan se löytykin, kiitos avusta. 2.4 gigahertsistä nostin 2.6, koska 2.8 ei enää windows käynnistynyt, jos ton 2.8 haluaa laittaa niin pitääkö suurentaa jännitettä? Mulla on ihan basic jäähdytys tässä. Paljonkos sitä jännitettä pitäis nostaa että se tolla2.8 pyöris?
Voltteja vaa nostaa jos ei taho kellottua. Tosin se taas rikkoo koneen paljon herkemmin. Varmaan sulla paska yksilö kun ei taho kellottua. Mulla oli E5200 joka kellottuko tyhjää sinne 3,5ghz pelkällä FSB nostamalla. :)

Absolutismi on alkoholiongelma.
Mainos
_
__

_
juuso_91
_
28. marraskuuta 2009 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osaiskos joku vähän auttaa volttejen nostamisen kans, katoin biosista äsken niin mulla on siellä cpu vcore voltage auto ja kaikki muutkin voltaget autolla, eli mitä niistä mun pitäis nostaa, ja mihin arvoihin niitä kanttis laittaa, kiitos jo etukäteen :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > intel core 2 duo e4600 kellotus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy