User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 20:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > autogk ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
AutoGK ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
siilimies
Newbie
_
26. marraskuuta 2009 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heips,
on sellainen ongelma autoGK:n kanssa että kun teen projektin, en saa ulos KOKO elokuvaa avina, ainoastaan osan siitä. Laitan tähän linkkinä screencapin josta asia selvinnee parhaiten...http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dsi8+juki-autogkscreencap.html
Eli tässä tapauksessa saan avina ulos vain ensimmäisen 5 minuuttia elokuvasta. Lisäksi kuva on "nykivää"=> ei katsottava. Lisäksi koko elokuvan ääniraita on erillisenä mp3 tiedostona.
Alkuperäinen video on koneella 5 vob tiedostona jotka olen nimennyt *_1, *_2 jne autoGK:n ohjeiden mukaan. Ohjelman pitäisi kai osata yhdistää nuo erilliset vobit yhdeksi aviksi mutta kun se ei tee sitä. Miksi ?
Leffan siirtoon kovolle olen käyttänyt DvdFabia joka luo ne erilliset vobit automaattisesti.
Antakaahan vinkkejä, for dummies tyyliin, mitkä asetukset/ miten DVD saadaan ripattua 700MB aviksi ?
Junior Member

1 tuotearvio
_
10. joulukuuta 2009 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti siilimies:
Heips,
on sellainen ongelma autoGK:n kanssa että kun teen projektin, en saa ulos KOKO elokuvaa avina, ainoastaan osan siitä. Laitan tähän linkkinä screencapin josta asia selvinnee parhaiten...http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dsi8+juki-autogkscreencap.html
Eli tässä tapauksessa saan avina ulos vain ensimmäisen 5 minuuttia elokuvasta. Lisäksi kuva on "nykivää"=> ei katsottava. Lisäksi koko elokuvan ääniraita on erillisenä mp3 tiedostona.
Alkuperäinen video on koneella 5 vob tiedostona jotka olen nimennyt *_1, *_2 jne autoGK:n ohjeiden mukaan. Ohjelman pitäisi kai osata yhdistää nuo erilliset vobit yhdeksi aviksi mutta kun se ei tee sitä. Miksi ?
Leffan siirtoon kovolle olen käyttänyt DvdFabia joka luo ne erilliset vobit automaattisesti.
Antakaahan vinkkejä, for dummies tyyliin, mitkä asetukset/ miten DVD saadaan ripattua 700MB aviksi ?
Jos esim Tallennat sen Kansioon jossa on ne alkuperäiset dvd tiedostot. Se ohjelma luo sinne oman kansion jonne menee ne vobit. Mutta se varsinainen aVI 700MB Jostakin syystä tallentuu sen kansion ulkopuolelle jossa on ne alkuperäiset. Se on sama ku sen Dvd:n
VTS_01_1 : Noita siis sitten on kaks joista toinen on se avi. Näin mulla tekee
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > autogk ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy