User Käyttäjä Salasana  

maanantai 19.1.2026 / 06:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain virtalähteen kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näytönohjain virtalähteen kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

9 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2009 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu olen ostamassa SAPPHIRE TECHNOLOGY Radeon HD4650 - 1 Gt DDR2 - AGP näytönohjainta
miten on 300W virtalähteen kanssa en itse tiiä sopiiko se siihen? olen jo kiitollinen
vastauksista.
Member

13 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2009 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkäs merkkinen poweri on kyseessä? Mutta uskon kyllä että pitäs olla sopiva, oli mikä tahansa poweri kyseessä...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2009 @ 19:14

Member

9 tuotearviota
_
2. joulukuuta 2009 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mmiika:
Minkäs merkkinen poweri on kyseessä? Mutta uskon kyllä että pitäs olla sopiva, oli mikä tahansa poweri kyseessä...
HEC 300W. Koko nimi HEC-300AR-PTF ja alhaalla katottuna lukee: Pentinum 4
otin kannet pois ja kattoin powerista. niin joo näyttis vaatii vähintään 400W powerin.

/Modet poistakaa minun tili, löytyy jo uusi!!!/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. joulukuuta 2009 @ 16:55

Member
_
2. joulukuuta 2009 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuo riittää ja tuo 400W on päästä heitetty numero.

|Asus P5Q PRO |Intel E8600 @ 4.*Ghz | vesilaitos |Mushkin DDR2 2x1GB 1066Mhz | GTX260 | 2xWD 640GB @Raid0||Corsair HX620 | Antec P182b |

HP NW9440 Workstation
Mainos
_
__

_
Member

9 tuotearviota
_
3. joulukuuta 2009 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti Mikko07 ja mmiika

/Modet poistakaa minun tili, löytyy jo uusi!!!/
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjain virtalähteen kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy