User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 18:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > vidzone?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VIDZONE?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juha_78
Junior Member

8 tuotearviota
_
3. joulukuuta 2009 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin missä se VidZone oikeen on? tänään piti saapua vaan eipä näy?
Member

9 tuotearviota
_
4. joulukuuta 2009 @ 06:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos nyt muistan oikein niin se löytyi sieltä missä on näitä taustakuvia ja muut sovellukset. Itse latasin illalla ja testailin noin tunnin.
Alun ensimmäinen lataus oli todella pitkä, mutta toinen käynnistys meni alle 30sekunttiin.
Videoita oli melkoinen määrä laidasta laitaan, joten ei voi kuin olla tyytyväinen.

Member

11 tuotearviota
_
1. huhtikuuta 2010 @ 23:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mite sen saa ees toimiin??????????????

FX-8350
GTX 660 SLI
Win8
Member

9 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2010 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti velho434:
mite sen saa ees toimiin??????????????
lataat psn storesta, asentaa automaattisesti ja löytyy sitten musiikki valikosta

Member

11 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2010 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mut ku meen siihe vidzonee ni otan sielt niit vids yritän kuunnella siel ni ei mitää tuu? ja oon yrittäny ladata niit sielt mut niit ei kuulemma oo tai jtn..

FX-8350
GTX 660 SLI
Win8
Member

9 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2010 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

mut ku meen siihe vidzonee ni otan sielt niit vids yritän kuunnella siel ni ei mitää tuu? ja oon yrittäny ladata niit sielt mut niit ei kuulemma oo tai jtn..

Voisiko tuota enää selvemmin sanoa

AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2010 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti velho434:
Olikohan että X-napilla lisää soittolistaan ja neliöllä lähtee heti soittamaan kyseistä videota.

Mainos
_
__

_
Member

11 tuotearviota
_
2. huhtikuuta 2010 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen sitäkin testannu....

FX-8350
GTX 660 SLI
Win8
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > vidzone?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy