User Käyttäjä Salasana  

tiistai 12.8.2025 / 10:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi pelikone (n. 700? pl näyttö, windows)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi pelikone (n. 700? pl näyttö, Windows)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Dacius
Newbie
_
6. joulukuuta 2009 @ 01:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve,

Olen ostamassa uutta tietokonetta, kun vanhasta pelikäytössä olleesta kannettavasta kärähti tuuletin lopullisesti.

Tietokoneella on lähinnä tarkoitus pelata, käyttää 42-tuumaisen (HDMI) television kautta elokuvien katsomiseen eikä tehdä oikeastaan mitään muuta.

Tietokoneen budjetti on n. 700 euroa, tosin tästäkin voidaan tehdä myönnytyksiä, jos on jonkinlaista "pakkosaada"-palikkaa. Kellottavuudella ei niinkään ole väliä, sen verran menee sormi suuhun koneiden kanssa, että en kehtaa edes yrittää kellottaa.

Seuraavanlaista kokoonpanoa olin itse miettinyt:

ATX-kotelo, Three Hundred Ultimate Gamer Case, 50?
CMPSU-400CXEU, ATX 2.2-virtalähde, 60?
MD-5240S-0B, DVD-RW SATA, 25?
M4A77TD, Asus emolevy, 90?
4GB Dual Kit Ripjaws, G.Skill muistit, 100?
HD502HJ, 500GB Spinpoint F3, 50?
Ati Radeon HD 5770, 1GB, 150?
Phenom II X4 965BE, 3,4GHz, 175?

Olisiko noissa komponenteissä riittävästi potkua pyörittämään pelejä pariksi vuodeksi?

Kiitos jo etukäteen.
Sud0
Member

5 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2009 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekkin oon HD5770 ja tota Phenomia hankkimassa. Sonata III kotelon, koska tulee 500w virtalähde mukana vain about 104 eurolla.

Prosessori: AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 18.5x 200 FSB 3.7 GHz
Prosessorijäähdytin: CoolerMaster HyperTX3
Muistit: 4 GB DDR2
Emolevy: M4A78-E
Näytönohjain: Asus 5770 CuCore
Kotelo: NZXT M59
Virtalähde: Corsair CX400W
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi pelikone (n. 700? pl näyttö, windows)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy