eli kone tulisi peli, elokuvien katselu, surffailu käyttöön ja tälläistä kokoonpanoa miettinyt (sanokkaa jos eivät sovi yhteen ja jos jokin turha tai parempi löytyisi) budjetti max. 1500e
EDIT: näyttö ja jäähdytin vaihdettu
emolevy ----------
ASUS M4N78 PRO -ATX-emolevy AM2+/AM3-kantaan. 82.90
mun kokemuksella kaikki acer tuotteet mitä oon omistanu on aivan pask.. ei kestä edes takuu aikaa ja sit niit saa kiikuttaa ympäriinsä et kannattas miettii tot näyttöö
elikkäs pitäs saaha pöytäkone pääsääntöisesti pelaamiseen.... mikä olis hyvä kone valmis pakettina merkillä ei väliä kunhan ei ole fujitsu.. ja hinta alle 1500?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi: mun kokemuksella kaikki acer tuotteet mitä oon omistanu on aivan pask.. ei kestä edes takuu aikaa ja sit niit saa kiikuttaa ympäriinsä et kannattas miettii tot näyttöö
Tuossa 965 BE:ssä on se etu että L3 välimuistia 8Mt ja tossa halvassa Athlonissa vaan 1,5 Mt. Ja jos ei tykkää melusta nii amd:n coolerit hyllylle pölyttymään ja noctua, zalman tai arctic cooling tilalle. :)
Löytyy kaikki tarvittavat piuhat, pirun laadukas vehje 7 vuoden takuulla. Toinen vaihtoehto on sit TX 750W mutta se on kalliimpi kuin tämä ja kiinteillä johdoilla ja pienemmällä takuulla, hyötyä 100 extrawatista ei kyllä mitään Crossfire HD 4890 settiin ole.