User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 9.7.2025 / 09:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > peli hiirtä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Peli hiirtä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Taery
Member
_
11. joulukuuta 2009 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis olen tässä etsimässä pelihiirtä jota voisi käyttää tuon belkinin N52TEn kanssa.
Hiiressä tulisi olla aika monta nappia koska pelaan myös morppeja, sen tulisi olla jotain alle 70e maksava ja sillä pitäisi pystyä myös pelaamaan esim lan ja FPS pelejä.

Ehdotuksia? (Itse olen täysin pihallanäistä hiiri asioista...)

Ainiin ja hiirimattoakin saa ehdottaa jos sillä on niinkään väliä.
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. joulukuuta 2009 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paras vastaus tähän on se, että menet johonkin tietokoneliikkeeseen ja alat hypistelemään hiiriä. Se mikä voi olla hyvän tuntuinen yhdelle, voi olla aivan karmiva toiselle. Hyvä hiiri on enää pelkästään tuntumasta kiinni.
Moderator

6 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2009 @ 19:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Parhaimmat hiiret löytynevät Logitechin MX518/G5-mallista tai Razerin malleista, niitä vaan kokeilemaan.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Taery
Member
_
11. joulukuuta 2009 @ 19:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin tuota Razer Lachesis tai Deathadder. olen myös ajatellut tuota Steelseriesin wowi hiirtä. Näyttävä ja paljoin näppäimiä joka olisi juuri perfect minulle mutta olen kuulut vähän negatiivista palautetta siitä. Razer Naga olisi taas ihan liian kallis eikä sitä olisi edes saatavilla kovinkaan paljon suomesta minuntietääkseni. Pelkään eniten että jos laitan wasd tuohon N52TE niin minulta loppuu näppäimet kesken. Olen tosin kuulut että altin voi "bidata" esim middle mouseen joten sitä voisi käyttää "alt modifierinä" vai mikä lie onkaan. (Ites en ole käyttänyt noita alt ctrl hommia missään morpissa vielä koska niiden painaminen on mielestäni hieman vaivalloista. =) )
Kiitos kuitenkin vinkeistä ja taidan käydä hypistelemässä niitä hiiriä tuola lapstoressa.
Saako ne työntekijät sielä aukaista niitä paketteja tai löytyykö niiltä jotai mallikappaleita?
kisum10
Member
_
11. joulukuuta 2009 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo razerin hiiret on laadukkaita mutta omaamani Lachesis ei ykyllä sovi käteen kovinkaan hyvin, joten en sitä suosittele. Mieluummin deathadder tai diamondback.
Senior Member

17 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2009 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En voi muuta kuin suositella Logitech G5 hiirtä. Sopivan kokoinen miehen käteen,painon voi säätää mieleiseksi ja lisänapit enemmän kuin tarpeellisia.

HAF932, ASUS RampageII Extreme, INTEL i7-960/4Ghz +V8, Ati HD5970, 6GB/1600Mhz DDR3, OCZ RevoDrive X2/SSD, Windows7 Ultimate ynm.
Taery
Member
_
11. joulukuuta 2009 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
G5 Taitaa mennä jo liian kalliiksi ja haluaisi välttää nettitilauksia joten mieluiten lapstoresta tai muualta oulun / kajaanin alueelta! =) (Inhoan odottelua...)
dreamsjp7
Junior Member

6 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2009 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
G9 hiiri,sen saat oulun verkkokaupasta.Yksi parhaimmasti pelihiiristä täytyy todeta kyllä.
Member

2 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2009 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Logitechin mx518, siinä on kyllä hinta-laatu suhteeltaan yksi parhaimmista hiiristä.

| Intel 2500k @4,8GHz | Mugen 3 | Asus DirectCU 2 7850 @1200MHz/5800MHz | Asrock z77 pro4 | Kingston HyperX DDR3 8GB | Corsair cx400 | Western Digital Caviar 500Gt + Samsung F3 1Tb + Samsung 830 128 GB SSD | Cooler master storm scout + 1kpl Noctua | Win 7 64bit | Logitech mx518 | Microsoft sidewinder X4| Logitech x-230 | LG e2381 | Samsung Galaxy S 2 |
Taery
Member
_
12. joulukuuta 2009 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
G9 menee kalliiksi ja ei sovellu minun käyttöön.
mx518 "hypistelyjonossa" :)

Lisää ehdotuksia?

Tässä hiiret joita ajattelin katsoa:
Razer Deathadder
Razer Lachesis
Razer diamondblack
Mx518
Member

3 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2009 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Razer Deathadder 3500DPI RESPAWN versio, huomatkaa että vanha oli 1800DPI, suosittelen lämpimästi sitä.
Taery
Member
_
12. joulukuuta 2009 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member

3 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2009 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri tuota! Suosittelen erittäin lämpimästi!
Taery
Member
_
12. joulukuuta 2009 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SirJanne:
Juuri tuota! Suosittelen erittäin lämpimästi!
Muistat kai että pelaan enimmäkseen morppeja? =) Sopiiko tuo siihen hyvin?
Member

3 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2009 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No 2 lisänappulaa vain on, itse tykkään tuntumasta, minun mielestä parempi kuin Lachesiksessä, jos Morpit on mielessä, kannattaa suunnata katse MMORPG pelihiiriin.

Tässä varmasti hyvä vaihtoehto: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=28849

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. joulukuuta 2009 @ 19:24

Taery
Member
_
12. joulukuuta 2009 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hinta ois edellee se max 70 mieluite 60 ja juuri siksi tuota en ota
Member

3 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2009 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh, voi olla vaikeata löytää MMORPG erikoishiirtä tuohon hintaan.
Taery
Member
_
12. joulukuuta 2009 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tarvitse olla siihen erikoinen mutta sellainen joka olisi kuitenkin "sopiva" sellaisiin. Pelaan kyllä myös FPS pelejä joten miten tuo naga siihen sopisi?
Member

3 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2009 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tottakai soveltuu, jos budjetti antaa periksi, niin anna mennä
Member

2 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2009 @ 00:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehdottomasti logitechin G5, itse sain kyseisen vehkeen ja maton uutena hintaan 50?

[965 C3][Crossahair II][HD 5870][Corsair 650w][4GB]

Husqvarna WRE

Tosi siisti rallisubaru turbodiisselillä
Taery
Member
_
13. joulukuuta 2009 @ 00:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Warnut mistä ostit? Ja pitäkää edelleen se käyttötarkoitus mielessä! =D (minusta tuntuu vain että nuo G hiiret on jotai only for fps hiiriä.)
Taery
Member
_
13. joulukuuta 2009 @ 02:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä mieltä olette roccatin koneesta tai kovasta? Ulkonäkö houkuttelee. :D
Zardoner
Member
_
13. joulukuuta 2009 @ 04:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää sanoa että itsellä kyllä huonoja kokemuksia Razerista, pari diamondbackkia hajonnut enkä kyllä Razeria enää osta. Niiden hiirissä 1v takuu, Logitechillä 3v. Jo tuon takuun takia suosittelisin Logii ja muutenkin laatuhiiriä kyllä tekevät. Ei muutakuin liikkeisiin hypistelemään hiiriä ja mukaan sellainen mikä tuntuu omaan käteen parhaalta, kaikki ultra fast 5000 dpi hömpötykset mainospuheet kannattaa unohtaa, kaikki vähänkään arvokkaammat hiiret pysyvät menossa mukana, tärkeimpänä kriteerinä juurikin se miten hiiri itselle käteen sopii.
Jusuu
Account closed as per user's own request
_
13. joulukuuta 2009 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläni on tällä hetkellä Steelseries Ikari Laser hiiri ja hiirimattona Razer Goliathus. Oon erittäin tyytyväinen ollu molempiin.

|| Asus M3N78-VM | AMD Phenom II x4 920 | VTX3D 5850 1GB | 4GB OCZ Gold XTC Kit | 500W Chieftec ||
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
13. joulukuuta 2009 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen Roccatin ja Razerin hiirillä pärjännyt hyvin. Roccatin Koneesta tai Razerin Lahnasta saat oivan pelihiiren seuraavaksi pariksi vuodeksi, mutta vain jos ergonomia osuu kohdilleen. Razerissa on suht hyvin noita lisänamiskoja, kahdet molemmilla sivuilla sekä kaksi päällä. Jokaiseen voi ohjelmoida myös makroja.

Tarkkuutta (lue: korkea dpi-arvo) molemmilla riittää vaikka Intelin ESL laneille, mutta toisaalta molemmat vaativat suht laadukkaat matot täyden potentiaalin saavuttamiseksi.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. joulukuuta 2009 @ 11:05

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > peli hiirtä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy