User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 02:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > "16gb fake ipod", pari ongelmaa :d
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
"16Gb Fake Ipod", pari ongelmaa :D
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
12. joulukuuta 2009 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, elikkäs ostin tommosen ns. fake ipodin jossa on olevinaa 16gb muistia, en tiiä miten sen muisti hackin saa pois, et se näyttäs oikeen määrän, eli ekana just jos joku osais neuvoo miten sen hackin saa pois? ja sitte tää et ku siirtää musiikkia siihe, ja se muuntaa ne semmoseks ihme tiedostoiks joitte niminä toimii jotain datis/kiina sössötystä nii meinaako se et ylitti oikeen muisti määrän? Apuja, ja muut saman virheen tekijät (eli tuotteen ostajat), kyselkää työki :D:D
Newbie

1 tuotearvio
_
12. joulukuuta 2009 @ 20:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Formatoit sen sun soittimes ja sillo siin pitäis tulla se oikee muistin määrä. Korjatkaa jos oon väärässä.
mjp3
Junior Member
_
12. joulukuuta 2009 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
erehdyin myös aikoinaan tuohan fake ipodiin (kun halvalla sai Ebaysta) jossa piti olla 8 Gb muisti, mutta todellinen koko 2 gb. Eli mp3:t jotka menee yli tuon 2gb ei toimi. olen formatoinut sen monellakin eri ohjelmalla ja lukenut kaikki mahdolliset keskustelut aiheesta mutta sitä hackia ei saa pois. Kuulemma ainoa keino vaihtaa tuo muistipalikka aitoon esim sun tapauksessa 16Gb kokoon. Lisäksi mulla tuli vielä tuohon "disk error" eli muisti ei toimi enää ollenkaan. Eli kaiken kaikkiaan täysin paska kapistus, eli tee kuten minä: roskiin koko laite ja hanki aito iPod.
Member
_
12. joulukuuta 2009 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjp3:
erehdyin myös aikoinaan tuohan fake ipodiin (kun halvalla sai Ebaysta) jossa piti olla 8 Gb muisti, mutta todellinen koko 2 gb. Eli mp3:t jotka menee yli tuon 2gb ei toimi. olen formatoinut sen monellakin eri ohjelmalla ja lukenut kaikki mahdolliset keskustelut aiheesta mutta sitä hackia ei saa pois. Kuulemma ainoa keino vaihtaa tuo muistipalikka aitoon esim sun tapauksessa 16Gb kokoon. Lisäksi mulla tuli vielä tuohon "disk error" eli muisti ei toimi enää ollenkaan. Eli kaiken kaikkiaan täysin paska kapistus, eli tee kuten minä: roskiin koko laite ja hanki aito iPod.
En mie vielä roskiin ainakaa, hommaan rahat takasi, ku ostin huuto.netin kautta nii o mahollista saaha takasi, ku valemainontaa 16gb, ku just jonku 2gb verra menee musaa sisälle, ajattelin kokeilla ku 16gb iPod jotai 300-450e??...
Senior Member

5 tuotearviota
_
14. joulukuuta 2009 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 17thStep:
ajattelin kokeilla ku 16gb iPod jotai 300-450e??...
Mistä noin kalliilla pitää hankkia? Juuri myin oman 16GB iTouchin 140 eurolla pois...
Mainos
_
__

_
Member
_
14. joulukuuta 2009 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 17thStep:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mjp3:
En mie vielä roskiin ainakaa, hommaan rahat takasi, ku ostin huuto.netin kautta nii o mahollista saaha takasi, ku valemainontaa 16gb, ku just jonku 2gb verra menee musaa sisälle, ajattelin kokeilla ku 16gb iPod jotai 300-450e??...
Minkä generationin soitin, en olevinaa löytäny noi halpaa?!?!?!
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > "16gb fake ipod", pari ongelmaa :d

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy