User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 18:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > kaipaisin kipeästi tietämystä tähän mysteeriseen ipodiin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kaipaisin kipeästi tietämystä tähän mysteeriseen ipodiin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Gungelf
Junior Member

1 tuotearvio
_
17. joulukuuta 2009 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli minulla on ipodnano 8gb (4th) ja näyttöön ei tuu minkäänlaista elettä kun yritän käynnistää sitä. Eikä itunes tunnista ipodia kun kytkensen usb kautta. Tämä laite taitaa olla rikki? Lueskelin että jollain on olllu samanlainen tilanne että se on "freesannu" mutta minulla ei ole auttanut vaikka se on ollu latautumas.. Voisiko joku yrittää helppiä tässä jutussa. ipod ei ole tippunut maahan. Ja ipodia oon käyttänyt tosi vähän..
Senior Member

5 tuotearviota
_
20. joulukuuta 2009 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rikki se on. Mitä mytseeristä tässä nyt oli? Huoltoon tai seinään, riippuen takuun voimassaolosta.
mali99
Member
_
20. joulukuuta 2009 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä on muutamaan otteeseen auttanut elottomaan iPodiin resetointi.
http://support.apple.com/kb/HT1320?viewlocale=fi_FI
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > kaipaisin kipeästi tietämystä tähän mysteeriseen ipodiin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy