Eli minulla on 4870x2 kortti koneessa kiinni.
Se on tuo glub 3d malli.
Lähes joka pelissä olen huomannut nyt että kuvassa menee vaaka suuntaa näyttöön nähden mustia raitoja,ei hirveän näkyviä mutta ne häiritsee jossain peleissä enemmän esim. call of duty 5.
Sitten eilen pelailin far cry 2 pitkästä aikaa,mutta jo 30 minuutin kulutta kuvä pysähtyi paikoilleen ja välkkyi.
Sitten call of duty 4:n multiplayer ei käynisty. Ja call of duty moder warfare 2:ssa välillä tuli että diretx lakkasi toimimasta.
Ja tänään tuli dragon age origins pelissä että video card not supported.
Mitäköhän mahtaa olla vikana???
Takuuta on vielä yli puoli vuotta jäljellä pcjimmstoreen mutta kuitti on eri kuin omista.
Sillä minä omistan näyttiksen ja kuitti vanhalta omistajalta, kun ostin käytettynä.
Miten saan takuuseen pcjimmstoreen kun takuu lomakkeeseen tulee täyttää ostajan nimi?
Pistänkö oman nimeni vaikka kortti eri omistajalla ennen.
Mitenkä on kun 4870x2 näyttistä ei ole niillä hyllyssä.Antaako ne rahat takaisin tai gtx 295 tilalle vai odotanko kuukauden ennen kuin tulee hyllyyn lisää?
Entä jos takuuseen pistän niin (jos saisin rahat takaisin saisinko sen summan mikä lukee kuitissa vai sen mikä lukee nykyisin uudessa kortissa niiden sivuilla)???
Näyttis : Force3D Radeon 4850 512MB GDDR3
Näyttö : BenQ 2420HD 24'' Full HD
Kun pelaan vähänkin uudempaa pelia kuin CS:Source, 1.6, tms. alkaa näytössä näkymään mustia palkkeja laidasta laitaan vaakasuunnassa, välillä koko näyttö menee mustaksi, ja sitten kun menee normaaliksi niin näkyy esim. "Recommended resolution : 1920x1080" - eli kuten käynnistäisi näytön uudestaan.
Missä vika?
Näyttis toimi 1024x768 aivan täydellisesti, mutta tällä näytöllä sekin tekee näitä artifakteja, tosin PAAAALJON harvemmin kuin tuolla 1920x1080 resoluutiolla.
Olen lukenut erilaisia artikkeleita ja vakoillut foorumeita, ja ainoa juttu minkä löysin, oli VRAMin vähyys (Ei ole AA päällä peleissä), näyttiksen rankka ylikuumeneminen tai sen alkava kuoleminen.
No en usko tuosta jälkimmäisestä ainakaan koska näyttiksessä on vielä vuosi takuuta jäljellä ;)
Wowissa se on helpoin "näyttää" login-screenissä kun Frost Wyrmi lentää siihen näytölle, niin se alkaa tekemään sitä, muttei välttämättä mustia palkkeja vaan normaalia repimistä, VSync +/- triple buffering EI AUTA MISSÄÄN pelissä :(
Tämä esiintyy yleisimmin kun katsoo jotain hehkuvaa, borderlandsissa sen sai jotenkuten poissa pistämällä dynamic shadowsit päälle joka laski FPS 60 -> 20-15
Itsellä lähes sama ongelma. Erona se, että kun yrittää käynnistää Day Of Defeat: Source peliä, Steam valittaa, ettei löytänyt näytönohjainta. Steamin sivuista ei hyötyä. Peli käynnistyy alussa hyvin, tulee Valven mainokset ja kaikki. kun näytössä lukee loading, näyttö menee pimeäksi eikä peli vastaa tehtävienhallinnon jälkeen ollenkaan.
Sain pelin toimimaan liittämällä HDMI piuhalla Samsungin Full HD telkkariin oman koneen, mutta se ei ole hyvä ratkaisu jos muut kattoo telkkaria 24/7. Olisiko netistä ladattavissa mitään ohjelmaa, joka voisi auttaa tässä ongelmassa?